تغییرات کلیدی در ارتقا جدید لونا کلاسیک | افزایش 15 درصدی قیمت LUNC

تغییرات کلیدی در ارتقا جدید لونا کلاسیک | افزایش 15 درصدی قیمت LUNC

قیمت  لونا کلاسیک (LUNC) در انتظار بزرگترین ارتقای parity نسخه 2.1.1 CosmWasm، به اندازه 15 درصد جهش پیدا کرد.

توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک تغییرات قابل توجهی در ارتقاء v2.1.0 ایجاد کرده و نام آن را به v2.1.1 تغییر داده است.

طبق نسخه GitHub، توسعه دهندگان Till Ziegler یا “fragwuerdig” و The Vinh Nguyen تغییراتی از جمله اضافه کردن 19 مورد و حذف 9 مورد را در برخی از فایل ها انجام داده اند. این شامل رفع برچسب‌ها یا تگ های گمشده در wam client و تغییر گزارش‌ تراکنش ها می‌شود. دو تغییر عمده با انجام این بروز رسانی این است که wasmvm به نسخه 1.1.2 ارتقا می یابد و کارمزد اعتبار سنجی ها به حداقل 5% می رسد.

ارتقاء v2.1.1 عمدتاً شامل ویژگی هایی از جمله حداقل 5% کمیسیون برای اعتبار سنجی ها، Cosmwasm v1.1.x و دو به روز رسانی امنیتی است. تغییرات دیگر عبارتند از ارتقا Wasmvm به v1.1.2، ارتقا Wasmd به v0.30.0 برای قابلیت چند زنجیره ای برای مخاطبین هوشمند، IBC go v4.3.1 و رفع اشکالات آن است.

با تصویب رسمی پیشنهاد 11561 “ارتقا به نسخه 2.1.0” توسط انجمن لونا کلاسیک (LUNC)، بزرگترین ارتقاء نسخه 2.1.1 بلاک چین Terra Classic در 14 ژوئن انجام خواهد شد. براساس شمارش معکوس StakeBin، ارتقا در ارتفاع بلوک 13215800 تقریباً در ساعت 14:00 UTC برنامه ریزی شده است.

مدیر پروژه مشترک L1 Task Force LuncBurnArmy اعلام کرد که تیم برای ارتقاء نسخه 2.1.1 آماده است. این ارتقا Terra Classic را با دیگر بلاک چین‌ها مانند Terra 2.0 و دیگر زنجیره‌های Cosmos برابری می‌کند. بنابراین، به پروژه‌ها و توسعه‌ دهندگان اجازه می‌دهد تا بار دیگر dApps را روی زنجیره لونا کلاسیک توسعه دهند.

همانطور که پروفسور و توسعه دهنده اصلی ادوارد کیم اظهار داشت، انجام بروز رسانی parity برای معرفی حساب های بین زنجیره ای (ICA) به لونا کلاسیک (LUNC) ضروری است. ICA زنجیره برنامه های هوش مصنوعی Block Entropy را به زنجیره Terra Classic می آورد. در همین حال، جامعه می‌تواند توکن‌های Testnet را از Block Entropy TestNet Faucet دریافت کند.

🔺یک دلاری شدن لونا کلاسیک در چه شرایطی امکان پذیر است؟🔺

افزایش قیمت LUNC در آستانه ارتقای Parity

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 15 درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر 0.000096 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000086 دلار و 0.000100 دلار است. با این حال، قیمت LUNC احتمالاً پس از ارتقا جدید در 14 ژوئن دوباره رالی صعودی خود را آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، حجم معاملات نیز در 24 ساعت گذشته 120 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران برای خرید لونا کلاسیک است.

در همین حال، میزان استکینگ لونا کلاسیک (LUNC) رسماً به 1 تریلیون رسیده است که این یک نقطه عطف تاریخی قبل از ارتقاء اصلی Parity می باشد. علاوه بر این، کل توکن های LUNC سوزانده شده توسط جامعه از 63 میلیارد فراتر رفته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
10 ماه قبل

سلام
پس همه اين چيزهايي كه در مورد رشد lunc مي گفتند باد هواست و تاثيري نداره.