شیبا در رابین هود

شیبا اینو بالاخره در رابین هود لیست شد!

رابین هود تمرکز خود را بر روی ارزهای رمزنگاری شده میم گسترش داده است. این برنامه در حال حاضر دارای 5.7 میلیارد دلار Dogecoin است و امروز Shiba Inu را به پلتفرم خود اضافه کرد. طبق توییت اخیر @DogeWhaleAlert، اپلیکیشن سرمایه گذاری Robinhood همچنان یک سوم عرضه Dogecoin در گردش را در اختیار دارد.

علاوه بر این، امروز از اضافه شدن رسمی دومین ارز دیجیتال میم بزرگ شیبا اینو خبر داد. این برنامه معاملاتی به نظر می‌رسد تمرکز خود را بر روی رمزارزهای میم که در حال تبدیل شدن به یک روند در جامعه رمزنگاری هستند، گسترش داده است.

شیبا اینو به رابین هود اضافه شد

رابین هود سرانجام شیبا اینو را اضافه کرد و ارتش SHIB را که ماه ها منتظر این روز بودند خشنود کرد. انتظارات این بود که این حرکت توسط Robinhood قیمت توکن را تا 0.01 دلار افزایش دهد.

با این حال، SHIB بیش از 18 درصد در واکنش به این خبر افزایش یافت و سپس عقب نشینی کرد.

رابین‌هود در توییتر خود، پس از افشای این خبر توسط منابع دیگر، رسماً اضافه شدن SHIB، SOL، MATIC و COMP را اعلام کرد.

رابین هود یک هدیه در SHIB به ارزش 100,000 دلار – که به ارزش 3,679,175,864 Shiba Inu است- برای جشن راه اندازی این ارز دیجیتال بر روی پلتفرم خود ارائه کرده است.

رابین هود دارای 41 میلیارد دوج کوین است

همانطور که در حساب توییتر متمرکز بر روی تراکنش های DOGE تایید شده است، برنامه کارگزاری محبوب Robinhood همچنان دوج کوین را به نمایندگی از مشتریان خود نگه می دارد.

توییتی که چند ساعت پیش توسط @DogeWhaleAlert منتشر شد، می‌گوید که این برنامه دارای 41,049,549,937 دوج کوین است که معادل 5,764,136,753 دلار است. این همچنین 30.94 درصد از عرضه در گردش توکن میم پیشرو است.

طبق این توییت دوج کوین ها در دو کیف پول – 3334959 و 1699275 – با استفاده از هشت آدرس دیجیتال شناخته شده، نگهداری می شود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments