پاداش 500 هزار دلاری نات کوین تلگرام انجام شد! 

ایردراپ 500 هزار دلاری نات کوین تلگرام انجام شد! 

بازی کلیک‌ کننده ویروسی Notcoin به تازگی تبلیغ جدیدی را قبل از ایردراپ اصلی و قیمت گذاری نات کوین راه‌ اندازی کرده است که 100000 تون کوین (TON) و انبوهی از سکه‌های درون بازی را پاداش می‌ دهد.

قبل از انتشار توکن قریب‌الوقوع خود در بلاک چین TON، بازی نات کوین تلگرام به تازگی فاش کرد که در مجموع 100000 تن کوین (TON) به بازیکنان از طریق یک کوئست جدید و میلیون‌ها سکه درون بازی به حامیان اولیه (OGs) این پروژه اهدا می‌کند. 

ایردراپ جدید نات کوین و جزییات پاداش 500 هزار دلاری آن

همه اینها از یک تلاش درون بازی جدید به نام “TON for Fun” ناشی می شود. بازیکنانی که تمام وظایف را در کوئست انجام دهند، 3 میلیون جایزه Notcoin و 1 توکن TON دریافت خواهند کرد. در مجموع 100000 تون کوین به بازیکنانی که در کوئست شرکت می‌کنند اهدا می‌شود که مجموعاً از زمان نوشتن این مقاله بیش از 400000 دلار ارزش دارند و این کوئست فقط تا زمانی که 100000 نفر آن را کامل نکرده باشند در دسترس خواهد بود.

💸آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) به صورت تصویری و گام به گام💸

🔺برای کسب این جوایز باید در بازی نات کوین به لیگ الماس می رسیدید، حداقل پنج دوست را به بازی دعوت می کردید و یک کیف پول TON را متصل می کردید. بازیکنانی که این کارها را انجام داده اند 1 توکن TON به دست آوردند و نیمه اول این ایردراپ را به پایان رساندند.

گفتنی است که اسکرین شات مربوط به این ایردراپ روز گذشته در کانال تلگرام نات کوین، منتشر شده است. از این رو برای اینکه مطمئن شوید که این ایردراپ شامل حال شما شده است یا خیر، باید به ولت تلگرام خود سر بزنید و موجودیتان را بررسی کنید.

جوایز اهدا شده به دارندگان نات کوین

الزامات برای بخش دوم ایردراپ نات کوین به تلاش بیشتری نیاز داشته است. برای به دست آوردن جایزه 3 میلیون نات کوین در بازی، به یک حساب پریمیوم تلگرام و 25 توکن TON در کیف پول خود نیاز داشتید.

Notcoin همچنین اخیراً یک سیستم کوپن مبتنی بر NFT را برای تجارت Notcoin قبل از ایردراپ خود اعلام کرده است. بازیکنان با 10 میلیون Notcoin یا بیشتر می‌توانند سکه‌های خود را به کوپن‌ ها یا ووچرهایی تبدیل کنند که می‌توان با سایر بازیکنان معامله کرد و در نهایت پس از افت توکن، آن را برای Notcoin واقعی بازخرید کرد.

بیش از 28 میلیون کاربر تلگرام تا به امروز نات کوین بازی کرده‌ اند که بر اساس داده‌های این بازی روزانه بیش از ۴ میلیون کاربر در تلگرام حضور دارند. آنها مجموعاً بیش از 42 تریلیون Notcoin را با ضربه زدن سریع روی یک سکه درخشان در بازی استخراج کرده اند و موجودی کاربران فعال به یک رمز ارز روی زنجیره تبدیل می شود.

تیم توسعه دهنده نات کوین قبلاً به Decrypt’s GG گفته‌ اند که تخمین زده می‌ شود این توکن به صورت زنجیره‌ ای عرضه شود و در اواخر مارس یا اوایل آوریل برای بازیکنان عرضه شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
1 ماه قبل

سلام قیمت احتمالی بعد لیست شدن به نظرتون چنده؟

رضا
رضا
1 ماه قبل

من همه اینارو داشتم ولی چیزی ندادن ب من هم زیر مجموعه هم لیگ الماس هم… چن ماهه ک دارم

امید
امید
1 ماه قبل

ویروسی نویسنده و سایت شماست نه نات کوین درست بنویسین.

کاظمی
کاظمی
1 ماه قبل

سلام برای ایردراپ ۵۰۰هزار دلاری باید زیر مجموعه داشته باشیم یا شرایط دیگه؟

عماد
عماد
1 ماه قبل

به همه تعلق میگیره؟

فرخ
فرخ
1 ماه قبل

الکی الکی باید پولدار می شدیما

مهسا
مهسا
1 ماه قبل

پولدار شدیم رفت

مصطفی
مصطفی
پاسخ به  مهسا
1 ماه قبل

با این همه پول چیکار کنیم
منو این همه خوشبختی محاله

آخرین ویرایش1 ماه قبل توسط مصطفی