تبدیل پرفکت مانی به ووچر

تبدیل پرفکت مانی به ووچر (e voucher) | آموزش گام به گام و تصویری

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود امکان پرداخت سریع آسان و انتقال ایمن و بدون دردسر پول از طریق اینترنت را می دهد و فرصت های شگفت انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان ثروتمند کسب و کارهای آنلاین ایجاد کرده است. علاوه بر این، روش های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد که یکی از روش های اصلی استفاده از ووچر الکترونیکی پرفکت مانی است. خب، در طول سال‌ها، استفاده از ابزارهای مالی مختلف به عنوان چک بانکی، مردم را قادر می‌سازد تا بدون همراه داشتن وجه نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های آسانی داشته باشند. ووچر پرفکت مانی نیز ابزاری است که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌ها است و نوعی چک الکترونیکی به شمار میرود که برای واریز یا برداشت وجه به حساب پرفکت مانی استفاده می شود. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با تبدیل پرفکت مانی به ووچر در پی 98 آشنا کنیم.

تبدیل پرفکت مانی به ووچر چه مزایایی دارد؟

این ووچر الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصر به فرد و دیجیتال، کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار می باشد. نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می شود. کوپن پرفکت مانی را می توان بدون هیچ زحمتی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کرد.

ووچر پرفکت مانی را می توان برای اهداف زیر استفاده کرد:

📍 می توانید از آن برای انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید. 

📍امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن ترین روش فراهم می کند.

📍برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ارز الکترونیکی قابل استفاده است.

📍علاوه بر این، اگر خدمات کمی را سفارش داده اید و به مکانی سفر می کنید که به حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، در چنین شرایطی می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی هزینه خدمات خود را پرداخت کنید. 

📍از طرف دیگر، اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حساب پرفکت مانی ندارد، در این صورت می توانید در ازای آن یک E-voucher را پیشنهاد دهید.

آموزش تبدیل پرفکت مانی به ووچر با بهترین قیمت

آموزش تبدیل پرفکت مانی به ووچر با بهترین قیمت

زمان مورد نیاز: 6 دقیقه

ووچر پرفکت مانی به کاربران خود کمک می کند تا به صورت آنلاین برای خدمات و کالاها به صورت ایمن و محرمانه مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به راحتی می توان ووچر را با هر ارز الکترونیکی یا حتی نقدی دیگری تعویض کرد.
بدین ترتیب اگر قصد دارید از خدمات خرید ووچر پرفکت مانی در صرافی پی 98 پرفکت مانی را به ووچر تبدیل کنید باید دستورالعمل زیر را دنبال کنید. 

  1. مراجعه به خدمات پرفکت مانی 

    ابتدا در سایت پی 98 ثبت نام کنید و با مراجعه به بخش پروفایل جهت ارسال مدارک و تایید آنها اقدام نمایید. سپس از منو موجود در سمت راست صفحه روی گزینه “خدمات پرفکت مانی” کلیک کنید. 

    مراجعه به خدمات پرفکت مانی 

  2. ثبت سفارش تبدیل پرفکت مانی

    سپس از لیست خدمات موجود روی گزینه “فروش پرفکت مانی” کلیک کنید و سایر کادر های موجود را مطابق تصویر زیر تکمیل کنید و در نهایت روش پرداخت را “انتقال به کیف پول شما در pay98” انتخاب کنید. در نهایت روی “ثبت سفارش” کلیک نمایید تا مبلغ به کیف پول داخلی واریز شود. 

    ثبت سفارش فروش پرفکت مانی

  3. انتخاب خرید ووچر پرفکت مانی

    پس از تکمیل سفارش فروش حال گزینه “خرید ووچر پرفکت مانی” را انتخاب کنید.
    انتخاب خرید ووچر پرفکت مانی

  4. تکمیل سایر جزییات سفارش خرید ووچر

    همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این صفحه باید میزان ارز را وارد نمایید و فاکتور را پرداخت کنید. سپس از قسمت جزئیات سفارش، می توانید اطلاعات کد را دریافت کنید. 
    تکمیل سایر جزییات سفارش خرید ووچر

جمع بندی

ووچر های پرفکت مانی یک سطح عالی از امنیت را بدون هیچ تاخیری نوید می دهند. افرادی که از خدمات پرداخت آنلاین استفاده می کنند، اغلب در حین انجام و دریافت پرداخت احساس عصبانیت می کنند. آنها در مورد احراز هویت آن مطمئن نیستند و به دلیل ویژگی های عقبی دیرهنگام خود استرس می گیرند. برای دور نگه داشتن شما از همه استرس ها و رفع شک و تردید شما، آیا پرفکت مانی امن است؟ با یک سیستم پرداخت مالی سریع و ایمن برای پذیرایی از همه کاربران خود ارائه شده است. ووچر PM مانند یک کارت اعتباری عمل می کند که دارای ویژگی های متعددی است. این به عنوان یک حالت پرداخت عمل می کند که می تواند در هر زمان و هر مکان انجام شود. آنها بیشتر شبیه یک کارت اعتباری هستند که یک سری مزایا نسبت به نقل و انتقالات معمول دارند. آنها را می توان فورا پردازش کرد، در حالی که نقل و انتقالات وجوه سنتی را می توان با کمی تاخیر، بررسی مجدد و گاهی اوقات رد کرد.

سوالات متداول

1. آیا تبدیل پرفکت مانی به ووچر کارمزدی دارد؟

خیر. تبدیل پرفکت مانی به ووچر در سایت پی 98 کارمزدی ندارد. تنها هنگام انتقال و فروش پرفکت مانی کارمزد شبکه را پرداخت می کنید.

2. ووچر پرفکت مانی چه کارایی دارد؟

سایر کاربران و طرفداران خدمات ووچر پرفکت مانی از آن به منظور سهولت و در دسترس بودن استفاده می کنند.

3. از کدام صرافی ها میتوان ووچر پرفکت مانی را خریداری کرد؟

سایر صرافی های داخلی مانند پی 98 که خدمات ارزهای الکترونیکی را پشتیبانی می کنند میتوانید به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بپردازید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments