جنجال نسخه دوم میم کوین های مشهور | pepe2، shib2 و doge2 کلاهبرداری یا فرصت میلیاردر شدن

جنجال نسخه دوم میم کوین های مشهور | pepe2، shib2 و doge2 کلاهبرداری یا فرصت میلیاردر شدن

میم کوین ها اکنون یکی از مهم ترین اجزای جهان ارز دیجیتال را نشان می دهند. این ارزهای رمزنگاری که نماد سرمایه گذاری در دسترس تر هستند، اغلب در بین سرمایه گذاران جدید محبوب می باشند. این امر به ویژه در مورد پروژه های خاصی که از انفجار بازار استفاده کرده اند تا در این جهان وسیع ظاهر شوند، صادق است.

اینها عبارتند از Pepe 2.0، Doge 2.0 و Shiba Inu 2.0. اگرچه محبوبیت آنها در حال افزایش است، اما سرمایه گذاران شروع به ابراز نگرانی در مورد سرمایه گذاری و ارزش واقعی این رمز ارزها در آینده کرده اند.

بازاریابی و سواستفاده از نام میم کوین های معروف بازار

در چند ساعت گذشته، صرافی DEXTools.io توکن PEPE 2.0 را در اوج قیمت در میان پرمعامله ترین توکن ها نشان داده است. این به عنوان یک یادآوری از اولین توکن PEPE بود که تقریبا دو ماه پیش وارد بازار شد و در میان سرمایه گذاران بسیار محبوب شد. او توانسته بود تبلیغات بی‌سابقه‌ای ایجاد کند که سرعت تبادلات روی بلاک چین اتریوم را کاهش داد. حتی اگر چندین سرمایه‌گذار موفق به کسب سود از سرمایه‌گذاری‌های خود شده باشند، نوسانات بازار از این ارز دیجیتال که ارزش آن طی هفته‌ها به شدت کاهش یافته است، بهتر شد.

🔺با این توکن جدید PEPE 2.0، توسعه دهندگان امیدوارند که هیاهو توکن اصلی را تکرار کنند. 🔺

همین امر در مورد دوج کوین (DOGE2.0) یک توکن دوم که پس از DOGE راه اندازی شد، رمزنگاری که از پشتیبانی ایلان ماسک بسیار سود برده، صادق است. بر اساس DEXTools.io، قیمت آن در زمان نگارش این مقاله بیش از 3 درصد افزایش یافته است و سرمایه‌ گذاران را به خرید انبوه رمز ارز سوق داده است.

بنابراین، این روند قرار دادن “2.0” پس از نام‌ میم کوین های معروف که قبلاً در بازار وجود دارد، یک استراتژی بازاریابی است که هدف آن سرمایه‌ گذاری بر موفقیت و شناخت پروژه‌های اصلی است.

🔺این به افزایش فروش فعلی توکن جدید راه اندازی شده کمک می کند و همچنین باعث افزایش ارزش آن در یک دوره کوتاه می شود. این به ویژه در مورد شیبا اینو (SHIB2) صدق می کند، که با وجود اینکه هنوز به سطح سایر ارزهای دیجیتال نرسیده است، هنوز یک دارایی برای تماشای دقیق است.

🔺بهترین میم کوین های 2023 | احتمال انفجار قیمت برترین میم کوین های امسال🔺

سرمایه گذاری در توکن هایی با ارزش بازار کم

با این افزایش شدید قیمت ها، سؤالات مختلفی در حوزه رمزنگاری در مورد اینکه آیا این توکن های بسیار سوداگرانه سودآور هستند یا نه، مطرح می شود. اگرچه افزایش سریع ارزش آنها نشان دهنده علاقه فزاینده است، عوامل دیگری باید در نظر گرفته شوند و باید آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید تا گول کلاهبردارانی که به این پروژه ها با هدف فرصت میلیاردر شدن نگاه می کنند را نخورید. 

اول از همه، این ارزهای دیجیتال نقدینگی کمی دارند و واقعا نمی توانند در طول زمان مقاومت کنند و برای مدت طولانی در بازار دوام بیاورند. علاوه بر این، اینها ارزهایی هستند که واقعاً هیچ کاربردی برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال ندارند.

فقدان پایه های قوی نشان می دهد، افزایش قیمتی که این توکن های ذکر شده تجربه می کنند ممکن است موقتی باشد. به همین ترتیب، نسخه‌های جدید این توکن‌ها قبلاً با نام‌های Pepe 3.0 و Pepe 0.5 ظاهر شده‌اند که نگرانی‌هایی را در مورد اشباع احتمالی بازار شت‌ کوین ایجاد می‌کند!

🔰بنابراین، بسیار مهم است که سرمایه گذاران قبل از در نظر گرفتن توکن هایی از این نوع به عنوان فرصت های سرمایه گذاری، احتیاط کرده و تحقیقات کاملی را انجام دهند. اما همچنین، به طور کلی، مهم است که قبل از تصمیم گیری آگاهانه در بخش کریپتو، همه عوامل مرتبط را در نظر بگیرید و خطرات سرمایه گذاری در این حوزه را درک کنید.

منبع: بینکریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments