کیف پول گالا

بهترین کیف پول گالا (GALA) کدام است؟

رمز ارز گالا که با نماد GALA نمایش داده می شود، توکن کاربردی اکوسیستم گالا گیمز (Gala Games) می باشد که در حال حاضر از آن برای خریدهای درون بازی از اقلام معمولی و توکن های NFT در بازی موبایلی Town Star استفاده می شود. اگر قصد سرمایه گذاری در این رمز ارز را دارید در ادامه با معرفی بهترین گزینه ها برای ایجاد کیف پول گالا با ما همراه باشید.

معرفی کیف پول های گالا (GALA)

گالا (GALA) در شبکه اتریوم و با استفاده از استاندارد ERC-20 معرفی و راه اندازی شده است. بنابراین گزینه های نامحدودی برای ساخت کیف پول گالا در دسترس می باشد و می توان آن را با استفاده از هر کیف پول سازگار با ETH ذخیره سازی و مدیریت کرد.

توجه داشته باشید که شما می توانید رمز ارزهای خود را در صرافی ها پس از خرید ذخیره کنید اما نگهداری دارایی در کیف پول داخلی صرافی ها به دلایل امنیتی توصیه نمی شود. بنابراین بهتر است از کیف پول اختصاصی برای امنیت و ذخیره طولانی مدت رمز ارزهای خود استفاده کنید. 

خدمات فروش و خرید گالا (GALA) به صورت لحظه ای و با بهترین قیمت در سایت پی 98 ارائه می شود.

کیف پول های سخت افزاری گالا بیشترین امنیت را دارند اما برخی از محدودیت ها مانند هزینه زیاد خرید این والت ها و یا کاربری نسبتا دشوار آنها باعث می شود که اکثر کاربران گزینه های نرم افزاری را برای ساخت کیف پول گالا ترجیح دهند.

🔸 کیف پول های سخت افزاری بهترین انتخاب برای کسانی هستند که ارزش زیادی ذخیره می کنند یا برای سرمایه گذاری بلند مدت برنامه ریزی کرده اند.

جدول زیر ویژگی های اصلی برخی از محبوب ترین و بهترین کیف پول های گالا را به اختصار بررسی کرده است.

نام کیف پولنوع کیف پولپلتفرم های پشتیبانی شدهتعداد کوین های پشتیبانی شدهامنیت
لجر نانو اسسخت افزاری227 کوین + توکن های متعددعالی
ترزور وانسخت افزاری204 کوین + توکن های متعددعالی
اکسودوسنرم افزاریدسکتاپ / موبایل (اندروید و آی او اس)8 کوین + توکن های متعددخوب
کوینومینرم افزاریدسکتاپ / موبایل (اندروید و آی او اس)123 کوین + توکن های متعددخیلی خوب
متامسکنرم افزاریتحت وب / موبایل (اندروید و آی او اس)1 کوین + توکن های متعددخیلی خوب
آیم توکننرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)11 کوین + توکن های متعددخوب
تراستنرم افزاریموبایل (اندروید و آی او اس)43 کوین + توکن های متعددخیلی خوب

چگونه بهترین کیف پول گالا را انتخاب کنیم؟

معرفی بهترین کیف پول گالا به عنوان یک گزینه ثابت برای همه تریدرها و سرمایه گذاران منطقی نیست. هر سرمایه گذاری باید با در نظر گرفتن شرایط و نیاز های خود بهترین کیف پول دیجیتال برای ذخیره سازی گالا (GALA) را انتخاب کند.

با این حال در ادامه به برخی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشید اشاره شده است.

  1. آیا سرمایه گذار بلند مدت هستید و یا کوتاه مدت؟ اگر قصد نگهداری ارزهای گالا برای مدت زمان طولانی را دارید توصیه می شود از کیف پول های سرد استفاده کنید. کیف پول های سرد به اینترنت متصل نیستند و بالاترین سطح امنیت را برای دارایی های شما تضمین می کنند. کیف پول های سخت افزاری و کیف پول های کاغذی در دسته کیف پول های سرد قرار می گیرند.
  2. کیف پول مورد نظر شما امنیت کافی را تامین می کند؟ به جرات میتوان گفت امنیت مهمترین فاکتور در انتخاب کیف پول گالا است. با کمی تحقیق و بررسی در گوگل میتواند از امنیت کیف پول خود اطمینان حاصل کنید. توصیه می شود به دنبال گزینه های مشهورتر مانند تراست والت برای ساخت کیف پول نرم افزاری گالا باشید. 

توجه. هرگز عبارت بازیابی یا کلید خصوصی کیف پول خود را در اختیار سایرین حتی نزدیک ترین افراد به خود قرار ندهید و از آن چندین نسخه پشتیبان امن و افلاین تهیه کنید.

  1. دارایی های دیگر شما در کدام کیف پول است؟ اگر سبد سرمایه گذاری متنوعی دارید بهتر است کیف پولی را انتخاب کنید که سایر دارایی های خود را نیز در آن مدیریت می کنید. داشتن والت های متعدد ممکن است باعث سردرگمی سرمایه گذار شود. بنابراین اگر در حال حاضر به عنوان مثال اقدام به خرید شیبا کرده اید و توکن های خود را در تراست والت ذخیره کرده اید، همان کیف پول تراست می تواند به عنوان کیف پول گالا نیز استفاده شود.
  2. کار با موبایل برای شما ساده تر است یا کامپیوتر؟ برخی از کاربران ترجیح میدهند که دارایی های خود را بر روی کامپیوتر شخصی خود مدیریت کنند. تریدر هایی که مدام در صرافی های مختلف به خرید و فروش مشغول هستند از این دسته از کاربران هستند. اگر به هر دلیلی تمایل به مدیریت ارزهای رمزپایه خود با استفاده از دستگاه تلفن همراه ندارید، بهتر است از گزینه های تحت وب و یا دسکتاپ برای ساخت کیف پول گالا استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments