تحلیل تکنیکال ارز تورچین (RUNE) | عقب نشینی قبل از باز پس گیری روند صعودی 

تحلیل تکنیکال ارز تورچین (RUNE) | عقب نشینی قبل از باز پس گیری روند صعودی 

ارز تورچین (RUNE) از سطح 6.56 دلار عبور کرده است و می تواند منطقه 6-6.5 دلار را در جستجوی تقاضا در روند صعودی به سمت 10 دلار در روزها یا هفته های آینده دوباره آزمایش کند. سطح 5 دلار در اوایل مارس شکسته شد و این حرکت به سمت بالا آغازگر یک رالی کوتاه مدت بود. با این حال، گاوهای RUNE استقامت خود را نشان داده‌اند که قیمت را بالاتر از 6.5 دلار نگه دارند. این بدان معناست که ساختار بازار در زمان انتشار یک سوگیری صعودی داشت. عقب نشینی می تواند یک فرصت خرید باشد.

چارت روزانه توکن RUNE

محدوده قابل مشاهده نمایه حجم از اوت تا امروز نشان داد که نقطه کنترل 7.26 دلار است. در زمان انتشار، RUNE با 7.49 دلار معامله می شد و در منطقه 8 دلار ریجکت شد. این منطقه در ماه های اخیر شاهد شکل الگوی نزولی بوده است.

چارت روزانه توکن RUNE

در اواسط دسامبر، کندل روزانه تلاش کرد تا از 8.6 دلار عبور کند، اما نتوانست و طی ماه بعد شاهد یک حرکت نزولی قوی بود که به 3.5 دلار رسید.

سطوح فیبوناچی اصلاحی بر اساس حرکت ارز RUNE از 17.27 دلار به 3.25 دلار رسم شد (زرد)، و در زمان نگارش RUNE در مقطع جالبی برای گاوها قرار داشت. سطح 8.61 دلار را به عنوان مقاومت پس از بسته شدن یک جلسه بالای 6.56 دلار آزمایش کرده است. بنابراین، آزمایش مجدد منطقه 6-6.5 دلاری می تواند به عنوان یک فرصت خرید استفاده شود.

شاخص RSI

RSI پس از دستاوردهای اخیر، به سرعت به منطقه خرید بیش از حد صعود کرد. عقب نشینی را نمی توان صرفاً بر اساس مشاهده این که RSI در قلمروی بیش از حد خرید قرار داشت استوار باشد، اما تلاقی منطقه مقاومت (الگوی سفارش نزولی) در 8 دلار و رد آن در سطح فیبوناچی 38.6 درصد اعتباری به ایده عقب نشینی داد.

شاخص RSI

CMF پس از خروج جریان سرمایه کمتر از -0.2- که به شدت به خارج از بازار هدایت شده بود، در قلمروی بی طرف قرار داشت و به نظر می رسید مسیر خود را تغییر داده است. CVD همچنین فشار خرید زیادی را در هفته گذشته نشان داد.

نتیجه

به طور کلی، ساختار بازار و حرکت در چشم انداز بلندمدت در کنار گاوها بود. در جهت صعودی، منطقه 10 تا 10.26 دلاری می تواند مقاومت قابل توجهی را ارائه دهد اگر 8 دلار به تقاضا تبدیل شود. ممکن است در چند روز آینده عقب نشینی به 6 تا 6.5 دلار مشاهده شود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments