بیت کوین 21 هزار دلار را پس گرفت! | آیا روند صعودی شروع شده است؟

بیت کوین 21 هزار دلار را پس گرفت! | آیا روند صعودی شروع شده است؟

فشار فروش در بازار کریپتوکارنسی، قیمت اولین ارز دیجیتال را به پایین‌ تر از بالاترین رکورد سال 2017 رساند و کل بازار را به شدت تحت فشار قرار داد. بازار انتظار چنین سقوط قدرتمندی را نداشت، به خصوص انتظار نمی رفت در زیر سطح حمایت 19000 دلار معامله شود، اما خوشبختانه، BTC به بالای آستانه 20،000 دلار بازگشت.

بازگشت غیرمنتظره عمدتاً ناشی از عدم حجم فروش در صرافی‌های متمرکز بود، زیرا اکثر سرمایه‌ گذاران خرده‌ فروشی و نهادی در جریان معاملات آخر هفته که شبکه بیت‌کوین ضرر 7 میلیارد دلاری را تجربه کرد، تسلیم شدند.

در جلسه معاملاتی دیروز، بیت کوین مقاومت کوتاه مدت 21000 دلار را شکست اما به سرعت به 20000 دلار بازگشت و در 20555 دلار بسته شد. خوشبختانه، معامله گران قیمت سکه نارنجی را بیشتر افزایش دادند و آن را واجد شرایط حرکت صعودی بیشتری در آینده کردند.

متأسفانه، نمایه حجم نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌ کنندگان بازار هنوز آماده نیستند وجوه قابل توجهی را وارد بازار کنند، زیرا ترس همچنان در بین آنها حاکم است. با توجه به حجم نقدینگی سرمایه گذاران نهادی مانند Three Arrows Capital، Celsius و دیگران، افزایش احتمالی کوتاه مدت قیمت در آینده به احتمال زیاد توسط معامله گران خرده فروشی آغاز خواهد شد.

همانطور که U.Today قبلاً ذکر کرد، آلت کوین ها شاهد افزایش جریان ورودی هستند زیرا معامله گران به دنبال قرار گرفتن در معرض نوسانات بیشتری در بازار هستند تا سود خود را در حالی که ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند به حداکثر برسانند.

رمز ارزهایی مانند SNX و استپن یا حتی CEL تا 100 درصد بازدهی را در کمتر از 48 ساعت نشان می دهند که نسبت به اتریوم که در سه روز آخر معاملات بازده ملایم 10 درصدی را نشان داد، سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند. در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 21,237 دلار معامله می شود.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments