اگر قیمت شیبا به سقف قبلی برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما چقدر ارزش دارد؟

اگر قیمت شیبا به سقف قبلی برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما چقدر ارزش دارد؟

قیمت شیبا اینو پس از افزایش 330 درصدی در عرض یک ماه، در نیمه راه است تا به سقف تاریخی خود برسد. بسیاری از میم کوین ها در چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته اند و برخی از آنها به اوج خود رسیده اند یا از قیمت ATH عبور کرده اند. این موجب شده است تا حجم معاملات هفتگی میم کوین ها تا 3000% افزایش یابد. از این رو شیبا اینو را می‌توان یکی از میم‌ کوین های انفجاری به دلیل افزایش اخیر در نظر گرفت.

پس از سقوط قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2022، شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر یکی از نجات یافتگان چرخه نزولی بازار بوده و برخی از سرمایه گذاران این رکود را فرصتی برای خرید شیبا اینو با قیمتی مناسب شمردند. حال قصد داریم بدانیم اگر این دارایی در نهایت به بالاترین حد خود برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما در شیبا اینو، چقدر سود خواهد داشت؟

خرید و فروش شیبا پی98

داده‌های پلتفرم ردیابی قیمت، یعنی سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که سقف قبلی (ATH) شیبا اینو 0.00008845 دلار است. شایان ذکر است، SHIB در میان یک رالی چشمگیر در سال 2021 این قیمت بالا را ادعا کرد. شیبا اینو از 0.00000000166 دلار در مارس 2021 به 0.00008845 دلار در اکتبر 2021 افزایش یافت. این افزایش 532,731 درصدی در کمتر از هشت ماه اتفاق افتاد.

شیبا اینو دومین سکه بزرگ میم پس از دوج کوین است که با عنوان “قاتل دوج کوین” نیز شناخته می شود. اخیراً چندین سکه میم به دلیل موفقیت چشمگیرشان مورد توجه قرار گرفته اند، از جمله دوج کوین (DOGE)، ارز بونک (BONK)، فلوکی اینو (FLOKI) و میم کوین محبوب با تم قورباغه یعنی پپه (PEPE). این منجر به انفجار قیمت بسیاری از سکه‌های دیگر از جمله شیبا (SHIB) شد.

در حال حاضر شیبا با قیمت فعلی 0.00003854 دلار معامله می شود که 56 درصد تا سقف تاریخی خود فاصله دارد. این وضعیت بر اعتماد سرمایه گذاران تأثیر گذاشته است، برخی از فعالان بازار مایلند از آن برای هودل کردن به امید یک دلاری شدن شیبا استفاده کنند.

🔺اگر قیمت بیبی دوج به سقف قبلی برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما چقدر ارزش دارد؟🔺

اگر شیبا به ATH قبلی برسد، چقدر سود می کنید؟

اگر یک سرمایه‌گذار 100 دلار شیبا اینو را با قیمت فعلی دارایی خریداری کند، 2.6 میلیون توکن به او تعلق می گیرد. در نهایت اگر شیبا اینو ارزش بالای 0.00008845 دلار را پس بگیرد، ارزش این توکن ها 237 دلار خواهد بود.

به طور مشابه، اگر یک سرمایه گذار برای خرید شیبا اینو به میزان 1000 دلار با قیمت فعلی اقدام کند، در صورتی که دارایی به ATH برسد، 2370 دلار میزان دارایی او است. در سرتاسر بازار کریپتو، بیشتر سرمایه‌ گذاران رکود بازار را دوره‌های انباشت می‌دانند که خرید توسط نهنگ ها اتفاق می افتد. با این وجود، این نباید به عنوان توصیه مالی عمل کند، زیرا با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن بازار کریپتو، احتمال کاهش قیمت ها وجود دارد.

🔰احتمال بازیابی شیبا اینو به سقف تاریخی خود در سال 2024 از شانس رسیدن به 0.001 دلار بیشتر است. جامعه در بهبود اکوسیستم و آینده شیبا اینو نقش مهمی را ایفا می کند. انتظار می رود پروژه هایی مانند شیباریوم و متاورس شیبا اینو تقاضا و کاربرد بیشتری را به خود جلب کنند.

🔺با این حال، SHIB تضمینی برای بازیابی بالاترین رکورد خود ندارد و سرمایه گذاران باید همیشه تحقیقات مناسبی را به صورت شخصی انجام دهند.

سلب مسئولیت: این محتوا به منظور اطلاعات بیشتر است و نباید به عنوان توصیه مالی در نظر گرفته شود. نظرات بیان شده در این مقاله ممکن است شامل نظرات شخصی نویسنده باشد. از این رو خوانندگان باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات کاملی انجام دهند. پی 98 مسئول هیچ گونه ضرر مالی نیست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تریدر جوان
تریدر جوان
10 ماه قبل

توکن بعدی که بهتر از شیبا عمل خواهد کرد و ساخت تیم ریوشی هست caw هست.
شاید قبول نکنین و در مقابل روند فعلیش جبهه بگیرین اما تمام نشانه ها از یکسال قبل بویژه بعضی از توئیت های ایلان به این موضوع صحت میذاره.
خود دانید

Yolda
Yolda
10 ماه قبل

با احترام به نظر دوستان.احتمال دیگه ای که هست،جامعه کریپتو و حتی دیگران افسانه پامپ بزرگ شیبا رو هیچ وقت فراموش نمیکنن و اینکه اعتباری به بازار و به خصوص شت و میم کوین ها داد،به خاطر احیای بازار و گرفتن نظر مثبت و رمق دادن به سایرین احتمال دستکاری بزرگی هست.

محمد درستکار
محمد درستکار
10 ماه قبل

لطفا میم کویین نگیرید مخصوصا شیبا
همون شیبا ریوم هم کدش نقلبه تیم سازندش اعتراف کرد واسه همین شیبا قبل ریزش بازار اساسی ریخت
ضمنا با این همه پروژه ای که استارت زدن باید یه تکونی میخورد اگر واقعا کاربردی بود
بعدشم تو هولدر های شیبا هولدر میلیارد نداریم همه هولدر های خورد هستن به نظر شما چرا؟ میلیارد ها رو چه ارزی سرمایه گذاری میکنن مطمنم باشین به دلیلی داره که نمیان رو شیبا

A.F.Z
A.F.Z
10 ماه قبل

شیبا سکه مرموزه به یک دلار میرسه

sasan.ky.348@gmail.com
sasan.ky.348@gmail.com
پاسخ به  A.F.Z
10 ماه قبل

بشین تابرسه…دوسال دیگه نابودمیشه

علی
علی
پاسخ به  sasan.ky.348@gmail.com
10 ماه قبل

یک دلاری شدن شیبا امری محاله

..........
..........
10 ماه قبل

………………. می خورید……………

مصطفی
مصطفی
10 ماه قبل

هروقت برسد