پرواز قیمت ارز pepe به دنبال شکست یک الگو صعودی | هیجان سرمایه گذاران از افزایش قیمت پپه

پرواز قیمت ارز pepe به دنبال شکست یک الگو صعودی | هیجان سرمایه گذاران از افزایش قیمت پپه

قیمت ارز دیجیتال پپه نشانه‌هایی از افزایش بالقوه را نشان می‌دهد، زیرا به نظر می‌رسد که این میم کوین از الگوی کنج نزولی خود خارج شده و در نتیجه به حرکت صعودی اشاره می‌کند.

ارز pepe با مضمون قورباغه به عنوان یک محرک برای فصل فعلی میم کوین ها ظاهر شده است و چشم‌ انداز رشد قیمت آنها، این دارایی‌های دیجیتال وحشی و بی‌ثبات را در کانون توجه قرار داده است. این میم کوین هیاهویی را در میان سرمایه‌ گذاران در سال جاری به راه انداخته و سقف و کف های غیرقابل پیش‌ بینی را تجربه کرده است. پس از افزایش سرسام آور به ارزش بازار خیره کننده 2 میلیارد دلاری در عرض چند روز، این ارز دیجیتال اخیراً با یک مسیر نزولی روبرو شده است. با این حال، نشانه‌هایی از تغییر در اقبال این ارز پرطرفدار میم وجود دارد، زیرا قیمت آن ظاهراً از یک الگوی کنج نزولی خارج شده است، که اغلب نشان‌دهنده چشم‌ انداز صعودی دارد.

شکست الگو پرچم صعودی در نمودار ارز pepe

قابل ذکر است، قیمت ارز پپه از 17 می سه کف را تشکیل داده است، در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) پایین‌ ترین سطح را نشان داده است. این نابرابری که به عنوان واگرایی صعودی نیز شناخته می شود، از لحاظ تاریخی نشان دهنده یک حرکت صعودی بالقوه برای یک دارایی دیجیتالی است. در مورد ارز pepe، این ساختار تکنیکال به طور بالقوه می تواند باعث افزایش قابل توجه 20-30٪ در قیمت آن شود. این موجب می شود که سرمایه گذاران برای پپه یک دلاری با یک سنتی برنامه ریزی کنند.

چارت قیمت ارز پپه

نوسانات قیمت ارز پپه

در حالی که تمایل بازار نسبت به میم کوین ها تا حدی صعودی است، شایان ذکر است که احتمال سقوط بیت کوین (BTC) تا 25000 دلار وجود دارد. اگر کاهش قیمت بیت کوین باعث ایجاد شور و هیجان در فروش شود، ممکن است سایر ارزهای رمزپایه مانند ارز pepe از این روند پیروی کنند. با این حال، دوستداران میم و وفاداران به مشارکت فعالانه در بازار ادامه می‌دهند و به شور و شوق کلی پیرامون این آلت‌کوین‌های ویروسی دامن می‌زنند.

با پرواز قیمت ارز pepe از الگوی گوه‌ای خود و نشان دادن نشانه‌هایی از واگرایی صعودی، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به میم‌ها مشتاقانه منتظر نتیجه هستند و امیدوارند که تجدید حیاتی باشد که می‌تواند نقطه عطفی در سرنوشت ارز دیجیتال محبوب میم باشد. در حال حاضر، قیمت توکن بومی پپه در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.000001707 دلار در حال مبادله است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments