کاردانو و چین لینک

همکاری کاردانو با چین لینک برای دسترسی به داده های قراردادهای هوشمند

کاردانو با چین لینک ادغام می شود تا از تا دسترسی توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند به داده های صحیح را با ادغام اوراکل پشتیبانی کند.

اوراکل ها ارتباط بین دنیای واقعی و قراردادهای هوشمند هستند. اوراکل عاملی است که ارتباط بلاک چین با داده خارجی را برقرار می کند و از صحت داده های فراهم شده برای یک قرارداد هوشمند اطمینان حاصل می کند.

تیم کاردانو به تازگی یک پست وبلاگی منتشر کرده است که در آن خبر همکاری با چین لینک را اعلام می کند. این همکاری و ادغام با پلتفرم اوراکل به توسعه دهندگان کمک می کند تا قراردادهای هوشمندی را برای برنامه های مربوط با امور مالی غیر متمرکز در بلاک چین کاردانو ایجاد کنند.

این همکاری در نشست روز گذشته کاردانو (25 سپتامبر) اعلام شد.

کاردانو و چین لینک یک تیم قوی

شبکه های اوراکل چین لینک داده ها را به بلاک چین های مختلف ارائه می دهند و به قراردادهای هوشمند اجازه می دهند با داده های مختلف مانند نتایج انتخابات ، آمار ورزش ، نرخ ارزهای رمزنگاری شده و غیره کار کنند. طیف داده های ارائه شده توسط اوراکل ها نا محدود می باشد و همه حوزه های مانند آب و هوا، امور مالی، امور سیاسی و غیره را شامل می شود.

اوراکل های چین لینک به اجرای قراردادهای هوشمند ترکیبی با دسترسی به داده های صحیح کمک می کند.

 در حال حاضر ، Chainlink امنیت میلیاردها دلار در برنامه های DeFi ، برنامه های بازی ، سیستم عامل های مربوط به بیمه و سایر صنایع برتر را با ارائه داده های صحیح و جامع به قراردادهای هوشمند تأمین می کند.

تقویت قراردادهای هوشمند کاردانو به کمک چین لینک

ادغام این اوراکل ها در Cardano به تیم های توسعه دهنده امکان می دهد داده های درجه یک ارائه شده توسط Chainlink را در قراردادهای هوشمند خود استفاده کنند. 

بنیانگذار IOHK بنیاد توسعه دهنده کاردانو، چارلز هوسکینسون اظهار داشت که اوراکل های چین لینک برای قراردادهای هوشمند پیشرفته ضروری هستند و داده های واقعی را در اختیار بلاک چین کاردانو قرار می دهند. وی تأکید کرد که کاردانو قصد دارد بهترین ابزارها را برای توسعه دهندگان برای ایجاد راه حل هایی که کاربرد واقعی دارند، فراهم کند.

هوسکینسون معتقد است که ادغام اوراکل چین لینک همچنین پایه کاملی برای اکوسیستم DeFi در کاردانو فراهم می کند.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments