تتا و تتا فیول

افزایش قیمت تتا و تتا فیول پیش از آغاز به کار شبکه اصلی در 30 ژوئن

قیمت تتا (THETA) و تتا فیول (TFUEL) بیش از 50٪ افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران انتظار راه اندازی شبکه اصلی Mainnet 3.0 در آینده را دارند.

به روزرسانی های اصلی پروتکل می تواند بدون توجه به وضعیت بازار گسترده ارزهای دیجیتال، در بالا رفتن قیمت  آلت کوینها نقش مهمی داشته باشد زیرا ویژگی های جدید دارندگان توکن را تشویق میکند و به جذب سرمایه گذاران جدید کمک می کند.

یکی از اکوسیستم هایی که طی دو هفته گذشته داغ شده است پروتکل تتا می باشد. توکن تتا 50٪ افزایش قیمت داشت و تتا فیول (TFUEL) پیش از راه اندازی شبکه Mainnet 3.0 در آینده نزدیک تاریخ حدودی 30 ژوئن (9 تیر)، 71٪ سود کسب کرده است.

مقایسه تتا و تتا فیول
THETA / USDT در مقابل TFUEL / USDT. منبع: TradingView

در اواخر ماه مه، پس از اینکه پروژه نشان داد آژانس هنرمندان خلاق (CAA)، یک آژانس استعدادی و ورزشی، به جدیدترین اپراتور گره اعتبارسنج شبکه تبدیل شده است، قیمت تتا و تتا فیول افزایش پیدا کرد.

راه اندازی امکان استیکینگ (Staking) با یک کلیک (one-click delegated staking) برای کیف پول تحت وب تتا باعث افزایش هیجان در شبکه شده است. زیرا این روشی آسان برای به دست آوردن سود برای هولدرهایی است که تمایل ندارند از روش های پیچیده ی ییلد فارمینگ استفاده کنند. سرمایه گذاران متقاضی استیکینگ (Staking) در این شبکه ملزم به داشتن حداقل 1000 توکن تتا هستند که ارزش تقریبی آن با قیمت فعلی 9750 دلار است.

از تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد)، بیش از 60 درصد از کل توکن های در گردش توکن تتا برای اهداف اعتبار شبکه در پروتکل قفل شده اند. در حالت ایده آل، این کاهش در عرضه فعلی باید به کاهش خطر پایین آمدن عمده قیمت کمک کند، حتی اگر این توکن با افزایش قیمت بیت کوین در 19 مه به شدت اصلاح شود. 

سیستم توکن دوگانه در 7 ژوئن (17 خرداد) پس از انتشار پروتکل به روز شده Theta v2.4.0، شتاب دیگری پیدا کرد. به دنبال آن، 35٪ افزایش قیمت توکن تتا فیول از پایین ترین سطح 0.42 دلار در 6 ژوئن تا بالاترین قیمت در روز 0،565 دلار، در 7 ژوئن، رسید.

داده های کوین تلگراف مارکت پرو Cointelegraph Markets Pro در 4 ژوئن (14 خرداد)، قبل از افزایش اخیر قیمت، نشان دهنده کشف چشم انداز صعودی تتا فیول است.

نمودار تتا فیول

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود ، امتیاز VORTECS برای تتا فیول اولین بار در 4 ژوئن به 78 رسید و در نهایت در 7 ژوئن به امتیاز 82 دست یافت زیرا قیمت این توکن از پایین ترین سطح 0.35 دلار در مدت سه روز به 0.565 دلار افزایش یافت.

قیمت تتا در همان بازه زمانی سه روزه 26 درصد از قیمت پایین 8 دلار به بالاترین قیمت 10.08 دلار رسید، اما از آن زمان به بعد به 9.20 دلار کاهش یافته است زیرا ترس از روند نزولی بیت کوین، باعث دلهره معامله گران نسبت به ذخیره آلت کوین ها شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments