طرح جدید لونا کلاسیک و احتمال بازگشت UST به 1 دلار | امید جامعه به بقا اکوسیستم ترا

طرح جدید لونا کلاسیک و احتمال بازگشت UST به 1 دلار | امید جامعه به بقا اکوسیستم ترا

پیشنهاد حاکمیتی جدید برای رای گیری در دسترس است و در صورت تصویب، توسعه دهندگان را برای توسعه بیشتر در اکوسیستم لونا کلاسیک تشویق می کند.

لونا کلاسیک (LUNC)، که قبلاً با نام‌های LUNA، ترا کلاسیک (USTC) و لونا 2.0 (LUNA) شناخته می‌شد، همه بخش‌هایی از اکوسیستم Terra هستند. روز دوشنبه، توسعه دهندگان اکوسیستم Terra یک طرح توسعه بازبینی شده برای تخصیص 95 میلیون لونا کلاسیک (248 میلیون دلار) ارائه کردند. به گفته ترا، طرح جدید برای تشویق توسعه اکوسیستم و رفع مشکلات مربوط به طرح قبلی در نظر گرفته شده است.

این اکوسیستم تقریباً 10٪ از کل عرضه لونا کلاسیک یا 100 میلیون LUNC را دریافت می کند که 80٪ از این مبلغ به جوایز استخراج توسعه دهندگان اختصاص می یابد.

پس از عملی شدن طرح توکن سوزی لونا کلاسیک در یک خبر جدیدتر، توسعه‌دهنده اصلی، ادوارد کیم، در توییتر نوشت:

واضح است که ما باید 6 تا 9 امضاکننده چند علامتی را برای دریافت این کیف پول اختصاص دهیم و سپس باید تصمیم بگیریم که با این پول چه کنیم. با قرار دادن در مجموعه اجتماعی، تصمیم گیری در مورد اینکه چه کاری انجام دهیم را تا زمان بعدی، هفته ها تا احتمالاً ماه ها به تعویق می اندازیم. من معتقدم زمان تصمیم گیری الان است. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، حرکت بعدی ما برای تصویب نیاز به رای حاکمیت جامعه دارد. پس بیایید همه جزئیات را اکنون کشف کنیم و اجرا کنیم.

جامعه LUNC تا حد زیادی از سخنان ادوارد حمایت کرده است و اکنون در حال آماده شدن برای رای گیری حکومتی آینده است. پس از Do Kwon، که توسط پرونده های قضایی متعدد مورد بررسی قرار گرفت و بعداً LUNC را برای LUNA 2.0 جدید کنار گذاشت، جامعه فقط ادوارد را به عنوان تنها امید خود برای بقا و رستاخیز می بیند.

در ادامه این پیشنهاد آمده است:

ما پیشنهاد می‌کنیم که ساختار حاکمیت غیرمتمرکز، تضمین‌های کتبی و توافق‌ نامه‌هایی را برای امضاکنندگان کیف پول multisig cross chain اتریوم [0x9538D438d506F…..] برای وجوه موجود در آن کیف پول برای توسعه L1 در بلاک چین Terra Classic جامعه رای به بازپس گیری این کیف پول و تمام دارایی های 4.16 میلیون دلاری با قیمت های فعلی می دهد، که در زنجیره اختصاص داده می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments