سه ارزدیجیتال برتر

3 ارز دیجیتال آماده پامپ برای سود کوتاه مدت

یک هفته دیگر در حال پایان است، اما بازار کریپتو همچنان در حال حرکت بدون جهت است و هیچ بازیابی قیمت قابل توجهی وجود ندارد. حتی شاخص ترس و طمع و نوسانات بالا پایین بازار نشان داده که در حال حاضر بازار خنثی است و روند صعودی یا نزولی ندارد. این یعنی هیچ نشانه مستقیمی از سیر صعودی و ورود تریدرها و رالی گاوی دیده نمی شود. در زمانی که سرمایه گذاران روی فروش ارزهای دیجیتال خود تمرکز کرده اند، چند ارز دیجیتال وجود دارد که میتوان قبل از بهبود کلی، خرید آنها را در نظر گرفت. در این وبلاگ، در مورد سه ارزش دیجیتال برتر ماه جاری میلادی صحبت میکنیم.

رمز ارزهایی که ارزش خرید دارند 

بیشتر ارزها در فاز اصلاحی هستند و قیمت آنها نسبتاً کمتر از ماه گذشته است. این می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در برخی از سودآورترین ارزهای رمزپایه باشد که میتواند سرمایه های شما را چند برابر کند. بهترین گزینه های خرید برای ماه می میلادی، بیت کوین، سولانا، بایننس کوین و چند مورد دیگر هستند.

بیت کوین( BTC)

خیلی از سرمایه گذاران بیت کوین را ترجیح میدهند چون در طول تاریخ سودهای قابل توجهی داشته است. در حال حاضر پس از کاهش جزئی نسبت به قبل، تحلیلگران معتقدند که ممکن است پس از شروع روند صعودی، از محدوده 100 هزار دلار بالاتر برود.

نمودار بیت کوین

اخیراً پس از فراتر رفتن از هدف قبلی 69 هزار دلار، بالاترین قیمت خود را به ثبت رسانده است. روند اخیر قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است به پایان خود نزدیک شود زیرا شاخص های فنی و معیارهای روی زنجیره حاکی از یک شکست صعودی است. با این حال، این حرکت ساده نخواهد بود و می تواند سرمایه گذاران بی حوصله را کلافه کند.

سناریوی ایده آل برای شروع مجدد جو صعودی قیمت بیت کوین این است که اصلاحی ایجاد کند که نقدینگی سمت فروش را زیر 59111 دلار کاهش دهد و بسته به فشار خرید در اینجا، رالی بهبود می تواند به ادامه روند صعودی تبدیل شود.

با فرض افزایش خریداران، اگر بیت کوین موفق به ایجاد کندل هفتگی بالاتر از این سطح شود، به این معنی است که اولین سقف بالاتر در تثبیت شش هفته ای که در آن شاهد شکل گیری سه سقف پایین تر بودیم، را ایجاد کرده است.

چنین پیشرفتی نه تنها باعث ایجاد اعتماد در چشم انداز کریپتو می شود، بلکه روند صعودی را دوباره آغاز می کند و به طور بالقوه قیمت بیت کوین را به سمت قیمت های دیوانه واری هدایت میکند. 

سولانا (SOL)

نمودار سولانا

سولانا اخیراً به دلیل میم کوین‌ های مبتنی بر شبکه اش که بازار کریپتوها را با سودهای زیادی حتی در بازارهای کند تسخیر کرده‌اند، بسیار محبوب شده است. نه تنها این، بلکه یکی از پنج ارز دیجیتال برتر در کوین مارکت کپ است که باعث افزایش تقاضای آن در بازار شده است. تحلیلگران بر این باورند که ممکن است در هفته های آینده قیمت ارز SOL به بالای 200 دلار برسد. در ماه گذشته، قیمت این ارز نوسانات مثبت و منفی بسیاری داشته است، اگر سکه به رشد خود ادامه دهد، میتواند دارایی سود آور باشد.

بایننس کوین (BNB)

نمودار بایننس

علی‌رغم مشکلات حقوقی جاری باینس با تنظیم‌ کننده‌های ایالات متحده، این توکن در بین سایر ارزهای دیجیتال برتر در حال افزایش است و تنها 14 درصد با هدف بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد. صرافی بایننس به جهات مختلف به BNB کمک کرده است. همچنین تقاضای مداوم برای توکن در صنعت کریپتو را تضمین می کند. زمانی که وضعیت بازار مساعد شود، تحلیلگران بر این باورند که قیمت BNB ممکن است به بالای 700 دلار برسد. بایننس کوین (BNB) توکن بومی صرافی بایننس است. برای پرداخت کارمزد کمیسیون در صرافی و معامله در بیش از 50 جفت ارز دیجیتال استفاده می شود.

سخن پایانی

ماه اخیر برای ارزهای دیجیتال بهترین نبوده است، اما بازار به آرامی در حال بازگشت به مسیر اصلی خود است. با نزدیک شدن به پایان ماه، انتظارات برای روند بازار در ماه آینده بالاست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments