خرید بلیط سینما با ارز دیجیتال

خرید بلیط سینما و پرداخت با بیت کوین

مدیرعامل و رئیس سینمای بزرگ AMC در آمریکا، Adam Aron، اعلام کرد که این سینما قصد دارد به دنبال افزایش تقاضای مشتریان، پذیرش بیت کوین (BTC) را به عنوان روش پرداخت برای تهیه بلیط آغاز کند. 

اپراتور سینمایی AMC در آمریکا قصد دارد پذیرش BTC برای خرید بلیط را در سال 2022 اجرا کند. 

در صحبت های کنفرانس 9 اوت (18 مرداد) در خصوص وضعیت این کمپانی در سه ماهه دوم سال 2021، مدیرعامل AMC گفت که این سینما قصد دارد زیرساخت های پذیرش Bitcoin را تا برای خرید آنلاین بلیط پایان سال 2021 آماده کند. 

در حالی که جزئیات زیادی از این برنامه در دسترس نیست، مدیرعامل این سینما از حجم بالای تقاضای مشتریان برای خرید بلیط های خود با ارزهای دیجیتال خبر می دهد. 

نتایج سه ماهه دوم AMC پیشرفت های چشمگیری را در مقایسه با سال گذشته نشان داده است. در آمد این شرکت در یک چهارم دوم سال 2021 معادل 444 میلیون دلار بوده است و این میزان در سال 2020 معادل 18.9 میلیون دلار  ثبت شده است. 

ضرر های این شرکت همچنین از 561 میلیون دلار به 349 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است. 

در کنار پذیرش پرداخت با بیت کوین، AMC از برنامه های امسال خود برای افتتاح بیش از دوازده شعبه در آمریکا، اروپا و خاورمیانه نیز خبر داد. 

نتایج فوق‌العاده سه ماهه دوم AMC در حالی رقم خورده است که این کمپانی سال گذشته، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بود چرا که با شیوع ویروس کرونا این سینما هم مجبور شده بود که شعب مختلف خود را تعطیل کند. 

در طی این پاندمی، گروه Pump-n-Dump از جامعه ردیت، Walstreetbets، برای افزایش 900 درصدی در سهام در ماه ژانویه، بر روی سهام. AMC تمرکز کرده بود. بنا به داده های TradingView، قیمت سهام AMC در بازه یکساله، 1,200 درصد افزایش داشته است. این سیر صعودی از قیمت 2.60 دلار به 34 دلار  به ازای هر سهم، بوده است. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments