دانشگاه فلوکی در سال 2023 راه اندازی می شود! احتمال پامپ قیمت Floki چقدر است؟

دانشگاه فلوکی در سال 2023 راه اندازی می شود! احتمال پامپ قیمت Floki چقدر است؟

فلوکی قصد دارد در سال 2023 یک پلتفرم آموزشی کریپتو به نام دانشگاه فلوکی راه‌اندازی کند که به تعداد فزاینده کاربران کریپتو، سرعت بخشیدن به ابزار و آگاهی برای اکوسیستم FLOKI کمک می‌کند.

ارائه آموزش جامع رمزنگاری در سال 2023

در یک توسعه هیجان انگیز برای جامعه مالی غیر متمرکز، فلوکی از برنامه های خود برای راه اندازی یک پلتفرم آموزشی جامع رمزنگاری در سال 2023 پرده برداری کرده است.

برای پاسخگویی به تعداد فزاینده کاربران کریپتو، دانشگاه فلوکی دانش و بینش ارزشمندی را ارائه می‌کند و در عین حال کاربرد و آگاهی را برای اکوسیستم توکن FLOKI سرعت می‌بخشد. اعلامیه پلتفرم MemeFi که در روز دوشنبه 12 ژوئن از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد، زمینه را برای یک تجربه یادگیری پیشرفته در فضای رمزنگاری فراهم می کند.

با توجه به علاقه فزاینده به ارزهای دیجیتال، FLOKI قصد دارد کاربران را با پلتفرم جدید آموزش رمزنگاری خود توانمند کند. دانشگاه فلوکی طیف وسیعی از منابع آموزشی، از جمله دوره‌ها، آموزش‌ها و محتوای آموزنده را ارائه می‌کند، که برای تجهیز علاقه‌ مندان به رمزنگاری جدید و با تجربه به دانش و مهارت‌های لازم برای حرکت در چشم‌ انداز دارایی‌های دیجیتالی در حال تکامل طراحی شده‌اند.

تصمیم برای راه‌اندازی دانشگاه فلوکی زمانی اتخاذ می‌شود که تعداد کاربران رمز ارز همچنان رو به افزایش باشد. پیش‌بینی داده‌ها نشان می‌دهد که ممکن است تا سال 2025 بیش از 1 میلیارد کاربر در بازار کریپتو در سراسر جهان وجود داشته باشد. FLOKI مایل است از این فرصت استفاده کند و نقش مهمی در تقویت آموزش، آگاهی و پذیرش در جامعه کریپتو ایفا کند.

معرفی پلتفرم آموزشی کریپتو توسط FLOKI با دیدگاه گسترده‌تر پروتکل برای تسریع کاربرد و آگاهی برای این اکوسیستم و افزایش تعداد سرمایه گذاران با خرید فلوکی اینو مطابقت دارد. هدف FLOKI با تجهیز کاربران به بینش و دانش ارزشمند، پرورش یک جامعه آگاه و متعهد است که بتواند فعالانه در رشد و توسعه اکوسیستم شرکت کند. این پلتفرم منابع آموزشی را فراهم می‌کند و فرصت‌های شبکه‌ سازی، بحث‌ها و دسترسی به کارشناسان صنعت را تسهیل می‌کند.

🔺برای لیست شدن فلوکی در بایننس چه شرایطی لازم است؟🔺

دانشگاه فلوکی یک گام مهم رو به جلو در توانمند سازی کاربران کریپتو و ترویج پذیرش گسترده است. هدف فلوکی اینو با ارائه منابع آموزشی و پرورش یک جامعه آگاه، سرعت بخشیدن به کاربرد و آگاهی از اکوسیستم خود است و در عین حال به تعداد فزاینده ای از علاقه مندان به کریپتو کمک می کند.

با نزدیک‌ تر شدن تاریخ راه‌ اندازی، جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه فرصت‌های آموزشی و مزایایی را که پلتفرم FLOKI به ارمغان می‌آورد، پیش‌بینی می‌کند و شور و کنجکاوی را در دنیای همیشه در حال گسترش ارزهای دیجیتال تقویت می‌کند.

رشد ارز فلوکی اینو

قیمت فلوکی اینو، رقیب پرطرفدار کوین های میم پیشرو شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE)، شروع به جبران ضررهای خود کرده است.

در روزهای اخیر، آلت‌کوین‌ها مرحله دیگری از رکود دردناک را پشت سر می‌گذارند که ناشی از سرکوب ارزهای رمزنگاری‌ شده اصلی SEC در ایالات متحده است. بخش میم کوین همچنان در حال از دست دادن سرمایه خود است. با این حال، برخی از میم کوین های پرطرفدار این دسته از ارزهای دیجیتال دیروز توانستند سودهایی را به ثبت برسانند.

بر اساس داده های CoinGecko، این بخش به طور کلی همچنان به از دست دادن سرمایه خود ادامه می دهد. در 24 ساعت گذشته، ارزش خالص بازار آن 2.4 درصد کاهش یافت و به زیر سطح 13.7 میلیارد دلار سقوط کرد.

فلوکی، چهارمین ارز این بخش از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش قیمت داشته است. ارزش بازار آن از مرز 215 میلیون دلار عبور کرد.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments