هولدرهای بیت کوین

سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین مشغول خرید در زیر 50 هزار دلار هستند

تسلط معاملات بیت کوین با ارزشهای بالای 1 میلیون دلار در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است، و این اشاره به افزایش مشارکت سرمایه گذاران نهادی در فضای ارزهای رمزنگاری شده دارد.

داده های ارائه شده توسط گلسنود نشان می دهد که موسسات حتی پس از اصلاح 50 درصدی قیمت بیت کوین در اوایل سال جاری بازار این رمز ارز  را ترک نکرده اند.

پلتفرم تحلیل بلاک چین گلسنود، روز دوشنبه گزارش داد که تسلط تراکنش های بیت کوین با ارزش بیش از 1 میلیون دلار از سپتامبر 2020 دو برابر شده است و در حال حاضر این تراکنش ها 70 درصد از کل ارزش منتقل شده را تشکیل میدهند.

از آنجایی که سرمایه گذاران و تریدرها خرده فروشی معمولاً در معاملات حجیم شرکت نمی کنند ، گلسنود تخمین می زند که سرمایه گذاران نهادی سهم اصلی در گروه معاملات با ارزش 1 تا 10 میلیون دلار را به خود اختصاص داده اند.

علاوه بر این ، این پلت فرم خاطرنشان کرد که شبکه بیت کوین معاملات حجیم مذکور را زمانی که نرخ ارز BTC/USD در سه ماهه دوم سال 2021 از 65،000 دلار به زیر 30،000 دلار رسیده، پردازش کرده است.

گلسنود در گزارشی روز دوشنبه نوشت: 

با پایین آمدن قیمت بیت کوین به سطح 29 هزار دلار در اواخر ژوئیه ، معاملات با ارزش 1 تا 10 میلیون دلار به طور قابل توجهی افزایش یافت و سلطه را 20 درصد افزایش داد.این نشان می دهد که این معاملات در اندازه بزرگ بیشتر از سوی خریداران اتفاق افتاده است.

این در حالی است که داده های منتشر شده از سوی گلسنود نشان دهنده کاهش در تسلط تراکنش های کوچک در بازار است. به طور دقیق ، معاملات با ارزش کمتر از 1 میلیون دلار به نصف کاهش یافته است.

شواهد بیشتری از جمع آوری و خرید بیت کوین از معیارهای گلسنود که رفتار سرمایه گذاران بلند مدت و کوتاه مدت را ردیابی می کرد، به دست آمده است.

شاخص “نسبت دارایی هولدرهای بلند مدت و کوتاه مدت” گزارش داد که عرضه بیت کوین متعلق به دارندگان بلند مدت (LTH) به بالاترین سطح خود یعنی 82.68 درصد رسیده است. در همین حال ، عرضه دارندگان کوتاه مدت (STH) همچنان در حال کاهش است و به 20 درصد رسیده است و این نشان دهنده این است که سرمایه گذاران در حال هولد کردن و قوی کردن دست خود در بازار بوده اند.

این روند نزولی نشان می دهد که بسیاری از خریداران بازار گاوی 2021 برای تبدیل شدن به هولدر های قوی در حال جمع آوری بیت کوین بوده اند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments