سایت KashKick | پول درآوردن آنلاین بدون هزینه ثبت نام

سایت KashKick | پول درآوردن آنلاین بدون هزینه ثبت نام

سایت KashKick یک پلتفرم پاداش دهی است که در آن می توانید برای انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به سؤالات و انجام بازی های آنلاین، جوایزی دریافت کنید. سپس می توانید این پاداش ها را از طریق PayPal به پول واقعی تبدیل کنید. ما در این مقاله سایت KashKick را بررسی کردیم تا ببینیم که آیا ارزش وقت و انرژی شما را دارد یا خیر. همچنین میانگین دستمزد برای هر ساعت، مزایا و معایب، معتبر بودن سایت KashKick و راه های کسب درآمد از آن را مورد بررسی قرار دادیم.

معرفی سایت KashKick 

اگر به دنبال یک کار جدید برای کسب درآمد اضافی از خانه هستید، ممکن است با کشکیک مواجه شده باشید، وب‌ سایتی که برای شرکت در نظر سنجی‌ های آنلاین و ثبت‌ نام در پیشنهادات مختلف به شما پول می‌ دهد.

KashKick پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با تکمیل نظرسنجی ها، پیشنهادات و بازی ها درآمد کسب کنید. نظرسنجی‌ ها پتانسیل درآمد پایینی دارند که کمتر از 1 دلار در ساعت است، اما پیشنهاد ها برای فعالیت‌ هایی مانند ثبت‌ نام در تست محصولات، دانلود برنامه‌ ها و … پرداخت‌ های نسبتاً بالایی دارند.

بازی های KashKick هم گزینه های رایگان و هم گزینه های رقابتی را ارائه می دهند. در بازی‌ های رایگان، می‌توانید با رسیدن به نقاط عطف، مانند رسیدن به یک سطح خاص یا انجام یک کار خاص در بازی، جوایزی کسب کنید. بازی‌ های رقابتی برای پیوستن به تورنمنت‌ های نقدی نیاز به هزینه ورودی دارند و شما بر اساس عملکرد خود پاداش دریافت می‌ کنید.

به طور کلی، کاشکیک یک پلتفرم خوب برای کسب درآمد از طریق برنامه ها و پیشنهادات بازی است، اما به خاطر داشته باشید که نظرسنجی ها پتانسیل درآمد کمی را ارائه می دهند و ممکن است برای دستیابی به نقاط عطف در برخی از بازی ها، خریدهای درون برنامه ای لازم باشد که انجام این کار برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

نحوه عملکرد سایت کشکیک

نحوه عملکرد سایت کشکیک

اگر با سایت‌ های محبوب‌ تری مانند سواگ باکس (Swagbucks) و اینباکس دلار که در زمینه کسب درآمد دلاری فعالیت دارند، آشنا هستید، پس دیدگاه کلی در مورد نحوه عملکرد KashKick دارید. رابط کاربری آن مشابه پلتفرم های دیگر است. 

پس از ایجاد یک حساب کاربری، به داشبورد آنلاین KashKick خود دسترسی پیدا می کنید. رابط کاربری این وب سایت آسان است و می‌توانید نظرسنجی‌ ها و پیشنهادات را به سرعت بررسی کنید تا چیزی را که دوست دارید پیدا کنید.

پس از انتخاب یک کار و تکمیل آن، پرداخت خود را دریافت می کنید. امتیازات شما مدت کوتاهی پس از آن در موجودی KashKick شما نشان داده می‌شود که بعد از رسیدن به حداقل مبلغ برای برداشت 10 دلاری، می‌توانید درخواست نقد کردن درآمد از طریق یک حساب پی پال را داشته باشید. 

به طور کلی، استفاده از کشکیک بسیار آسان است. آشنایی با آن و شروع به کسب درآمد نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد. به این ترتیب، می تواند گزینه خوبی برای کسب درآمد دلاری در اوقات فراغت شما باشد.

🔺کسب درآمد از بازی (2024) | رایگان بازی کن پول واقعی ببر!🔺

چگونه از KashKick کسب درآمد کنیم؟

چگونه از KashKick کسب درآمد کنیم؟

KashKick یکی از سایت های پول ساز با روش های مختلف برای کسب درآمد است. برخی از راه های مختلف عبارتند از:

شرکت در نظرسنجی ها

یکی از راه های برتر کسب درآمد در این وب سایت پاسخ دادن به نظرسنجی ها است.

این نظرسنجی ها توسط شرکت ها یا برندهای مختلف تحقیقات بازار انجام می شود که به دنبال نظر افراد عادی مانند من و شما هستند. این شرکت ها با پرداخت هزینه برای نظرسنجی ها می توانند یاد بگیرند که چگونه فروش محصول خود، تبلیغات خود و موارد دیگر را بهبود بخشند.

مبلغی که می توانید در هر نظرسنجی کسب کنید به زمانی که صرف انجام آن می کنید بستگی دارد، اما معمولاً کمتر از 20 دقیقه طول می کشد و معمولاً در هر نظرسنجی پاسخ داده شده حدود 1 تا 5 دلار درآمد کسب خواهید کرد. این نظرسنجی ها سخت نیستند – آنها فقط می خواهند بدانند شما واقعاً چه فکر می کنید!

برای استفاده حداکثری از این نوع فرصت های کسب درآمد، باید تا جایی که می توانید در نظرسنجی شرکت کنید و به دعوت نامه های نظرسنجی که در ایمیل خود دریافت می کنید توجه کنید.

بازی کردن

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در KashKick بازی کردن است. این پلتفرم با توسعه دهندگان و شرکت های مختلف بازی همکاری کرده است و به افرادی مانند شما اجازه می دهد تا بازی های جدید را امتحان کنند و برای آنها جوایزی کسب کنند.

دلیل اینکه مردم برای انجام بازی‌ ها در KashKick پول می‌ گیرند این است که سایت با تبلیغ‌ کنندگان و کسب‌ و کارهایی که به دنبال تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند، شریک می‌ شود. با انجام این بازی‌ ها، به این تبلیغ‌ کنندگان کمک می‌ کنید تا به مخاطبان بیشتری دست یابند. در مقابل، KashKick بخشی از درآمد حاصل از این بازی ها را با شما به اشتراک می گذارد. این یک موقعیت برد-برد است که در آن شما می توانید سرگرم شوید و کمی پول اضافی کسب کنید، در حالی که کسب و کارها برای تبلیغات و بازی های خود در معرض دید قرار می گیرند.

بازی های مختلفی وجود دارد که می توانید در KashKick بازی کنید مانند:

  • بازی Monopoly GO
  • بازی Yahtzee
  • بازی Bingo Blitz
  • بازی Scrabble Go
  • بازی MGM Slots
  • بازی Solitaire Smash
  • و بسیاری از بازی های دیگر

هنگام بازی کردن، مهم است که زمان صرف شده خود را محاسبه کنید و پتانسیل درآمد را بسنجید تا مطمئن شوید که فعالیت های بازی شما ارزش تلاش دارد. اگر متوجه شدید که زمان زیادی را صرف بازی کردن می کنید، ممکن است ارزش آن را نداشته باشد.

🔸برنامه کسب درآمد به تومان | معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های ایرانی که پول می دهند!🔸

پیشنهادات پاداش

KashKick پیشنهادهای پاداش زیادی دارد، مانند پیشنهادات پولی یا نصب برنامه. برای مشاهده پیشنهادات آنها، می خواهید به بخش پیشنهادات در وب سایت KashKick بروید و می توانید وظایفی را که مطابق با علایق و ترجیحات خود است را بیابید.

در زمان نگارش این مقاله 85 پیشنهاد مختلف در کشکیک در دسترس است، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد!

بررسی منظم پیشنهادات ویژه واقعاً می تواند میزان درآمد شما را افزایش دهد. به همین دلیل این ایده خوبی است که این بخش را زیر نظر داشته باشید تا فرصت های جدیدی برای کسب درآمد نصیب شما شود.

کد رفرال یا لینک زیر مجموعه گیری

کاشکیک یک لینک رفرال برای تشویق شما به دعوت اعضای جدید دارد. هنگامی که دوستان یا خانواده خود را برای پیوستن به سایت دعوت می کنید، می توانید پاداش زیر مجموعه گیری دریافت کنید و همچنین پس از شروع فعالیت آنها درصدی از درآمدشان را دریافت کنید. این نه تنها به شما کمک می‌کند درآمد خود را افزایش دهید، بلکه راهی برای کسب درآمد غیرفعال در طول زمان ایجاد می‌کند، زیرا برای دریافت پاداش 25 درصدی نیازی به انجام کار اضافی نخواهید داشت.

🔰اگر دوست شما با استفاده از کد رفرال شما ثبت نام کند، 25٪ از پولی که او از انجام نظرسنجی ها در KashKick به دست می آورد، دریافت خواهید کرد.

هنگامی که وارد سیستم شدید، می‌توانید با کلیک بر روی نماد پول در گوشه سمت راست بالا، کد رفرال را پیدا کنید. سپس روی “Refer a Friend” کلیک کنید.

جایزه ثبت نام 

هنگامی که در KashKick ثبت نام می کنید، فقط برای تکمیل پرسشنامه خود یک جایزه ثبت نام 1 دلاری دریافت می کنید.

آموزش ثبت نام در سایت KashKick به منظور کسب درآمد دلاری

🔰تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن🔰

آموزش ثبت نام در سایت KashKick به منظور کسب درآمد دلاری

ثبت نام در KashKick یک فرآیند آسان است که تنها در چند مرحله انجام می شود. در اینجا نحوه ایجاد حساب کاربری در کشکیک آمده است:

  1. برای ثبت نام رایگان در KashKick به وب سایت اصلی آن مراجعه کنید. 
  2. آدرس ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید. در نهایت روی گزینه “Get started now” کلیک کنید. 
  3. پروفایل خود را کامل کنید – در مرحله بعد، به برخی از اطلاعات اولیه در مورد خود، مانند سن و مکان خود پاسخ خواهید داد. به خاطر داشته باشید که برای ثبت نام باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و باید در ایالات متحده زندگی کنید.
  4. آدرس ایمیل خود را تایید کنید – پس از وارد کردن اطلاعات، KashKick یک ایمیل تأیید برای شما ارسال می کند که باید روی آن لینک کلیک کنید.

اکنون که مراحل ثبت نام شما در سایت کاشکیک تکمیل شد، می‌توانید با تکمیل نظرسنجی یا بازی کردن، جوایز نقدی دریافت کنید.

نقد کردن درآمد از KashKick

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، برای نقد کردن درآمد دلاری خود از سایت KashKick، باید حداقل 10 دلار موجودی داشته باشید. 

🔰وقتی به این حداقل مبلغ رسیدید، می توانید از طریق پی پال درخواست برداشت وجه را ثبت کنید. این تنها روش پرداختی است که KashKick دارد. بنابراین، قبل از شروع کار با KashKick بهتر است برای خرید اکانت پی پال 100% وریفای شده با بهترین قیمت اقدام کنید یا اگر مایل هستید یک سفارش فروش پی پال در مجموعه پی 98 ثبت کنید تا برداشت از حساب کاشکیک شما توسط حساب های PayPal ما انجام شود. 

هنگامی که شما درخواست پرداخت خود را ثبت می کنید، معمولاً حدود 1 تا 3 روز طول می کشد تا برداشت وجه انجام شود، که کاملاً طبیعی است.

مهم است بدانید که حساب‌ها پس از 90 روز عدم فعالیت غیرفعال در نظر گرفته می‌شوند و ممکن است درآمد این حساب‌ها از بین برود. بنابراین، فراموش نکنید که به طور مداوم به حساب خود ورود کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود، پول خود را برداشت کنید.

♦️اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند! معرفی 4 برنامه برای کسب درآمد دلاری♦️

مزایا و معایب سایت KashKick 

مزایا و معایب سایت KashKick 

در این بخش به بررسی برخی از مزایا و معایب وب سایت کسب درآمد دلاری KashKick پرداخته ایم:

مزایا

  • روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد.
  • ثبت نام در سایت KashKick رایگان است.
  • درآمدها و پاداش ها به دلار جمع آوری می شود، نه امتیاز، بنابراین نیازی به تبدیل یا محاسبه نیست.
  • استفاده از کد رفرال فرصتی برای ایجاد یک جریان نقدی غیرفعال است.
  • پرداخت ها سریع انجام می شود. 

معایب

  • اپلیکیشن موبایل ندارد. 
  • پی پال تنها گزینه انتقال وجه نقد ارائه شده است.
  • خدمات مشتری محدود به ارتباط از طریق وب سایت است. 
  • پتانسیل کسب درآمد محدود است.
  • در صورتی که 60 روز وارد حساب کاربری خود نشوید، اکانت غیرفعال می شود و درآمدهای بدست آمده از بین می‌رود.
  • برای ساکنان غیر ایالات متحده در دسترس نیست.

جمع بندی

اگر به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد اضافی هستید، KashKick یک گزینه است، اما در مقایسه با سایت‌ های برتر مانند Survey Junkie، Swagbucks یا InboxDollars، دارای نقص های زیادی است. برای درک این موضوع می توان به این نکته اشاره کرد که کشکیک در حال حاضر تنها برای کاربران آمریکایی در دسترس است. 
همه می خواهند کمی پول اضافی به دست آورند – این امری مسلم است. اما پیدا کردن زمان اضافی برای به دست آوردن این پول ممکن است سخت باشد. یک سایت نظرسنجی مانند KashKick می تواند یک منبع کسب درآمد اضافی باشد نه تغییر دهنده سرنوشت شما.
نکته کلیدی این است که این سایت ها را بفهمید که چه هستند. شما با فعالیت در این سایت ها هرگز به فکر پرداخت اجاره خانه خود از این منبع درآمد نباشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که معتقدند زمان پول است، وقت خود را صرف فعالیت بی‌هدف محتوای آنلاین نکنید. در عوض از آن زمان برای کسب درآمد استفاده کنید و خود را در موقعیت مالی قوی تری قرار دهید.

سوالات متداول

آیا KashKick یک راه قانونی برای کسب درآمد است؟

بله، KashKick یک سایت جوایز قانونی است که می توانید برای انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به نظرسنجی ها و بازی کردن، پول نقد کسب کنید. حداقل مبلغ برای برداشت وجه در این سایت 10 دلار است و از طریق پی پال پرداخت می کنند، اما به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات رسیدن به حداقل برداشت ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

آیا سایت کاشکیک برای تماشای ویدیو به شما پول می دهد؟

در حال حاضر، سایت کشکیک ویدیویی ندارد که برای تماشای آن به شما پول پرداخت کند. با این حال، این یک ویژگی است که ممکن است در آینده اضافه کنند.

مدت زمان پرداخت کشکیک چقدر است؟

پرداخت های KashKick حدود 1 تا 3 روز طول می کشد.

آیا می توانم از یک حساب بین المللی پی پال برای برداشت درآمدهای KashKick خود استفاده کنم؟

متاسفانه نه. KashKick فقط به یک حساب PayPal معتبر مستقر در ایالات متحده برای پرداخت اجازه می دهد.

آیا KashKick قانونی است یا کلاهبرداری؟

KashKick یک سایت پاداش آنلاین واقعی است که راه های مختلفی را برای کسب درآمد در اختیار شما قرار می دهد، مانند بازی آنلاین، تماشای ویدیو، ثبت نام در برنامه های دیگر و پاسخ دادن به نظرسنجی ها.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عاکف الله
عاکف الله
2 ماه قبل

من میخواهم

داود
داود
2 ماه قبل

داداش من وقت ما رو سه ساعت گرفتی بعد نوشتی فقط برای ایالات متحده مگه ما تو این خراب شده نیستیم پس مطلب مربوط به اونطرف رو چرا آوردی گذاشتی

Ze_naif
Ze_naif
2 ماه قبل

راه بهتری سراغ دارم.البته با کمی هزینه.
تلگرام …………… پیام بدین تا بگم براتون

Ze_naif
Ze_naif
پاسخ به  Ze_naif
2 ماه قبل

👆👆

داود
داود
پاسخ به  Ze_naif
2 ماه قبل

داداش ای دی بزار

هادی
هادی
پاسخ به  Ze_naif
2 ماه قبل

سلام میشه راهنماییم کنید.ممنون

حسین
حسین
2 ماه قبل

وقتی گفتی paypal دیگه به خوندن اذامه ندادم با این که به مطالعه کردن عادت دارم

صفورا
صفورا
2 ماه قبل

درامدشو چجوری میتونیم به تومن تبدیل کنیم؟؟

حسن سروری
حسن سروری
2 ماه قبل

خدا خیرتون بده که این راه ها رو پیش پای ملت میزارین خدا خیرتون بده

مینو
مینو
2 ماه قبل

روش خیلی راحتیه برای کسب درآمد ممنون از شما🙏🏻

پوریا
پوریا
پاسخ به  مینو
2 ماه قبل

چجوری