توکن سوزی 100 میلیارد لونا کلاسیک

توکن سوزی 100 میلیارد لونا کلاسیک | صعودی برای LUNC در راه است؟

با توجه به اینکه اکثر دارایی‌ ها در بخش ارزهای دیجیتال در این هفته رشد صعودی داشته‌ اند، لونا کلاسیک (LUNC) نیز از این قاعده مستثنی نیست و اخیراً با رشد ارزش بازار به فهرست 100 دارایی برتر ارزهای دیجیتال بازگشته و به دنبال ثبت یک نتیجه چشمگیر دیگر با توکن سوزی 100 میلیارد توکن LUNC می باشد.

به طور خاص، طبق جدیدترین داده‌ های بازیابی شده از پلتفرم تحلیلی LUNC Metrics در 13 فوریه، جامعه Terra Classic در حال نزدیک شدن به نقطه عطف توکن سوزی 100 میلیاردی است که در تلاشی مشترک برای کاهش عرضه در گردش سوزانده شده است.

در واقع، جامعه تاکنون 98.52 میلیارد توکن LUNC را از زمان معرفی این روش در 13 می 2022 سوزانده است، که تنها در هفت روز گذشته 391 لونا کلاسیک از چرخه خارج شده است و مجموع LUNC در عرضه در گردش را به 5.78 تریلیون رسانده است.

چارت توکن سوزی لونا کلاسیک
چارت توکن سوزی لونا کلاسیک

به لطف توکن سوزی لونا کلاسیک، که سرعت تا حد زیادی توسط بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان افزایش یافته است، جامعه مقدار توکن LUNC در گردش را کاهش می‌ دهد و تقاضا را افزایش می‌دهد که همه اینها به شتاب صعودی و افزایشی آن کمک می‌ کند.

تحلیل قیمت لونا کلاسیک

همانطور که داده ها نشان می دهند، قیمت Terra Classic در زمان انتشار به 0.000117 دلار رسید که نشان‌ دهنده کاهش 3 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 7.51 درصدی در هفت روز گذشته است. 

با در نظر گرفتن همه موارد، LUNC به دلیل تاثیر صعودی نقطه عطف بالا و همچنین رای دادن جامعه به دو پیشنهاد اصلی شناخت مشتری (KYC)، از جمله اجازه دادن به شخص ثالث، به دنبال افزایش بیشتر قیمت در آینده نزدیک است. از طرفی توسعه دهندگان به کار بر روی کدهای کوچک یا رفع اشکال ادامه می دهند. 

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Vahid
Vahid
2 ماه قبل

باسلام و با آرزوی سود هنگفت دارندگان ابن ارز دیجیتال

روح الله
روح الله
2 ماه قبل

سلام ببخشید من دوسال پیش به مبلغ ۲۰۰تومان خرید کردم اصلا بلد هم نیستم یکی از دوستان برام انجام داد بد از اون دیگه خبر ندارم به نظرتون سود کردم یا نه بلد هم نیستم برم چون رمز روفراموش کردم لطفا راهنماییکنید

محسن
محسن
پاسخ به  روح الله
2 ماه قبل

داخل کدوم صرافی بوده

کیارش قادری
کیارش قادری
2 ماه قبل

صعودی میشه به زودی

maryam
maryam
2 ماه قبل

ایول پس بالاخره به اونهمه لونایی که نفروختم بازم امیدوار شدم دمشون گرررم

شاهد
شاهد
2 ماه قبل

قطعا این کار بایننس رشد چشمگیری رو برای لونا به همراه خواهد داشت ولی نه آنچنان مثلا نه بیشتر از 15 الی 20 درصد

همایون
همایون
2 ماه قبل

خدایی اخر ما نفهمیدیم به این اوضاع قمر در عقرب نابسامان لونا اعتماد کنیم یا نه هر روز یه داستانی داره