افت قیمت شدید یا فرصت مناسب خرید؟

آیا افت قیمت های BTC فرصت خرید به شمار می آیند؟ خرید 100 بیت کوین توسط Justin Sun

روزنامه نگار برجسته، Colin Wu به بزرگترین طرفداران BTC اشاره کرد که از کاهش قیمت اخیر این دارایی به عنوان فرصتی برای خرید استفاده کردند.

این ژورنالیست و کارشناس چینی اعلام کرد که بنیانگذار Tron، تنها کسی نخواهد بود که از افت قیمت فعلی پرچمدار کریپتو، به عنوان فرصتی برای خرید استفاده خواهد کرد.

100 واحد BTC برای Justin Sun

این روزنامه نگار در توییتر خود اعلام کرد که آقای جاستین سان (Justin Sun) میلیاردر عجیب و غریب و کارآفرین فناوری پشت Tron و BitTorrent، دیروز خرید بیت کوین انجام داده است و 100 واحد از این دارایی به سرمایه خود افزوده است.

توییتر کولین وو

مادامی که قیمت فعلی این دارایی در تلاش است تا به بالای سطح 42,000 دلار بازگردد، حجم خالص این خرید تقریباً برابر است با 4.2 میلیون دلار.

آقای سان، همچنین  از رئیس جمهور کشور السالوادور، نایب بوکله و مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی، مایکل سیلر، به عنوان دیگر خریداران بزرگ احتمالی این افت این قیمت نام برد.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، جاستین سان 3 هفته پیش اعلام کرد که قصد دارد از مدیرعاملی Tron کناره گیری کند و سفیر گرانادا در سازمان تجارت جهانی شود.

کولین وو خاطرنشان کرد که این Justin Sun بود که اخیراً یک مبلغ 0 رقمی در اتریوم (ETH) را به صرافی بزرگ بایننس انتقال داده است. 

3 روز پیش، در زمان اعلامیه های نگران کننده فدرال رزرو و همزمان با قطعی سراسری اینترنت در کشور قزاقستان که در نهایت به کاهش 12 درصدی نرخ هش بیت کوین نیز منجر شد، قیمت این پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین سطح خود در چند ماه گذشته، یعنی 41,500 دلار رسید.

شاخص ترس و طمع کریپتو به 10/100 ریزش داشت که از اواسط ماه جولای سال 2021 به بعد (ابتدای تابستان) پایین ترین سطح آن به شمار می آید. آخرین بار که این شاخص تا این حد پایین بود به زمانی برمی گردد که قیمت Bitcoin به زیر 30,000 دلار رسیده بود.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments