سالگرد صرافی کوکوین

در چهارمین سالگرد صرافی کوکوین رمز ارز و توکن NFT رایگان هدیه بگیرید

سایت رسمی صرافی کوکوین اعلام کرده است که به مناسبت سالگرد چهارمین سال فعالیت این صرافی در حوزه خرید و فروش و معاملات رمز ارزها به کاربران توکن های غیر مثلی هدیه خواهد داد.

⛔️ این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی کاربران ارائه شده است و حاوی هیچ توصیه خاصی نمی باشد.

در اطلاعیه مربوط به سالگرد صرافی کوکوین آمده است:

صرافی کوکوین چهارمین سالگرد تاسیس خود را در سپتامبر 2021 جشن می گیرد. با گذر از تغییرات بازارهای گاوی و خرسی در طی این سال ها، KuCoin از دوران اولیه راه اندازی خود در سال 2017 امروز کوکوین به یکی از 5 صرافی ارز دیجیتال برتر در جهان تبدیل شده است. موفقیت صرافی KuCoin که به عنوان “صرافی مردمی” شناخته می شود ، با پشتیبانی تک تک کاربران به دست آمده است. بنابراین ، برای گرامیداشت لحظه خاص راه اندازی صرافی ، کوکوین با KCC همکاری کرده است تا 1000 نسخه محدود NFT را برای پاداش دادن به کاربران ایجاد کند.

در ادامه اطلاعاتی درباره چگونگی شرکت در قرعه کشی برای به دست آوردن کلکسیون NFT و سایر هدایای شگفت انگیز در جشن 4 سالگی صرافی کوکوین ارائه شده است.

🟩 از ساعت 00:00 در 25 سپتامبر 2021 تا 00:00 در 28 سپتامبر 2021 (6 مهر)، کاربران می توانند از طریق صفحه KuCoin Win در برنامه موبایل صرافی کوکوین به جدیدترین بازی آنلاین تحت عنوان Guardian Star دسترسی پیدا کرده و محل توکن های NFT چهارمین سالگرد کوکوین را پیدا کنند.

جوایز با شانس برنده شدن 100 درصد ارائه می شوند و شامل توکن های اختصاصی NFT کوکوین (در مجموع 1000 توکن) و بسته های هدیه نمادین، ​​از جمله توکن های TEL ، TRIAS ، HTR ، LITH و KCS می باشد.

شانس برنده شدن در در این کمپین 100 درصد است و هیچ بازنده‌ای وجود ندارد. در هر بارشرکت کاربران یا مقداری از توکن‌های ذکر شده را برنده می شوند و یا یک توکن NFT دریافت خواهند کرد.

آموزش گام به گام دریافت جایزه سالگرد صرافی کوکوین

گام اول. از طریق برنامه موبایل کوکوین وارد حساب کاربری خود شوید. حتما از ابزارهای تغییر آی پی مانند وی پی ان استفاده نمایید. اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکرده اید به آموزش ساخت حساب کاربری در کوکوین مراجعه نمایید.

گام دوم. در صفحه اصلی برنامه روی “KuCoin Win” ضربه بزنید تا وارد صفحه “Guardian Star” شوید. سپس وارد بخش “KuCoin’s 4th Anniversary NFT Area” شوید.

گام سوم. یکی از گزینه های “1 Draw” یا “5 Draws” را انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید.

⛔️ لازم به ذکر است هزینه هر Draw معادل 10 دلار است. اگر برای اولین بار امتحان کنید، 9 دلار به شما بازگردانده خواهد شد (در طول مدت 10 روز پس از اتمام مسابقه).

گام چهارم. صورت فلکی مورد نظر خود را انتخاب کرده و جعبه رمز و راز را باز کنید. شما به طور تصادفی 1 جعبه یا 5 جعبه با جایزه (های) اختصاصی برنده خواهید شد. انتخاب صورت های فلکی کاملا شانسی است.

جایزه صرافی کوکوین

توکن های NFT برنده شده و 9 تتر اولین قرعه کشی ظرف 10 روز کاری پس از پایان مسابقه، یعنی 16 مهر، به حساب کاربران کوکوین واریز می شود. جوایز ارز رمزنگاری شده و توکن ها در مدت 10 دقیقه به حساب اصلی کاربر در صرافی کوکوین واریز می شود.

منبع: kucoin blog

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.6 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
2 سال قبل

چطور هزینه را پرداخت کنیم؟

مهدی
مهدی
2 سال قبل

تو صفحه اصلی من kucoin win نمیاره؟لطفا راهنمایی کنین… نحوه پرداخت چطوری هست؟کارت بانکی باید تعریف کرد؟

مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام گام دوم منوی win برا من نمیاد؟؟

Reza
Reza
2 سال قبل

سلام تفاوت۱drawو۵drawsچیه

Reza
Reza
پاسخ به  پرستو کاشانی
2 سال قبل

ممنون از راهنماییتون راستی اگر 5 را انتخاب کنیم چون بار اول هست چقدرش رو بر میگردونن

yolmeh2
yolmeh2
پاسخ به  Reza
2 سال قبل

دراوز همون شانسه داداش