هشدار: تبلیغ دوباره توکن اسکویید گیم (Squid Game) در نتفلیکس

هشدار: تبلیغ دوباره توکن اسکویید گیم (Squid Game) در نتفلیکس

بازار ارزهای دیجیتال اغلب پدیده‌های فرهنگی گسترده‌تری را منعکس می‌کند، و تجدید حیات اخیر در حجم معاملات توکن اسکویید گیم (SQUID) نمونه بارز آن است.

SQUID که برای اولین بار در اواخر سال 2021 راه اندازی شد، به دلیل سقوط چشمگیر و رسوایی بعدی مربوط به توسعه دهندگان آن شهرت یافت. علیرغم گذشته پر دردسر، این توکن اکنون شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت های معاملاتی است که سرمایه گذاران را بر آن می دارد تا نگاه دقیق تری داشته باشند.

SQUID در ابتدا توجه بازار را به خود جلب کرد، اما بیش از 99.99 درصد سقوط کرد که منجر به ضرر سرمایه گذاران شد.

🔺داستان کلاهبرداری توکن اسکوئید گیم (Squid Game) با رشد 100 هزار درصدی چیست؟🔺

بر اساس سوابق تراکنش BscScan، این سقوط به راگ پول توسط توسعه‌ دهندگان ناشناس نسبت داده می‌شود که بنا بر گزارش‌ها، با حدود 3.4 میلیون دلار فرار کرده‌اند. این رویداد یکی از مهم‌ ترین کلاهبرداری‌ها در تاریخ ارزهای دیجیتال را رقم زد و توکن SQUID را در وضعیتی نابسامان قرار داد.

در حال حاضر توکن SQUID مجدداً مورد توجه معامله گران قرار گرفته است. این افزایش به طرز جالبی با اعلام «Squid Game the Challenge» زمان‌بندی شده است، یک نمایش رقابتی واقعیت که از سریال محبوب نتفلیکس الهام گرفته شده است. ارتباط این نمایش با موضوع توکن، کنجکاوی مجددی را در بین معامله گران و سرمایه گذاران برانگیخته است.

آیا هنوز امیدی به پروژه توکن اسکویید گیم هست؟

محبوبیت سریال نتفلیکس Squid Game منجر به ظهور یک رمز ارز تقلبی شد که از این روند استفاده کرد. با این حال، این توکن به دلیل ظهور Squid Game the Challenge، یک نمایش رقابتی واقعیت جدید با الهام از این سری، اکنون در حال تجربه برخی فعالیت های تجاری در شبکه است.

ارز دیجیتال اسکویید گیم

در زمان نگارش این مقاله ، قیمت فعلی توکن SQUID به میزان 0.0109 دلار است که با حجم معاملات 24 ساعته 338890 دلار همراه است و این توکن در 24 ساعت گذشته 0.6 درصد کاهش قیمت داشته است.

عرضه در گردش SQUID فاش نشده است، اما حداکثر عرضه در 800.00 m است. در حالی که بالاترین قیمت در ماه گذشته 0.02576 دلار در 11 نوامبر بود، کمترین آن در 30 نوامبر 2023 0.0106 دلار بود.

با توجه به عملکرد تاریخی، توکن SQUID در 18 نوامبر 2021 به بالاترین حد خود (ATH) در 0.2512 دلار رسید. برعکس، پایین ترین قیمت آن (ATL) در 14 می 2023 با 0.0041 دلار ثبت شد.

صفحه رسمی توکن SQUID دوباره راه اندازی شده در پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزارز CoinMarketCap بیان می‌کند که این پروژه از یک آدرس قرارداد قدیمی به آدرس جدید منتقل شده است، “اکنون ظاهراً پس از اتهامات نادرست اولیه توسط جامعه اداره می شود.”

کوین مارکت کپ اسکویید گیم

🛑علاوه بر این، CoinMarketCap به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد که سازنده قرارداد می‌تواند قرارداد هوشمند خود را اصلاح کند (غیرفعال کردن فروش، هزینه‌های تغییر، برش یا انتقال توکن‌ها) و به آن‌ها توصیه می‌کند قبل از انجام هر اقدامی احتیاط کنند و همیشه تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Ali
Ali
4 ماه قبل

کاملا کلاهبرداری هست اسکویید گیم بی شک من یه مقدار کم سرمایه گذاری کردم و گول تبلیغات رو خوردم!