پیشنهاد راه اندازی توکن جدید فلوکی اینو تصویب شد!

پیشنهاد راه اندازی توکن جدید فلوکی اینو تصویب شد! نرخ تأیید خیره کننده توکن پاداش اکوسیستم FLOKI

پیشنهاد اخیر FLOKI برای راه‌ اندازی توکن پاداش شرط‌بندی با رأی تقریباً اتفاق آرا مواجه شد و اجرای آن در 27 اکتبر آغاز شد.

پیشنهاد اخیراً اعلام شده توسط این میم کوین معروف FLOKI، که از راه اندازی یک توکن کاملاً جدید برای پاداش دادن توسط کاربران خود دفاع می کند، اکنون با نرخ تأیید خیره کننده 98.51٪ تصویب شده است.

توییت

خود این پروپوزال که پاسخی به تقاضای جامعه برای ویژگی استیکینگ بود، به جزئیات این موضوع اشاره می‌ کند که اجرا در 27 اکتبر آغاز می‌ شود و در ابتدا بر روی عملکرد استیکینگ “Project TL” (“پلتفرم برای توکن ساخته شده است”) تنظیم می‌ شود و خود توکن پاداش – اکنون به عنوان “پروژه Mystery” مشخص شده است.

نرخ تأیید خیره کننده 98.51 درصد برای راه اندازی توکن جدید فلوکی اینو

این پیشنهاد همچنین طرح توکنومیک توکن جدید فلوکی اینو را روشن کرد که برخلاف بسیاری از توکن‌های جدید در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، اختصاصی برای سرمایه‌ گذاران یا اعضای تیم ندارد – چیزی که جامعه FLOKI احتمالاً از دیدن آن خوشحال خواهد شد.

برنامه تخصیص توکن جدید فلوکی اینو

♦️پیش بینی قیمت فلوکی اینو در سال 2025 و تحلیل عملکرد Floki در آینده♦️

تأثیر این پیشنهاد بر قیمت فلوکی اینو

برخلاف ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، افزایش قیمت اخیر فلوکی اینو (FLOKI) قبل از 24 اکتبر آغاز شد.

از زمانی که پیشنهاد فوق در 20 اکتبر تصویب شد، ارزش بازار FLOKI نزدیک به 100 میلیون دلار افزایش یافته است و اکنون در حدود 254 میلیون دلار است. طبق داده‌های CoinMarketCap، این افزایش قیمت در حدود 47 درصد در هفته است.

🎯آپدیت: پامپ 140 درصدی فلوکی اینو تنها در یک هفته! تحلیل قیمت floki و مسیر بعدی آن🎯

علاوه بر این، و همانطور که توسط خود حساب @RealFlokiInu گزارش شده است، FLOKI با حجم مبادلات روزانه 200 میلیون دلاری، تبدیل به پر معامله‌ ترین میم کوین جهان، و حتی تبدیل به پر معامله‌ ترین توکن بازی در صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس شد.

توییت فلوکی اینو

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments