معرفی 3 ارز دیجیتال با احتمال 5 برابر شدن ارزش بازار و انفجار قیمت در سال 2024

معرفی 3 ارز دیجیتال با احتمال 5 برابر شدن ارزش بازار و انفجار قیمت در سال 2024

جامعه ارزهای دیجیتال معتقد هستند که روند صعودی احتمالاً در طول سال 2024 ادامه خواهد داشت، که توسط عواملی مانند هاوینگ بیت کوین و عرضه بالقوه یک صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) پشتیبانی می شود.
این موارد به احتمال زیاد باعث ورود سرمایه به بازار می شوند و دارایی های متعددی قرار دارند که به طور بالقوه رشد قابل توجهی را در ارزش سرمایه خود چندین برابر کنند.
در این راستا، فینبولد سه ارز دیجیتال زیر را شناسایی کرده است که احتمالاً در سال 2024 پنج برابر افزایش ارزش بازار را تجربه خواهند کرد.

خرید و فروش پولکادات در پی98

پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT) به‌خاطر فناوری شاردینگ‌ اش که مشکلات مقیاس‌ پذیری را که بلاک چین‌ های مستقر مانند اتریوم (ETH) را درگیر می‌کند، شناخته می شود. این امکان انجام تراکنش‌ های سریع‌ تر و ایجاد بلاک‌ چین‌ های ویژه برنامه را فراهم می‌ کند و اکوسیستم متنوع‌ تر و کارآمد تری را تقویت می‌ کند.

با سقوط قیمت بیت کوین، سایر آلت کوین ها نیز از روند رهبر بازار حمایت کردند. به همین منظور ارز دیجیتال پولکادات بیش از 11 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. در همان زمان، این توکن دارای ارزش بازار 12.21 میلیارد دلاری است.

در واقع، DOT پتانسیل افزایش ارزش بازار خود را بر اساس عواملی مانند روند صعودی مداوم در چشم انداز عمومی، توسعه شبکه و منافع سازمانی دارد. به عنوان مثال، داده‌های CoinShares نشان می‌دهد که از ابتدا سال تاکنون تعداد سرمایه گذارانی که برای خرید پولکادات با نرخ مناسب اقدام کرده اند افزایش یافته و از ارزهای دیجیتال اصلی مانند XRP پیشی گرفته است. این نشان می دهد که موسسات ممکن است پتانسیل دارایی هایی مانند DOT را که سرمایه گذاران ممکن است نادیده گرفته باشند، تشخیص دهند.

جریان ورودی سرمایه در هر پروژه
جریان ورودی سرمایه در هر پروژه

علاوه بر این، طبق گفته Token Terminal، پولکادات بر اساس نسبت قیمت به فروش (P/S) کمتر از قیمت واقعی خود، ارزش گذاری شده به نظر می رسد. نسبت P/S پایین پولکادات نشان‌ دهنده کاهش بالقوه در مقایسه با میانگین‌ های تاریخی است که نشان‌ دهنده پتانسیل افزایش در آینده است.

ارزش بازار روزانه DOT در مقابل نسبت P/S روزانه
ارزش بازار روزانه DOT در مقابل نسبت P/S روزانه

چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) به عنوان یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز عمل می‌ کند و بستر داده‌ های امن و قابل اعتماد را برای قرارداد های هوشمند تسهیل می‌ کند. این قابلیت قراردادهای هوشمند را قادر می‌ سازد تا با داده‌ های دنیای واقعی تعامل داشته باشند و بسیاری از امکانات را در زمینه‌هایی مانند DeFi و مدیریت زنجیره تامین باز کنند. به همین دلیل LINK این پتانسیل را دارد که شاهد افزایش پنج برابری ارزش بازار باشد.

قابل ذکر است که اوراکل های داده توسط Chainlink پتانسیل ایجاد علاقه گسترده به دارایی را دارند. به عنوان مثال، BlackRock Inc، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه گذاری در جهان، ارزش قابل توجه توکن سازی برای بازار را تصدیق کرده است. این نشان می دهد که اوراکل های داده ای که قادر به پردازش اطلاعات خارج از زنجیره از فضای روی زنجیره هستند، ممکن است از این ارزش درک شده بهره مند شوند.

علاوه بر این، درآمد پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ ای (CCIP) چین‌ لینک در دو ماه گذشته 180 درصد افزایش یافته است که ناشی از پذیرش رو به رشد پلتفرم پل‌های چند زنجیره‌ ای است. درآمد کارمزد CCIP از حدود 61000 دلار در ماه ژانویه به بیش از 171000 دلار فقط در دو هفته اول مارس افزایش یافته است.

درآمد پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ ای (CCIP)

با ارزش بازار فعلی 11.47 دلار، رشد پنج برابری می تواند ارزش آن را به نزدیک به 60 میلیون دلار برساند. این احساس توسط افزایش پذیرش Chainlink که توسط درآمد CCIP برجسته شده است، پشتیبانی می شود. در حال حاضر، LINK با قیمت 17.81 دلار نوسان دارد و سطح مقاومت 20 دلاری را هدف قرار می دهد.

خرید و فروش سولانا پی98

سولانا (SOL)

سولانا (SOL) همچنان به عنوان یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده رالی صعودی خود را برای رسیدن به اوج تاریخی قبلی حفظ کرده است و هدف خود را برای رسیدن به بالاترین رکورد جدید در تاریخ دارد.

بلاک چین سولانا که به عنوان جایگزینی سریع‌ تر و ارزان‌ تر برای اتریوم به بازار عرضه شد، در نوامبر سال گذشته مورد توجه قرار گرفت، رویدادی که عوامل مختلفی به آن دامن زد: توسعه‌ دهندگان از سرعت و کارایی آن استقبال کردند، برند های برجسته‌ ای مانند VISA ابراز علاقه کردند. همچنین در این بلاک چین، معامله‌ گران میم کوین جذب پروژه‌ های جدیدی مانند ارز بونک (Bonk)، ویف (WIF) و …. شدند که روی پلتفرم راه‌ اندازی شدند.

در حالی که سولانا پایین تر از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی نزدیک به 260 دلار معامله می شود، توکن مالی غیر متمرکز شاهد افزایش ارزش بازار خود به بالاترین حد جدید تقریباً 80 میلیارد دلاری در میان رشد فعلی است و روز به روز بر تعداد کسانی که به سرمایه گذاری در سولانا می پردازند، افزوده می شود.

علاوه بر این، با توجه به علاقه روزافزون به گوشی هوشمند Saga، به نظر می رسد سولانا برای یک رالی پایدار آماده است که به طور بالقوه می تواند ارزش بازار خود را تا سال 2024 به نزدیک به 450 میلیارد دلار برساند.

در زمان انتشار، دارایی با قیمت 181 دلار با ضرر 24 ساعته بیش از 5 درصد معامله می شود.

چارت هفتگی سولانا
چارت هفتگی سولانا

به طور کلی، در حالی که ارزهای دیجیتال ذکر شده پتانسیل افزایش ارزش بازار خود را نشان می دهند، همچنان در معرض نوسانات بازار هستند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرزین
فرزین
1 ماه قبل

دات ختما داشته باشید

فرخ
فرخ
1 ماه قبل

دوستان سلام با توجه به تحیلیلای اخیرم باید بگم که چین لینک خیلی بازارش قراره توپ بشع فقط و فقط جااا نمونید
یا علی

بهاره
بهاره
1 ماه قبل

عالی بود. با تشکر از شما