اعضای تیم توسعه دهنده ترا ممنوع الخروج شدند!

اعضای تیم توسعه دهنده ترا ممنوع الخروج شدند!

به گزارش سایت خبری کره ای JTBC، تیم تحقیقاتی مشترک جنایات مالی و اوراق بهادار سئول، توسعه دهندگان تیم Terra را تحریم سفر کرده است. این نتیجه تحقیقات مداوم مقامات کره ای در Terra است.

اعضای TFL در مورد ممنوعیت مطلع نشدند

پس از راه اندازی ایردراپ ارز لونا 2 و سقوط آن به نظر می رسد مشکلات حقوقی دو کوان در حال تشدید است زیرا مقامات کره اکنون اعضای فعلی و سابق تیم او را ممنوع الخروج کرده اند.

به نظر می رسد این اقدام برای جلوگیری از خروج ناگهانی افراد مذکور از کشور صورت گرفته است زیرا به نظر می رسد به زودی تحقیقات جدی تری در مورد این شرکت آغاز خواهد شد.

هانگ توییت کرد:

صادقانه بگویم، با افرادی که به عنوان مجرمان بالقوه این چنین رفتار می شود، کاملاً ظالمانه و غیرقابل قبول است.

گفته می شود در حال حاضر، دادستانی در حال هماهنگی برنامه تحقیقات با مقامات ترا است. با این حال، یک مقام وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که:

تأیید اینکه آیا ممنوعیت خروج مربوط به محرمانه بودن تحقیقات است غیرممکن است.

تنظیم شکایت جدید علیه دو کوان و سایر نهادهای مرتبط Terra

یک شاکی مستقر در ایالات متحده یک شکایت دسته جمعی را علیه آزمایشگاه های Terraform، گارد بنیاد لونا و برخی دیگر از VC های مرتبط با terra ارسال کرده است. شاکی ادعا کرد که آنها سرمایه گذاران را در مورد اینکه آیا همه توکن های Terra واقعاً اوراق بهادار هستند یا خیر، گمراه کردند.

علاوه بر فروش اوراق بهادار ثبت نشده با توکن‌های Terra، متهمان یک سری اظهارات نادرست و گمراه‌ کننده در مورد بزرگترین دارایی‌های دیجیتال اکوسیستم Terra توسط بازار، UST و LUNA ارائه کردند تا سرمایه‌گذاران را به خرید این دارایی‌های دیجیتال با نرخ‌های بهتر ترغیب کنند.

این دادخواست همچنین به غیرحرفه ای بودن دو کوان قبل از فروپاشی توکن ها اشاره کرد. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که وضعیت UST-LUNA یک کار خودی بوده است. از زمان سقوط، چندین درخواست برای تنظیم مقررات انجام شده است و دولت برخی ایالت ها برنامه ریزی برای تنظیم مقررات را آغاز کرده اند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments