بازار گاوی nft

افزایش قابل توجه حجم معاملات اپن سی | بازار گاوی توکن های NFT آغاز شده است؟

قیمت‌ها در بازار ارزهای رمزپایه کاهش یافته است، اما افزایش فروش NFT ها و افزایش حجم معاملات بازار OpenSea به بالای 1.3 میلیارد دلار در هفته گذشته می‌تواند نشانه بازگشت بازار صعودی در توکن های غیر مثلی باشد.

در دو ماه گذشته، اپن سی از روند صعودی سال نوی خود شروع به استراحت کرد و بسیاری از کارشناسان توکن غیرقابل تعویض (NFT) شروع به گمانه زنی در مورد شروع یک بازار نزولی کردند، زمانی که فروش پس از بستن رکورد 5 میلیارد دلاری در ژانویه روندی نزولی داشت.

با این حال، در هفت روز گذشته، حجم کل فروش از مرز 1 میلیارد دلار فراتر رفته است و تنها یک هفته پس از ماه آوریل، به نظر می رسد که بازارهای NFT با احیای پروژه های اصلی و حتی نوظهور شروع به افزایش قیمت میکنند.

حجم اپن سی

معامله گرانی که به دنبال پروژه بعدی باشگاه میمون های کسل (BAYC) هستند، صبورانه منتظر هستند تا پروژه دیگری با همان قدرت و ارزش ویژه وارد شود. البته برخی از مدعیان برتر ظاهر شده اند. Azuki Zen که در 21 ژانویه معرفی شد، در مجموع بیش از 574.6 میلیون دلار و پروژه آواتار CloneX استودیوی RTFKT و تاکاشی موراکامی بیش از 546.7 میلیون دلار جمع آوری کرده است. تنها در هفت روز گذشته، کلون ایکس حجم کل فروش خود را بیش از 180 درصد افزایش داده است.

اکنون که نقدینگی در حال افزایش است، به نظر می‌رسد که سه ماهه دوم سال 2022 تغییراتی را ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد بازارهای NFT توسط جوامع و سرمایه‌گذاران بالغ NFT رونق پیدا کرده اند.

مجموعه NFT انفجاری بعدی چیست؟

پروژه های NFT شروع به درک ارزش تلاقی فرهنگ، جامعه و تجارت از طریق آنچه میمون های کسل (BAYC) پرورش داده است، می کنند و بسیاری از آنها راه هایی را برای راه یافتن به این حوزه پیدا کرده اند.

پروژه‌های NFT که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند، نه تنها به ایجاد جوامعی نزدیک که دارای باور قوی هستند، بلکه به جوامعی که می‌توانند از پلتفرم آن برای ارتقای فعالیت‌های خلاقانه شخصی خود استفاده کنند، توجه زیادی کرده‌اند.

استودیو RTFKT پلتفرمی را برای درخشش سازندگان از طریق ایردراپ Space Pod NFT خود باز کرده است که به مالکان اجازه می دهد NFT های خود را راه اندازی کرده نمایش دهند. SpacePods که در حال حاضر 4920.86 دلار (1.65 اتر) ارزش دارد، برای سفارشی‌سازی باز است و این به RTFKT اجازه می‌دهد تا استعدادها را در میان جامعه خود جستجو کند. خالقان همچنین قادر به تولید و فروش آثار خود به دیگران در جامعه هستند تا از حمایت آنها برخوردار شده و لذت ببرند.

در حال حاضر، قیمت کف برای CloneX حدود 17.5 اتر (52237.50 دلار) است. با در نظر گرفتن میانگین قیمت فروش بیش از 11.5 اتر، کلکسیونرها و مالکان NFT اعتماد دارند که استودیو RTFKT به درخشش خود ادامه خواهد داد.

قیمت در همه زمان ها
تغییرات قیمت و حجم معاملات CloneX

به طور مشابه، Yuga Labs ایجاد پلتفرم متاورس خود، MetaRPG را اعلام کرد که زمین دیجیتال قابل خرید را ارائه می دهد. این خبر توسط سازمان مستقل غیر متمرکز ایپ تایید شد که اخیرا به صاحبان توکن های NFT میمون های کسل بیش از 1.6 میلیارد دلار ارز ApeCoin در یک فرایند ایردراپ اهدا کرده است. این سازمان قول داده است که ارز APE تبدیل به یک ارز کاربردی در اکوسیستم BAYC و MetaRPG شود.

از آنجایی که MetaRPG قرار است یک متاورس قابل تعامل باشد، مانع از قرار گرفتن افرادی که در اکوسیستم BAYC نیستند، نخواهد بود. کسانی که توجه کرده‌اند می‌دانند که قابلیت همکاری برای پذیرش انبوه و پروژه‌های دیگر با متاورس‌های قابل تعامل ارزش فوق‌العاده‌ای دارد. درست مانند چیزی که در Arcade Land وجود دارد.

قیمت
میانگین قیمت Arcade Land

Arcade Land در حال حاضر از نظر حجم کل در هفت روز گذشته رتبه سوم را دارد و تقریباً 23 میلیون دلار فروش داشته است. میانگین قیمت فروش آن 96 درصد افزایش یافته است و این نشان می‌دهد که جوامع به دنبال بادوام‌ترین جهان‌های قابل همکاری هستند. ارزان ترین توکن ان اف تی Arcade Land کمتر از 1 اتر (3291.15) فروخته می شود و از 10000 مورد توکن در دسترس، بیش از 5700 آدرس کیف پول منحصر به فرد وجود دارد.

سرمایه گذاران NFT پیشنهادات خود را بر روی کاربرد، قابلیت همکاری و ظاهری از ارتباط فرهنگی متمرکز می کنند. اخیراً، به نظر می رسد هنرمندان مشهور که خارج از حلقه های Web3 و NFT قرار داشته اند در حال ورود به این حوزه هستند و توجه مجموعه داران آثار هنری و کلکسیونرهای NFT را به خود جلب می کنند.

اگر قصد ساخت توکن NFT و فروش آن را دارید به مقاله مشخص شده در لینک مراجعه نمایید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments