نحلیل نکنیکال دوج

اگر این سطح حمایت کلیدی حفظ شود، رالی دوج کوین آغاز می شود | تحلیل تکنیکال DOGE

  • اگر قیمت دوج کوین بالاتر از 200 SMA سه روزه (میانگین متحرک ساده سه روزه 200 دوره ای) برسد، می‌تواند به دنبال معکوس کردن دوره عملکرد ضعیف باشد.
  • گاوها ممکن است قصد داشته باشند تا مرز بالایی الگوی تکنیکال حاکم را هدف قرار دهند.
  • با این حال، DOGE ممکن است قبل از رسیدن به هدف خوش بینانه با مقاومت های متعدد روبرو شود.

قیمت دوج کوین روی یک خط دفاعی حیاتی حساب می‌کند تا قبل از اینکه یک رالی بازیابی در راه باشد این سطح باید حفظ شود. اگر گاوهای DOGE موفق شوند دوره عملکرد ضعیف را معکوس کنند، این میم کوین احتمالاً می تواند مرز بالایی الگوی تکنیکال حاکم یعنی 0.24 دلار را به دست آورد.

سرنوشت قیمت دوج کوین در یک کانال موازی نزولی گیر افتاده است، چرا که توکن نتوانسته شور و شوق سرمایه گذاران را برانگیزد. با این حال، شاخص TRIN، که احساسات کلی بازار را اندازه گیری می کند، نشان می دهد که تعداد خریداران در بازار بیشتر از فروشندگان است.

قیمت Dogecoin می‌تواند به سمت مرز بالای الگوی فنی حاکم در 0.24 دلار افزایش یابد و در صورتی که بتواند بالاتر از میانگین متحرک سه روزه 200 (SMA) در 0.13 دلار باقی بماند، 71 درصد صعود خواهد کرد.

اولین مانع برای قیمت Dogecoin ممکن است در 21 SMA سه روزه در 0.15 دلار، سپس در مرز میانی الگوی نمودار غالب در 0.16 دلار، همزمان با سطح اصلاحی فیبوناچی 23.6٪ ظاهر شود.

موانع اضافی ممکن است در SMA سه روزه 50 در 0.19 دلار بعدی ظاهر شود، که همزمان با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2٪، سپس در سطح اصلاحی 50٪ در 0.22 دلار است.

نمودار دوج

افزایش فشار خرید ممکن است باعث شود قیمت Dogecoin به هدف صعودی 0.24 دلار برسد، جایی که مرز بالایی کانال موازی قرار دارد.

با این حال، در صورت افزایش سفارشات فروش، قیمت Dogecoin ممکن است SMA 200 سه روزه را در 0.13 دلار به عنوان حمایت فوری آزمایش کند. اگر این سطح نتواند حفظ شود، DOGE ممکن است به سمت پایین ترین سطح 22 ژانویه در 0.12 دلار سقوط کند.

اگر فشار فروش به افزایش خود ادامه دهد، قیمت Dogecoin ممکن است به سمت مرز پایین الگوی فنی حاکم در 0.11 دلار کاهش یابد.

منبع: اف ایکس استریت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments