پذیرش گسترده شیبا اینو

امکان خرید از بیش از 40,000 فروشگاه و پرداخت با شیبا اینو

شرکت های Gamestop, Nordstorm, Lowe’s, petco, Bed Bath and Beyond و Ulta Beauty اکنون در لیست شرکت هایی قرار گرفتند که توکن SHIB می پذیرند.

فلکسا (Flexa)، یک شرکت پرداختی ارزهای رمزپایه که توسط دوقلوهای Winklevoss پشتیبانی می شود، شیبا اینو (SHIB) را به لیست ارزهای مورد پشتیبانی خود افزود.

این بدین معنی است که هولدرهای این میم کوین پرطرفدار، اکنون می توانند دارای SHIB خود را برای استفاده در حدود 40,000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده به کار گیرند.

این لیست گسترده از تجارت های پشتیبانی شده شامل فروشنده ویدئو گیمز یعنی GameStop، فروشگاه Nordstorm، شرکت لوازم خانگی Lowe’s، لوازم حیوانات خانگی Petco، شرکت کالاهای داخلی و اثاثیه منزل  Bed Bath and Beyond، فروشگاه های زنجیره ای زیبای Ulta Beauty و بسیاری تجارت های دیگر می شود.

ماه پیش زنجیره سینمایی Regal Cinemas نیز به منظور پذیرش کریپتوکارنسی، همکاری خود با شرکت Flexa را آغاز کرد.

از دیگر شرکت های نامدار می توان به استارباکس اشاره کرد که در نسخه آزمایشی این اپلیکیشن قرار داشت اما پس از این که عکس دوقلوهای Winklevoss در حال پرداخت به کمک این برنامه در یکی از فروشگاه های استارباکس منتشر شد و بازدید زیادی داشت، این شرکت از لیست برنامه خارج شد.

دوقلوهای Winklevoss در استارباکس

پرداخت های با رمز ارزها، به کمک کیف پول Flexa Spend که در سال 2019 ارائه شد انجام می گیرد. این کیف پول در همان ابتدای ارائه، اولین رمز ارزهایی که مورد پشتیبانی قرار داد بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH) و اتریوم (ETH) در کنار استیبل کوین صرافی Gemini بودند.

در بهار 2021، فلکسا همچنین دوج کوین (DOGE) را به لیست ارزهای مورد دسترس خود اضافه کرد.

این شبکه به صورت خودکار، ارزهای رمزپایه را به ارزهای فیات تبدیل می کند و فروشندگان و فروشگاه ها مجبور نیستند با نوسانات ارزهای دیجیتال درگیر باشند.

شرکت های Newegg و AMC

در یک ماه گذشته، یکی از بهترین خبر ها برای سرمایه داران SHIB یا کسانی که قصد خرید شیبا اینو را داشتند، پذیرش های گسترده و مهم این توکن توسط تجارت های بزرگ بود.

به تازگی فروشگاه تجهیزات الکترونیک Newegg در اعلامیه ای از پذیرش پرداخت این کمپانی با توکن SHIB خبر داد. شرکت سینمایی بزرگ AMC هم قصد دارد در اوایل سال 2022 این رمز ارز را به روش های پرداخت خود بیفزاید. 

علاوه بر آن، بزرگترین شرکت پرداخت با کریپتوکارنسی یعنی Bitpay هم از این توکن پشتیبانی می کند.

با همه اینها، قیمت شیبا اینو هنوز نسبت به سقف قیمتی خود، 60.39 درصد فاصله منفی دارد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments