ادامه سیر نزولی بیت کوین پس از اخبار منتشر شده اخیر

Peter Schiff معتقد است احتمال رسیدن قیمت به زیر 10 هزار دلار برای بیت کوین ممکن است

قیمت بیت کوین در مدتی بیشتر از دو هفته، به پایین ترین سطح خود رسید.

پرچمدار رمز ارزهای بازار کریپتو، در طی یک روز به قیمت 32,418 دلار رسید. این ارز پیشتاز، هنوز در حال تلاش برای ریکاوری از سومین سقوط بزرگ ماهیانه خود در ماه مه (May) می باشد.

آخرین سقوط قیمت زمانی اتفاق افتاد که محققان ایالات متحده، 2.3 میلیون دلار بیت کوینی که به هکر ها پرداخت شده بود را کشف و ضبط کردند که همین موضوع سوال هایی را در مورد تکنولوژی کریپتوکارنسی به وجود آورد.

جاستین ولفرز (Justin Wolfers) استاد اقتصاد و سیاست عمومی در دانشگاه میشیگان، نوشته است که این خبر موارد استفاده از بیت کوین را کاهش خواهد داد.

این خبر که دولت متوجه شده است چطور بیت کوین را از کیف پول دیجیتال مجرمان مالی آنلاین خارج کند، موجب کاهش استفاده از بیت کوین حتی بیشتر از این هم می شود.

هرچند Alex Thorn، رییس تحقیقات گستره در Galaxy Digital، مدعی شده است که این وجه مالی به یک میز معاملاتی یا صرافی ارز دیجیتال انتقال داده شده بوده که می بایست مطابق احکام توقیف کیفری رفتار کند. این بدین معنی است که هنوز هیچ مدرکی مبنی بر عدم امنیت Bitcoin در دست نیست.

یکی دیگر از عوامل تخریب کننده اوضاع برای رمز ارز برتر بازار (BTC) می تواند مصاحبه رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ با Fox Business در 8 ژوئن (18 خرداد) باشد که بیت کوین را یک کلاهبرداری خواند.

در یک توییت منتشر شده، می توان دید که Peter Schiff معتقد است در صورتی که بیت کوین نتواند یک قیمت بالا جدید به ثبت برساند، روند سقوط آن همچنان ادامه خواهد داشت تا جایی که شاید به زیر 10 هزار دلار هم برسد.

عکس منتشر شده در توییتر Peter Schiff
عکس منتشر شده در توییتر Peter Schiff

در 19 مه (29 اردیبهشت) قیمت BTC به 30 هزار دلار کاهش پیدا کرد و بعد با کمی افزایش به 31,144 دلار در 23 مه (2 خرداد) رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments