ان اف تی پانک

جدیدترین رکورد NFT های کریپتو پانک | 8000 اتریوم برای یک توکن

مدیرعامل زنجیره ای دیپاک تاپلیال توییت کرد که برای خرید NFT از اهرم استفاده کرد که فروش برتر و رکورد پانک قبلی را شکست.

  • یک توکن NFT از مجموعه کریپتو پانک ها دیروز به قیمت 8000 ETH یا 23.7 میلیون دلار فروخته شد.
  • این فروش رکورد قبلی CryptoPunks با 11.8 میلیون دلار را که در ژوئن گذشته ثبت شده بود، را با اختلاف بالایی شکست.

مجموعه ان اف تی CryptoPunks سال ها قبل از شوق و هیاهوی مدرن اخیر به وجود آمده است مجموعه تصاویر پروفایل اتریوم 2017 را به یک افسانه در فضای کریپتو تبدیل کرده است.

ده‌ها کریپتوپانک به ارزش یک میلیون دلار ETH یا بیشتر فروخته‌اند، اما امروز، این مجموعه رکورد قبلی خود را با یک فروش نزدیک به 24 میلیون دلار شکست.

روز شنبه، کریپتو پانک شماره 5822 ( CryptoPunk #5822 ) به قیمت 8000 اتریوم یا حدود 23.7 میلیون دلار در زمان فروش فروخته شد. دیپاک تاپلیال، مدیر عامل شرکت زیرساخت‌های بلاک چین ابری، NFT را مستقیماً از بازار آنلاین خود Larva Labs توسعه‌دهنده CryptoPunks خریداری کرد.

ان اف تی خریداری شده

بالاترین فروش قبلی برای کریپتوپانک 11.8 میلیون دلار بود که توسط Shalom Meckenzie بزرگترین سهامدار DraftKings در حراجی ساتبی در ژوئن 2021 خریداری شد. در همین حال، بزرگترین فروش زنجیره ای از طریق بازار آزمایشگاه Larva در دسامبر رخ داد، زمانی که یک فرد با نام مستعار کریپتو پانک شماره 4156 خود را به ارزش 10.26 میلیون دلار ETH فروخت.

تاپلیال در توییتی نوشت که از اهرمی از طریق پروتکل DeFi Compound Finance برای پرداخت هزینه کریپتوپانک استفاده کرده است و به رابرت لشنر، بنیانگذار Compound گفت: 

به لطف Compound Finance، می‌توانم در حین خرید این پانک همچنان ETH هایم را نیز نگه دارم.

پانک جدید او دارای نادرترین نوع آواتار است: بیگانه. فقط 9 کریپتوپانک از کل مجموعه 10000 آواتار بیگانه هستند. این پانک خاص آخرین بار در جولای 2017 به قیمت 8 اتریوم یا کمی بیش از 1600 دلار در آن زمان فروخته شد.

منبع: دیکریپت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments