احتمال 2 یا 4 برابر شدن قیمت سولانا چقدر است؟ بررسی پتانسل رشد ارز SOL

احتمال 2 یا 4 برابر شدن قیمت سولانا چقدر است؟ بررسی پتانسل رشد ارز SOL

قیمت سولانا یک شکست حیاتی بالاتر از 32 دلار ایجاد کرده است که شرایط را برای رالی صعودی بعدی فراهم می کند.

سولانا (SOL) رقیب لایه 1 اتریوم در یک رالی قیمت قوی قرار داشته است و در ماه گذشته نزدیک به 70 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده. در زمان انتشار، قیمت سولانا با کاهشی کمتر از 1 درصد به 31.92 دلار با ارزش بازار 13.601 میلیارد دلار رسید.

خرید و فروش سولانا

رالی قیمت سولانا 

قیمت سولانا نیز از سطح جولای 2023 گذشته است و شرایط را برای یک رالی صعودی پر قدرت تر فراهم کرده است. اگر قیمت SOL یک کندل روزانه بالاتر از 32 دلار ببندد، سطوح بعدی 40 دلار و 50 دلار خواهد بود.

با توجه به این موضوع، یک تحلیلگر برجسته ارزهای رمزپایه معروف به “Titan of Crypto” تحلیل هایی را در مورد محدوده قیمت مورد انتظار سولانا در ماه های آینده به اشتراک گذاشته است.

بر اساس تجزیه و تحلیل جامع Titan of Crypto، سولانا آماده است تا محدوده قیمتی از 69 تا 123 دلار را هدف قرار دهد. این پیش بینی ها احساسات مثبت پیرامون عملکرد آینده سولانا و پتانسیل آن در بازار را نشان می دهد.

چارت قیمت سولانا

افزایش قیمت سولانا در بحبوحه فشار خرید قوی در بازار آلتکوین در هفته گذشته رخ داد. علاوه بر این، رالی اخیر همچنین به رقیب اتریوم کمک کرد تا به هفتمین ارز رمزنگاری شده بزرگ تبدیل شود، زیرا ارزش بازار آن در یک ماه گذشته مانند کاردانو و دوج کوین سقوط کرد.

🔺اگر سولانا به 100 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما در SOL چقدر ارزش دارد؟🔺

تحولات کلیدی سولانا

Solflare، ارائه‌ دهنده معروف کیف پول Solana، از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که به کاربران متامسک امکان می‌دهد بدون زحمت بر دارایی Solana خود در کیف پول MetaMask فعلی خود نظارت کنند. این ادغام نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه در فضای ارزهای دیجیتال است، زیرا ارتباطی بین سولانا و اتریوم برقرار می کند، موانع ورود اکوسیستم Solana را کاهش می دهد و راحتی کاربر را افزایش می دهد.

از سوی دیگر، بلاک چین سولانا همچنان مقصدی مطلوب برای پلتفرم های Web3 برای راه اندازی پروژه های خود است. رسانه های اجتماعی Web3 و پلتفرم جامعه سازی DSCVR در روز چهارشنبه، 25 اکتبر، راه اندازی خود را بر روی بلاک چین سولانا اعلام کردند.

با پایگاه کاربری بیش از 200000 نفر، این ادغام جوامع توکن شده DSCVR و قابلیت‌های دارایی رمزنگاری شده را به تعداد فزاینده‌ای از کاربرانی که فعالانه در اکوسیستم سولانا مشارکت و تعامل دارند، گسترش می‌دهد. علاوه بر این، DSCVR محتوا و رابط کاربری خود را طوری تنظیم کرده است که حول Solana بچرخد و یک پلتفرم شبکه اجتماعی اختصاصی برای جامعه Solana ارائه می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments