4 ارز دیجیتال زیر 20 سنت برای خرید در این هفته (24 بهمن 1402)

4 ارز دیجیتال زیر 20 سنت برای خرید در این هفته (24 بهمن 1402)

با آغاز هفته جدید، بیشتر دارایی‌ ها در بخش ارزهای دیجیتال به آرامی شروع به کاهش و تثبیت سود های خود نسبت به روزهای قبل می‌ کنند، اما برخی از آنها همچنان یک سرمایه‌ گذاری ارزشمند هستند و با قیمت زیر 20 سنت در دسترس هستند.

در این زمینه، فینبولد بازار ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده است تا به فهرستی از چهار دارایی دیجیتالی برسد که در حال حاضر کمتر از 0.20 دلار قیمت دارند، اما ممکن است یکی از بهترین گزینه‌ های خرید برای معامله‌ گران کریپتو و سرمایه‌ گذارانی باشند که به دنبال رشد پرتفوی خود در این هفته هستند.

خرید و فروش ترون

ترون (TRX)

با وجود گزارش‌ هایی مبنی بر تراکنش‌ های مجرمانه در یکی از بزرگ‌ ترین بلاک‌ چین‌ های جهان، خرید قوی ترون توسط سرمایه گذاران موجب رشد قیمت این توکن شده است. زیرا به لطف رشد شبکه از سال 2021 و همچنین نقش آن در بازار استیبل کوین ها، trx به سمت بالاترین حد خود از سال 2021 افزایش یافته است.

در واقع، TRON در روز گذشته 0.43 درصد افزایش یافته است که به رشد 5.29 درصدی در هفته گذشته و رشد 10.49 درصدی در نمودار ماهانه خود اضافه شده است، همانطور که در حال حاضر با قیمت 0.13 دلار معامله می شود.

نمودار هفتگی ترون
نمودار هفتگی ترون

استلار (XLM)

در همین حال، استلار (XLM) اخیراً تلاش کرده است تا ضررهای قبلی خود را جبران کند و از منطقه 0.10 دلار فاصله گرفت و در صورت موفقیت در شکستن خط مقاومت بحرانی در 0.113 دلار، سودهای بیشتری را نوید می دهد، به ویژه پس از عدم قطعیت های قبلی که شاهد کاهش نزدیک به 15 درصدی بود.

همانطور که اوضاع پیش می رود، استلار در حال حاضر با قیمت 0.1127 دلار در حال نوسان است و طبق آخرین نمودارها، 2 درصد رشد در 24 ساعت گذشته، 4.08 درصد افزایش در هفت روز گذشته ثبت کرده است. اما در بازه زمانی یک ماهه 6 درصد از ارزش خود را از دست داده است. 

نمودار هفتگی استلار
نمودار هفتگی استلار

کسپا (KAS)

در همان زمان، به نظر می رسد کاسپا (KAS) در حال حرکت به سمت سطح قیمت 2 تا 3 دلار است که قبلاً توسط متخصص مشهور تجارت رمزنگاری Crypto Rover پیش بینی شده بود، که معتقد است این دارایی “بسیار صعودی” است به دلیل این واقعیت که هیچ هدف بزرگی پشت این پروژه نیست. به همین دلیل صرافی های کریپتو هنوز آن را فهرست کرده اند.

همانطور که داده ها نشان می دهند، Kaspa در حال حاضر با قیمت 0.149 دلار معامله می شود، که نشان دهنده افزایش 2 درصدی در بازه زمانی روزانه است. همچنین پیشرفت هفتگی چشمگیر 41 درصد و سود انباشته 23 درصد در 30 روز گذشته را نشان می دهد. 

چارت هفتگی کاسپا
نمودار هفتگی کاسپا

الگوراند (ALGO)

در نهایت، تیم الگوراند (ALGO) به کار سخت در توسعه اکوسیستم خود و همچنین ارائه فناوری بلاک چین از جمله از طریق ابتکار AlgoBharat بنیاد خود برای راه اندازی برنامه Startup Lab برای حمایت از 20 استارت آپ Web3 در هند ادامه می دهد.

قیمت Algorand در زمان انتشار به 0.1807 دلار رسید که نشان می‌ دهد در 24 ساعت گذشته 1.32 درصد افزایش یافته است، اما در هفت روز گذشته 13.42 درصد افزایش یافته است. اما داده ها نشان می دهد که در 30 روز گذشته نزدیک به 4 درصد کاهش یافته است. 

نمودار هفتگی الگوراند
نمودار هفتگی الگوراند

جمع بندی

به طور خلاصه، ارزهای رمزنگاری شده بالا زیر 20 سنت قیمت دارند که یک فرصت عالی برای خرید در این هفته باشد. گفته می‌شود، وضعیت می‌تواند هر لحظه تغییر کند، بنابراین انجام تحقیقات شخصی و سنجش ریسک‌ ها قبل از سرمایه‌ گذاری در آنها مهم است.

منبع: فینبولد 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
sanaz
sanaz
3 ماه قبل

استلار تو همه تحیلیا خودشو نشون داده بوود و من یقین دارم تو سه چهار ماه آینده قطعا نزدیک 1 دلارم میره

ممد
ممد
3 ماه قبل

به قول یارو گفتنی ترون که برا پس انداز نیس، ترون فقط برا کارمزد تتر و تمام

rez12
rez12
3 ماه قبل

کسپا دومین باره توسط شما معرفی میشه تو تحلیلا لنشالله که واقعا سودمند باشه
باتشکر از تیم زحمت کش پی99