آینده ارز مینا

آینده ارز مینا چگونه پیش بینی می شود؟

با گذشت زمان، پروژه های جدید بلاک چین در اکوسیستم رمز ارز ها ظاهر می شوند و اغلب این پروژه ها بزرگتر و پیچیده تر از قبل می باشند و درک آنها دشوارتر است. علاوه بر این، حتی اجرای یک گره برای هر ارز رمزنگاری شده در بازار به یک رایانه سطح بالا نیاز دارد. اما در این میان مینا پروتکل متفاوت است. Mina سبک ترین بلاک چین در جهان است که همه می توانند آن را اجرا کنند. حال سوالی که پیش می آید این است که آینده ارز مینا چگونه خواهد بود و آیا خرید MINA سرمایه گذاری خوبی است؟ برای پاسخ به این سوال با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

بررسی مختصر ویژگی های مینا پروتکل

پروتکل مینا یک بلاک چین بسیار کوچک و سبک است که توکن بومی آن ارز مینا MINA می باشد. اندازه کل بلاک چین مینا تنها 22 کیلوبایت است، به این معنی که پروتکل مینا میلیون ها برابر کوچکتر از بلاک چین بیت کوین است که در حال حاضر 350 گیگابایت است و با هر معامله جدید بیت کوین افزایش می یابد.

در پروتکل مینا zk-SNARKs امکان تأیید صحت داده ها را با تأیید اثبات های کوچک رمزنگاری، به جای آشکارسازی خود داده ها، فراهم کرده است. به عبارت دیگر، کاربر مجبور نیست درگیر هیچگونه اطلاعات غیر ضروری باشد و هر چیزی که در واقع برای اجرای یک گره و پردازش تراکنش ها مورد نیاز است به شکل اثبات فشرده zk-SNARK می باشد. به همین دلیل، هر کسی می تواند یک گره پروتکل مینا را اجرا کند که در مقایسه با سایر پروژه های بلاک چین، آن را غیر متمرکزتر، دموکراتیک و فراگیر می کند.

اندازه بزرگ اکثر بلاک چین ها یکی از دلایل اصلی سرعت پایین تراکنش های رمزنگاری است. پروتکل مینا فرصتی برای تغییر آن ایجاد کرده است، به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بلاک چین MINA را یک سرمایه گذاری خوب می دانند.

تاریخچه پروتکل مینا

پروژه ای که در حال حاضر به عنوان پروتکل مینا شناخته می شود در ژوئن 2017 توسط یک شرکت آمریکایی به نام O (1) Labs توسعه یافته است. با این حال، MINA در اصل پروتکل Coda نامیده میشد و در سال 2020 به نام فعلی خود تغییر نام داد.

در آوریل 2021، پروتکل مینا توانست مبلغی به ارزش بیش از 48،000،000 دلار جمع آوری کند که به پیشرفت گسترده پروژه کمک کرد. در حال حاضر، MINA هنوز یک پروژه نسبتاً جدید است و به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران آینده ارز مینا را خوب پیش بینی می کنند و آن را سرمایه گذاری خوبی می دانند و ممکن است این رمز ارز یکی از امیدوارکننده ترین و نوآورانه ترین آلت کوین های بازار باشد.

در تصویر زیر نمودار قیمتی ارز مینا را از سایت کوین مارکت کپ از زمان معرفی تاکنون مشاهده می کنید:

نمودار تغییرات قیمت مینا از زمان معرفی تاکنون – کوین مارکت کپ

📌 اگر قصد خرید ارز مینا (MINA) را دارید می توانید از خدمات خرید و فروش مینا به صورت اتوماتیک و لحظه ای در سایت پی 98 استفاده کنید.

پیش بینی آینده ارز مینا با توجه به جامعه رمزنگاری

سالقیمت پیش بینی شدهپیش بینی حداکثر
2021$35 $43
2022$58 $66
2023$71 $90
2024$119 $151
2025$154 $177

MINA قطعا فضای زیادی برای رشد دارد و به عقیده ی بسیاری این رمز ارز می تواند به سرعت 50 تا 100 برابر تا پایان سال افزایش قیمت داشته باشد.

براساس نظرسنجی انجام شده در توییتر که توسط کاربر Wolf of Canary Wharf در خصوص آینده ارز مینا ایجاد شد نشان می دهد اغلب افراد بر این باورند که این ارز تا سال 2021 به 50$ یا بیشتر خواهد رسید.

با این حال، نظرسنجی دیگری در توییتر توسط کاربری به نام Bitcertain ساخته شد که در آن پاسخ های احتمالی بیشتر صعودی بود. بر اساس این نظرسنجی، تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان معتقدند که قیمت MINA می تواند تا پایان سال از 100 دلار فراتر رود.

پیش بینی آینده ارز مینا توسط کارشناسان

تحلیلگران حرفه ای رمزنگاری، نظر جامعه رمزنگاری را به اشتراک می گذارند که MINA یک سرمایه گذاری خوب و یک پروژه فناورانه پیشگام با پتانسیل بالا است. جای تعجب نیست که بسیاری از تحلیلگران متقاعد شده اند که قیمت MINA در هر لحظه می تواند افزایش یابد.

به عنوان مثال، کانال محبوب Token Revolution ادعا می کند که مینا یک پروژه بلاک چین انقلابی است که می تواند اکوسیستم رمزنگاری فعلی را مختل کند. با توجه بهToken Revolution، پروتکل مینا یک کوین است که قیمت آن می تواند 100 برابر افزایش پیدا کند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت MINA به 100 دلار یا بیشتر خواهد رسید.

یک محقق رمزنگاری دیگر که با نام Crypto Anxiety شناخته می شود، یکی از متخصصان یوتیوب است که اعتقاد دارد ارز MINA پتانسیل بسیار بالایی دارد. Crypto Anxiety نیز درست مانند کانال Token Revolution ادعا می کند که قیمت آینده ارز مینا 100 برابر افزایش می یابد.

البته همه محققان رمزنگاری دقیقا نظر مشابهی ندارند و همه موافق نیستند که قیمت آینده ارز مینا تا 100 برابر افزایش پیدا کند. برخی از کارشناسان آینده نزولی را برای این ارز پیش بینی می کنند و اما برخی دیگر پیش بینی صعودی دارند. به عنوان مثال، یک تحلیلگر بلاک چین با نام Crypto Sailor معتقد است که MINA نه 100 برابر بلکه 1000 برابر رشد خواهد کرد و فناوری پشت پروتکل مینا آنقدر باورنکردنی است که قیمت MINA حتی می تواند به 1000 دلار برسد.

از سوی دیگر، برخی از تحلیلگران کمی محتاط تر هستند. کانال Altcoin Disrupt پیش بینی متعادل تری از قیمت آینده MINA ارائه می کند و ادعا می کند که قیمت مینا تنها تا پایان سال 2021 به 25 دلار می رسد.

📌 شما می توانید برای آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ارز مینا به بخش قیمت ارزهای دیجیتال در سایت پی 98 مراجعه نمایید.

تحلیلگران سایت دیجیتال کوین پرایس نیز آینده ی قیمت مینا را از سال 2021 تا 2028 به این صورت پیش بینی کرده که در تصویر و جدول زیر مشاهده می کنید:

پیش بینی آینده ارز مینا از سال 2021 تا 2028 توسط سایت دیجیتال کوین پرایس
20222021
$8.33 USD$7.37 USD
20242023
$12.77 USD$10.58 USD
20262025
$16.87 USD$14.75 USD
20282027
$21.83 USD$19.17 USD

آیا MINA یک سرمایه گذاری خوب است؟

به طور کلی، تمام پروژه های بلاک چین که بر مبنای فناوری قوی ساخته شده اند، سرمایه گذاری های بلند مدت خوبی هستند. از آنجا که محققان رمزنگاری بر این عقیده اند که پروتکل مینا یکی از پیشرفته ترین بلاک چین های موجود در بازار است، می توان گفت که آینده ارز مینا صعودی خواهد بود و سرمایه گذاری در آن خوب است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments