آلت سیزن

آیا آلت سیزن آغاز شده است؟ 3 نشانه آغاز فصل آلت کوین ها در بازار

آلت سیزن مرحله ای در چرخه بازار رمزنگاری است که سرمایه گذاران کاملا عاشق آن هستند. این دوره‌ای است که آلت‌کوین‌ها تمایل به افزایش دارند و سودهای چند برابری را ارائه می‌کنند. با این حال، یک فصل آلت کوین دارای اجزای زیادی است که با هم کار می کنند و هر یک از این قسمت ها باید در مکان مناسبی برای شروع یک فصل آلت کوین باشند.

چرخه ارزهای رمزپایه، مانند بازارهای سهام، از یک روند صعودی و یک روند نزولی در قیمت ارزهای دیجیتال تشکیل شده است. با این حال، این تمایزها هنگام اتخاذ یک رویکرد ظریف محو می شوند. به عنوان مثال، روند صعودی معمولی شامل بیت کوین و آلت کوین ها است که با هم افزایش قیمت را تجربه میکنند. با این حال، در واقع، زمانی که قیمت بیت کوین به شدت شروع به پمپاژ می کند، آلت کوین ها در جایگاه عقب قرار می گیرند و تنها زمانی افزایش می یابند که کریپتو بزرگ برای مرحله بعدی استراحت میکند.

با این حال، با رشد روند صعودی، هر دو طبقه دارایی پشت سر هم رشد قیمتی خواهند داشت. عامل اصلی در پشت این حرکت های فصلی چرخش سرمایه از سوی سرمایه گذارانی است که سعی می کنند سود خود را به حداکثر برسانند. اکنون که بیت کوین حضور خود را تثبیت کرده است و از مرز 45000 دلار عبور کرده است، احتمال افزایش آلت کوین ها وجود دارد. در واقع، بسیاری از آلتکوین ها در حال حاضر بیش از 20 درصد در یک روز افزایش یافته اند.

نشانه دیگر این است که تسلط بیت کوین در طول فصل کاهش می یابد. در حال حاضر، تسلط BTC پس از رد شدن در 44٪ در حدود 42٪ در نوسان است. از نظر ظاهری، این اصلاح افزایش خواهد یافت و تسلط BTC را به 39٪ یا 40٪ می رساند.

چنین حرکتی به سمت کاهش تسلط بیت کوین نشانه ای است که سرمایه از بیت کوین به آلت کوین ها جریان دارد.

یکی دیگر از عواملی که این ادعا را تأیید می کند که فصل جدید آلت کوین ها در حال شروع است، قیمت بیت کوین است. اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که بیت کوین به 53000 دلار برسد، اما هیچ مدرک یا استدلال حمایتی وجود ندارد که نشان دهد این افزایش بیش از این سطح خواهد بود.

همانطور که در نمودار ضمیمه شده در زیر مشاهده می شود، قیمت بیت کوین دارای سه حوزه اصلی پشتیبانی است:

  • 52000 دلار تا 53486 دلار
  • 42076 تا 44654 دلار
  • 35000 دلار تا 37033 دلار

منطقه اول یک مانع بزرگ است و غلبه بر آن بعید است. قسمت دوم سطح پشتیبانی فوری و ناحیه سوم آخرین خط دفاعی است. شکستن آخرین ناحیه پشتیبانی می تواند باعث سقوط به 30000 دلار یا کمتر شود.

افزایش اخیر سد مقاومتی 45000 دلاری را شکست و همچنین از بازه سالانه بالاتر رفته است که حاکی از افزایش مجدد خریداران است. با این حال، به دلیل وجود موانع سربار، اقدام قیمت بیت کوین محدود خواهد بود. همچنین، احتمالاً بین این مناطق برای مدتی تثبیت می شود.

نمودار بیت کوین

در نهایت، شاخص آلت‌کوین همچنین پیشنهاد کرد که با برگرداندن مانع 4146، تمام موانع فوری از بین می‌روند و به آلت‌کوین‌ها اجازه افزایش می‌دهند.

نمودار بیت کوین

به لطف حرکت جانبی بیت کوین، کاهش تسلط آن، و وضعیت فعلی شاخص آلت کوین، به نظر می رسد فصل آلت کوین به خودی خود آغاز شود. در مجموع، این سه جنبه امکان یک فصل دیگر را آشکار می کنند و در تایید یکدیگر بسیار خوب عمل می کنند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments