تغییر ایمیل پرفکت مانی: آموزش تصویری ویرایش ایمیل در حساب پرفکت مانی

تغییر ایمیل پرفکت مانی: آموزش تصویری ویرایش ایمیل در حساب پرفکت مانی

برای استفاده از پرفکت مانی، کاربران باید با ارائه اطلاعات شخصی مانند نام، آدرس ایمیل و رمز عبور، یک حساب کاربری در وب سایت ایجاد کنند. پس از ایجاد حساب، کاربران می توانند وارد سیستم شده و تراکنش هایی مانند واریز، برداشت و انتقال را آغاز کنند. حال ممکن است به هر دلیلی قصد تغییر ایمیل پرفکت مانی را داشته باشید اما نمی دانید که با چه روشی می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به آموزش تصویری ویرایش ایمیل در حساب پرفکت مانی بپردازیم. 

آموزش تغییر ایمیل در پرفکت مانی

پرفکت مانی برای محافظت از اطلاعات و تراکنش های کاربران خود تاکید زیادی بر امنیت دارد. از این رو پرفکت مانی از فناوری رمزگذاری پیشرفته برای محافظت از اطلاعات و تراکنش های کاربر استفاده می کند و اطمینان می دهد که داده های حساس از دسترسی غیرمجاز محافظت می شوند. اگر قصد دارید برای ویرایش ایمیل در حساب پرفکت مانی اقدام کنید، باید بدانید که داشتن حساب وریفای شده پرفکت مانی امری ضروری است. از این رو بعد از ارتقا حساب می توانید برای تغییر ایمیل پرفکت مانی مطابق دستورالعمل ذکر شده در آموزش تصویری زیر اقدام کنید. 

  1. وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شوید.

    در اولین قدم وب سایت رسمی پرفکت مانی را در مرورگر خود جستجو کنید و گزینه “Login” را انتخاب نمایید. سپس مطابق تصویر زیر اطلاعات حساب مانند شماره عضویت پرفکت مانی (Member ID) و پسوردی که در هنگام ثبت نام پرفکت مانی وارد کرده اید را در کادر مربوطه درج نمایید. سپس کد کپچا را مطابق تصویر وارد نمایید و برای ورود به حساب روی گزینه “Athorize” کلیک کنید. 
    وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی شوید.

  2. وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل

    کد تایید ورود به حساب پرفکت مانی را در کادر مربوطه یادداشت کنید و روی گزینه “Continue” کلیک کنید. 
    وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل

  3. ورود به بخش تنظیمات حساب پرفکت مانی

    از نوار بالای صفحه حساب پرفکت مانی خود به بخش “Setting” مراجعه کنید. 
    ورود به بخش تنظیمات حساب پرفکت مانی

  4. تغییر ایمیل در پرفکت مانی

    در این صفحه اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را مشاهده می کنید. برای تغییر ایمیل پرفکت مانی به بخش مشخص شده در تصویر زیر بروید و ایمیل قبلی را پاک کنید. حال ایمیل جدید مورد نظرتان را وارد کنید و برای نهایی شدن تغییر ایمیل پرفکت مانی، کد کپچا را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه “Apply Changes” کلیک کنید. 
    تغییر ایمیل در پرفکت مانی

  5. کانفیرم کردن تغییر ایمیل پرفکت مانی

    در این مرحله وارد حساب ایمیلی که با آن حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کرده اید شوید و روی لینک کانفیرم کلیک کنید. در نهایت همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است در صورتی که ایمیل حساب پرفکت مانی شما با موفقیت تغییر پیدا کند با چنین پیغامی مواجه خواهید شد. 
    کانفیرم کردن تغییر ایمیل پرفکت مانی

تغییر ایمیل با کمک مسئولان پشتیبانی پرفکت مانی

به طور کلی روند تغییر ایمیل در پرفکت مانی آسان است و اما اگر به هر دلیلی دسترسی به ایمیل قبلی ثبت شده در پرفکت مانی ندارید تا کد تایید را وارد نمایید، می توانید از طریق بخش “Contact Us” در حساب خود، با ساپورت (پشتیبانی) پرفکت مانی در ارتباط باشید تا به طور دقیق راهنمایی شوید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments