آینده ارز ورلد کوین و تحلیل قیمت WLD در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت

آینده ارز ورلد کوین و تحلیل قیمت WLD در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت

حتما شما هم نام ارز ورلد کوین را اخیرا زیاد شنیده اید و از سود 200 درصدی آن تنها در یک هفته شگفت زده شده اید! همانطور که میدانید ورلد کوین (WLD) یک ارز دیجیتال جدید است که هدف آن تبدیل شدن به یک “پاسپورت دیجیتالی” است. این پروژه با جمع آوری دو میلیون کاربر، نگرانی های قابل توجهی را در مورد حفظ حریم خصوصی در جامعه رمزنگاری ایجاد کرده است. با این حال، قیمت از زمان عرضه شروعی انفجاری داشته است و از ابتدا سال 2024 تا زمان نگارش این مقاله 322 درصد بازدهی برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته است. با توجه به اینکه هر رویداد کوچکی که در جهان اتفاق می افتد می تواند تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد اما مردم همچنان سعی می کنند آینده ارزهای دیجیتال مختلف از جمله ورلد کوین (WLD) را پیش بینی کنند.

در ادامه به این موضوع می پردازیم که ارز آینده دار ورلد کوین در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به طور تقریبی به چند دلار می رسد. همچنین بررسی خواهیم کرد که توکن WLD سرمایه گذاری خوبی برای سال 2024 است یا خیر. با ما همراه باشید. 

چه چیزی ورلد کوین را به یک ارز دیجیتال آینده دار تبدیل کرده است؟

ورلد کوین قصد دارد بزرگترین شبکه هویتی و مالی جهان را بسازد و به پذیرش جهانی در مقیاس میلیارد نفر دست یابد. برخلاف بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری دیگر، بیشتر توکن‌های WLD به افراد داده می‌شود – صرفاً برای اینکه انسان باشند.

با استفاده از World ID، افراد می توانند ثابت کنند که یک انسان واقعی و منحصر به فرد برای هر پلتفرمی از جمله سیستم های وب 3، سایت های شبکه اجتماعی و برنامه های دولتی هستند. این امر فروش منصفانه ایردراپ یا توکن های NFT، محافظت در برابر حملات ربات‌ها در رسانه‌های اجتماعی و توزیع عادلانه‌ تر منابع محدود دولتی را ممکن می‌ سازد. علاوه بر این، شناسه جهانی همچنین می‌تواند فرآیندهای دموکراتیک جهانی و اشکال جدید حکمرانی را فعال کند، و در نهایت ممکن است از مسیری برای UBI با بودجه هوش مصنوعی پشتیبانی کند.

ورلد کوین، پروژه ای که توسط Sam Altman از OpenAI تأسیس شده است، طی یک هفته شاهد افزایش قابل توجه 224 درصدی بوده و به قیمت معاملاتی جدید کمی زیر 8 دلار رسیده است. این افزایش به هیاهوی پیرامون مدل جدید تبدیل متن به ویدیو Sora با استفاده از هوش مصنوعی نسبت داده می شود. همچنین، این پروژه روزانه با بیش از یک میلیون کاربر فعال در کیف پول World App تعامل دارد که محبوبیت روزافزون آن را برجسته کرد.

چه چیزی بر آینده ارز ورلد کوین تاثیر می گذارد؟

چه عواملی بر آینده ارز ورلد کوین تاثیر می گذارد؟

یکی از مؤلفه‌های اصلی تأثیرگذاری بر قیمت‌ها، احساسات سرمایه‌ گذاران است. اگر جامعه کریپتو به یک پروژه رمزنگاری اعتماد داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که از آن حمایت کنند و باعث افزایش قیمت آن شوند.

در مورد Worldcoin، احساسات خرده فروشی در حال حاضر ضعیف است. عامل اصلی مؤثر بر آن، سطح تمرکز پروژه است. با این حال، ورلد کوین این را تصدیق کرده و ادعا می کند که در طول زمان تمرکز زدایی را تقویت می کند، اما باید دید که چه کاری انجام می دهند.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده ارزش ورلدکوین در آینده برنامه سرمایه گذاری و نقدینگی آن است. با بیش از 21 میلیارد دلار (یا 98 درصد) توکن‌هایی که باید از حالت استیک خارج شوند، Worldcoin باید تقاضای قابل توجهی بیشتری برای حفظ قیمت فعلی خود ایجاد کند.

طبق وب سایت آن، تنها توکن بومی WLD برای حکومت است. در حالی که این می تواند تقاضا را افزایش دهد، Worldcoin در وایت پیپر خود به مکانیسم «یک نفر-یک رای» اشاره کرده است.

به این ترتیب، جمع آوری مقدار زیادی از WLD غیر ضروری است، به این معنی که حاکمیت ممکن است محرک تقاضای قابل توجهی نباشد.

در نهایت، یک اکوسیستم رو به رشد بر افزایش قیمت Worldcoin کمک می کند، اما پذیرش پروژه‌های web2 و web3 می‌تواند راه‌های جدیدی را برای ورود ارزش به اکوسیستم Worldcoin باز کند.

♦️از ChatGPT پرسیدم که آیا ورلد کوین هنوز ارزش سرمایه گذاری را دارد؟♦️

تحلیل ارز ورلد کوین در کوتاه مدت 

📌میانگین قیمت: 3 دلار

قیمت ورلد کوین از پایین ترین سطح خود یعنی 2.15 دلار در 23 ژانویه، روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است. قبلاً شاهد شکل گیری یک کانال صعودی بودیم که به احتمال زیاد اولین روند صعودی و اولین مرحله اصلاحی در یک چرخه گاوی بزرگتر بود.

شتاب رالی نسبت به هفته گذشته در 15 فوریه افزایش یافت و در 19 فوریه در اوج خود به نزدیک به 8 دلار رسید. این افزایش هیچ نقطه ضعفی را نشان نمی دهد، اما تقریباً به سطح 1.618 فیبوناچی رسیده است که خبر از یک موج اصلاح قیمت در کوتاه مدت می دهد. 

شاخص RSI در نمودار 4 ساعته ارز ورلد کوین نشان می‌دهد که قیمت وارد منطقه اشباع خرید شده است. از این رو کاهش 5 درصدی دیگر ممکن است در کوتاه مدت اتفاق بیفتد، اما احتمالاً یک اصلاح سطحی است. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت باید به سطح  دلار برسد. هدف احتمالی بعدی آن 10 دلار خواهد بود.

چارت 4 ساعته ارز ورلد کوین

با این حال، نقطه پایان اصلاح مورد انتظار و قدرت پشت این آخرین حرکت رو به بالا بستگی دارد.

تحلیل آینده ارز ورلد کوین (WLD) در میان مدت

📌میانگین قیمت: 5 دلار

❓دلایل:

  • بلوغ پروژه. تا سال 2025، Worldcoin زمان بیشتری برای بلوغ و توسعه اکوسیستم خود خواهد داشت. این می تواند منجر به افزایش پذیرش و قیمت های بالاتر برای توکن WLD شود.
  • انتظار می‌رود که بازار کلی ارزهای دیجیتال در سال‌ های آینده رشد کند. این می تواند به نفع ارز WLD باشد زیرا سرمایه گذاران به دنبال پروژه های جدید و نوآورانه هستند.
  • رقابت. ورلد کوین در سال‌های آینده با افزایش رقابت سایر ارزهای دیجیتال روبرو خواهد شد. با این حال، ویژگی های منحصر به فرد آن و تمرکز بر شمول مالی می تواند به آن مزیت رقابتی بدهد.

حرکت قیمت ارز دیجیتال آینده دار ورلد کوین در بلند مدت

📌میانگین قیمت: 10 دلار

❓دلایل:

  • پذیرش گسترده. در بلند مدت، ورلد کوین می‌توانست به پذیرش گسترده‌ای دست یابد. این امر باعث افزایش تقاضا برای WLD و در نتیجه رشد قیمت آن می شود.
  • ادغام در سیستم های مالی: Worldcoin می تواند در سیستم های مالی اصلی ادغام شود و امکان استفاده از آن برای معاملات و سرمایه گذاری های روزمره را فراهم کند. این امر قیمت آن را بیشتر خواهد کرد.
  • پیشرفت‌ های فناوری: پیشرفت‌ های فناوری در فناوری بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌تواند Worldcoin را حتی کارآمد تر و ایمن‌ تر کند، جذابیت آن را بیشتر کرده و قیمت آن را افزایش دهد.
آیا ورلد کوین (WLD) آینده خوبی دارد که سرمایه گذاری کنیم؟

آیا ورلد کوین (WLD) آینده خوبی دارد که سرمایه گذاری کنیم؟

با توجه به نوسانات و اتفاقات غیرمنتظره در بازار ارزهای دیجیتال، پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. اینکه آیا سرمایه‌ گذاران می‌ توانند به آن علاقه‌ مند باقی بمانند، موضوع قابل تاملی است. شایان ذکر است که Worldcoin یک توکن قدیمی است و هرگز به یک رمز ارز اصلی تبدیل نشده است. باید ببینیم که آیا ارتقاء آن را تغییر خواهد داد.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا در WorldCoin سرمایه گذاری کنید یا نه، باید تحقیقات خود را نه تنها در مورد WLD بلکه در مورد سایر سکه ها و توکن های مرتبط مانند انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر داشته باشید.

به طور کلی مثل همیشه قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در WLD، باید مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید.

قیمت ارز WLD در آینده بالا می رود؟

در حال حاضر هیچ کس نمی تواند بگوید. در حالی که پیش‌ بینی‌ های قیمت ارز دیجیتال Worldcoin تا حد زیادی مثبت هستند، اما امکان خطا تا حد زیادی ممکن است. همچنین به خاطر داشته باشید که قیمت ها می توانند کاهش یابند یا افزایش پیدا کنند. 

جمع بندی

پروتکل Worldcoin بزرگترین شبکه عمومی هویتی و مالی در جهان است که برای همه بدون در نظر گرفتن کشور، پیشینه یا وضعیت اقتصادی آنها باز است. World ID یک هویت دیجیتال حفظ حریم خصوصی است که برای کمک به حل چالش های مهم و مبتنی بر هویت، از جمله اثبات شخصیت منحصر به فرد یک انسان، طراحی شده است. WLD ابزاری است که توکن ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد در مورد جهت پروتکل Worldcoin نظر بدهند. WLD اولین توکنی است که در سطح جهانی و آزادانه بین مردم فقط به دلیل منحصر به فرد بودن توزیع می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
2 ماه قبل

ممنون به جواب خیلی سوالام در این مورد رسیدم

naser
naser
2 ماه قبل

ولی این موارد توشون تبلیغات جهانیم زیاده نمیشه خیلی جدیش گرفت

رضا فخار
رضا فخار
2 ماه قبل

این که چیزی نیس بشینید و ببینید بازار این ارز هوش مصنوعیا چجوری قراره بیشترم بترکونه