رکورد شکنی میزان جستجو عبارت "بیت کوین مرده" در گوگل | آیا وقت خرید BTC است؟

رکورد شکنی جستجو عبارت “مرگ بیت کوین” در گوگل | آیا وقت خرید BTC است؟

آخر هفته گذشته بیت کوین (BTC) به زیر 18000 دلار سقوط کرد و کل بازار را در حالت وحشت مطلق قرار داد. جالب اینجاست که جستجوهای «مرگ بیت کوین» در گوگل نیز در آخر هفته گذشته به بالاترین حد خود رسیده است.

تحلیلگر محبوب بازار، الکس کروگر نیز دریافت که جستجوهای «کریپتو مرده است» نیز به بالاترین حد خود رسیده است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز گفت: از لحاظ تاریخی، اگر هر بار که سرفصل‌های «بیت کوین مرده است» بیت‌ کوین می‌خریدید، خوب عمل می‌کردید.

منطق می گوید وقتی امیدشان را از دست می‌دهند، آن وقت است که پایین‌ ترین نقطه رسیده است.

Santiment ارائه دهنده داده های زنجیره ای توضیح می دهد:

سقوط شدید بیت کوین به 17.7 هزار دلار در این آخر هفته بیشترین بحث را در رابطه با دارایی بازار شماره 1 در سال 2022 به همراه داشت. ما اغلب می بینیم که تغییر قیمت عمده دقیقاً با نرخ های حجم بالای اجتماعی مرتبط است و دلار بیت کوین از آن زمان 15.8٪ + جهش کرده است.

چرا باید بیت کوین بخریم؟

تعداد بسیار کمی از مردم تا به حال موفق به پیش بینی پایین ترین چرخه بازار نزولی شده اند. پس از سقوط آخر هفته گذشته به زیر 18000 دلار، قیمت BTC بهبود یافته و در حال حاضر بالای 20000 دلار باقی مانده است.

تحلیلگر معروف بازار Rek Capital توضیح می دهد که این می تواند بهترین زمان برای میانگین هزینه دلار (DCA) به جای انتظار برای پایین آمدن قیمت بیت کوین بعدی باشد. او نوشت:

بسیاری از شاخص‌های بیت‌کوین نشان می‌دهند که ما در این دوره نزولی کلان به کف مطلق نزدیک شده‌ایم، اما هرچه تلاقی بیشتری به دست می‌آوریم، تمایل احساسی برای تمرکز بر یک یا دو معیاری که نشان می‌دهند دلار بیت‌کوین می‌تواند کاهش یابد، بیشتر می شود. 

او همچنین خاطرنشان می کند که بهتر است بیت کوین را از سطوح فعلی به طور میانگین کاهش دهیم و مقدار آن را تا چرخه صعودی بعدی یعنی حداقل برای 4 تا 5 سال از هم اکنون حفظ کنیم. این تحلیلگر در ادامه می نویسد: علم داده بیت کوین نشان می دهد که هر چیزی کمتر از 35000 دلار منطقه ای است که از لحاظ تاریخی بازدهی سرمایه گذاری بزرگی را برای سرمایه گذاران بلندمدت بیت کوین به همراه داشته است و به همین دلیل است که هر چیزی زیر 20000 دلار یک هدیه است.

بیت کوین مطمئناً در مورد سناریوی کلان جهانی می تواند کاهش یابد. فدرال رزرو احتمالاً افزایش بیشتری نرخ بهره را اعلام خواهد کرد و احتمال سقوط ایالات متحده به رکود وجود دارد. با این حال، منطقی است که سرمایه گذاران سرمایه خود را شروع کنند و نظم سرمایه گذاری را حفظ کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments