پامپ آلت کوین ها

پیش بینی قوی ترین صعود آلت کوین ها در سال 2022 توسط تحلیلگر مشهور نیکولاس مرتن

نیکلاس مرتن، تحلیلگر کریپتو، می‌گوید که آلت‌کوین‌ها احتمالاً از نظر قدرت و عملکرد در سال آینده پیشتاز بازار دارایی‌های دیجیتال خواهد بود.

در یک جلسه استراتژی مرتن به 487000 مشترک یوتیوب خود گفت که به شاخص متاورس (Metaverse Index) در برابر رپد اتر (MVI/WETH) به عنوان نماینده عملکرد بخش رمزنگاری در برابر دومین رمز ارز بزرگ در لیست قیمت ارز دیجیتال نگاه می کند.

ما در اینجا دیده‌ایم که به طور کلی، متاورس یکی از معدود بخش‌های کلیدی است که در چند ماه گذشته یا واقعاً در نیمه دوم سال گذشته به طور مداوم از اتریوم پیشی گرفته است.

این همان چیزهایی است که من می خواهم به عنوان یک سرمایه گذار به دنبال آن باشم. این همان چیزهایی است که می‌خواهم در کف بخرم، و می‌توانیم ببینیم که هر بار که در این بازار عقب‌نشینی‌های گسترده را تجربه می‌کنیم، پایه را می‌سازیم، شروع به حرکت بالاتر می‌کنیم.

شاخص متاورس (MVI) سبدی از توکن‌های پیشرو در بخش متاورس را در یک ابزار معاملاتی قرار می‌دهد. به گفته مرتن، خرید با استفاده از سیگنال های MVI یک راه عالی برای سرمایه گذاری در دارایی های متاورس است.

MVI در حال حاضر در سطح 236 دلار معامله می شود.

علاوه بر متاورس، مرتن می‌گوید که او همچنین بر روی امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان دارایی ها برتر بعدی در سال 2022 شرط می‌بندد.

من فکر می کنم متاورس قطعا شماره یک در صعود سال 2022 است. رتبه دوم در احتمالاً متعلق به توکن های NFT و ارزهای حوزه دیفای خواهد بود. هر سه موردی که به نظر من شانس قابل توجهی دارند، حتی در مقابل اتریوم که به طور بالقوه به افزایش خود ادامه می دهد و احتمالا به همان خوبی عمل می کند. داشتن تنوع در هر شرایطی خوب است، اما سرمایه گذاری خود را بیشتر به سمت آنچه اعتقاد دارید متمایل کنید.

منبع: دیلی هودل

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments