مشارکت جنجالی شیبا اینو با رابین هود !!! 

مشارکت جنجالی شیبا اینو با رابین هود !!! احتمال پامپ قیمت با پذیرش انبوه

🔺صرافی رابین هود خدمات ارزهای دیجیتال را در نوادا ارائه می دهد که دارایی های دیجیتالی عمده از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو را پوشش می دهد.
🔺قیمت‌ دوج کوین و شیبا اینو پس از اعلام، با وجود دارایی قابل توجه SHIB صرافی رابین هود به ارزش حدود 250 میلیون دلار، اندکی کاهش یافته است.
🔺آینده شیبا و رشد تصاعدی قیمت SHIB ممکن است تحت تأثیر پذیرش انبوه و توسعه شیباریوم باشد که هدف آن معاملات سریعتر و ارزانتر است.

شرکت خدمات مالی مستقر در آمریکا – رابین هود – اعلام کرد که خدمات ارزهای دیجیتال خود را به ایالت نوادا گسترش داده است.

این نهاد خرید، فروش و داده‌ های لحظه ای بازار را برای 15 دارایی دیجیتال، از جمله بزرگترین دارایی‌ها بر اساس ارزش بازار – بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) امکان‌ پذیر می‌کند. جالب اینجاست که میم کوین های محبوب دوج کوین و شیبا اینو نیز بخشی از این لیست هستند.

علیرغم افشای اطلاعات، DOGE و SHIB هیچ واکنشی نشان ندادند. در واقع، هر دو توکن در 24 ساعت گذشته پس از ثبت سودهای قابل توجه در 24 اکتبر، اندکی عقب نشینی کرده اند.

🔰رابین هود در آوریل سال گذشته شیبا اینو را پذیرفت و باعث افزایش 35 درصدی قیمت این دارایی شد. این شرکت همچنین به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان قاتل خود خوانده دوج کوین معرفی شد.

🔺احتمال پامپ 1000 درصدی شیبا اینو در این ماه | آیا رالی 2021 تکرار می شود؟🔺

جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که رابینهود تقریباً 35 تریلیون توکن دارد که معادل بیش از 250 میلیون دلار است (محاسبه‌ شده با نرخ فعلی).

ارزش گذاری آتی SHIB موضوع جالبی بوده و بسیاری از تحلیلگران به این موضوع پرداخته اند. برخی استدلال کرده اند که پس از پذیرش انبوه و توسعه بیشتر شیباریوم ممکن است یک جهش بالقوه رخ دهد.

راه حل دوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 است که با کاهش هزینه تراکنش و بهبود سرعت، شیبا اینو را بالاتر از رقبای خود قرار می دهد. 

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments