هشدار دوقلوهای Winklevoss: جنگ علیه رمز ارزها به قیمت انتخابات 2024 دموکرات ها تمام می شود!

هشدار دوقلوهای Winklevoss: جنگ علیه رمز ارزها به قیمت انتخابات 2024 دموکرات ها تمام می شود!

دوقلوهای Winklevoss هشدار دادند که دموکرات‌های ایالات متحده به دلیل جنگ با ارزهای دیجیتال ممکن است در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی باختند. دموکرات ها در مسیر مبارزات انتخاباتی خود برای انتخابات 2024 ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده اند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، تجارت ارز دیجیتال و معامله گران را در جریان مذاکرات بودجه مورد هدف قرار داد.

جنگ دموکرات ها علیه رمز ارزها

تایلر وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی جمینی، در توییتی اعلام کرد که جنگ سناتور آمریکایی الیزابت وارن و گری گنسلر، رئیس SEC با کریپتو، برای آنها در انتخابات 2024 گران تمام می شود چرا که این می تواند دلیل اصلی ایجاد ترس در بازار و ریزش شدید قیمت ارزهای دیجیتال باشد. SEC ایالات متحده به تازگی سرکوب صنعت کریپتو را در این ماه و زمانی که شکایت های متوالی علیه دو صرافی برتر ارزهای دیجیتال بایننس و کوین بیس ارائه کرد، آغاز کرد.

پیش از این، کامرون وینکلووس در توییتی اعلام کرد که جنگ جنسلر و وارن علیه رمز ارزها، یک نسل کامل از دموکرات‌های بالقوه را از خود دور می‌کند. برنده شدن با “رای دادن” بخش مهمی از کتاب بازی دموکرات است. 

احتمال خروج دوقلوهای Winklevoss از ایالات متحده

دوقلوهای Winklevoss بنیانگذاران صرافی Gemini آشکارا علاقه خود را برای ایجاد امپراتوری رمز ارز خود در اروپا ابراز کرده اند. در میان شرکت‌های رمزنگاری که به دنبال توسعه کسب و کار خود در خارج از ایالات متحده هستند، ماه گذشته صرافی جمینی، دوبلین را به عنوان دفتر مرکزی برای عملیات اروپایی خود انتخاب کرد. دوقلوهای Winklevoss، که به دلیل شکایت از مارک زاکربرگ برای فیس بوک نیز شناخته می شوند، علیرغم اینکه فعالانه در آن مشارکت نداشته اند، به شدت از جامعه رمزنگاری آمریکا دفاع کرده اند.

SEC با مخالفت شدید جامعه کریپتو به دلیل حمله به صنعت کریپتو مواجه شده است. آخرین شکایت های حقوقی علیه Binance و Coinbase می تواند آینده صنعت کریپتو در ایالات متحده را تعیین کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments