کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان 2023

کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان 2024

در سال های اخیر، کار فریلنسری بیش از هر زمان دیگری جذاب شده است. ماهیت شغل از راه دور و منعطف، درک ما از طرز فکر کاری سنتی را تغییر داده است. این روزها، بسیاری از مشاغل آزاد برای مجموعه مهارت های مختلف در دسترس هستند – از توسعه دهندگان وب گرفته تا مترجمان و تایپیست ها. با این حال، یافتن یک شغل مناسب هنوز هم می تواند یک چالش باشد، حتی اگر قبلاً یک نمونه کار آنلاین ایجاد کرده باشید. خوشبختانه، بسیاری از سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان وجود دارند که می توانند منبع کسب درآمد دلاری برای ایرانیان باشند. در این مقاله، 10 مورد از بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان که به صورت مبتدی و حرفه ای به دنبال کسب درآمد آنلاین هستند، معرفی می کنیم.

معرفی 10 تا از سایت های فریلنسر خارجی برای ایرانی ها

اگر تصمیم دارید کاری را به عنوان شغل دوم راه بیندازید یا علاقه دارید که در یک شغل آزاد مشغول به کار باشید، دو راه پیش رو دارید: شما می توانید یک وب سایت برای ارائه خدمات آنلاین راه اندازی کنید یا می توانید در یکی از سایت های فریلنسری خارجی رایگان ثبت نام کنید. اگر احساس می‌کنید که راهکار دوم بیشتر با نیازهای فعلی شما مطابقت دارد، در این بخش با ما همراه باشید تا 10 مورد از سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم.

فایور (Fiverr)

  • حوزه فعالیت: دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، رسانه های اجتماعی (سوشال مدیا)
  • مزایا: تنوع شغلی، ثبت نام رایگان، دوره های آنلاین
  • معایب: کارمزد بالا، فرآیند پرداخت طولانی

فایور پلتفرمی است که فریلنسرها را با صاحبان مشاغلی که به دنبال خدمات در پروژه‌ های دیجیتالی مختلف از جمله طراحی وب‌ سایت، تولید محتوا و صدا گذاری هستند، متصل می‌ کند. علاوه بر این، یکی از برترین وب سایت های فریلنسری برای دانشجویان است.

این وب سایت فریلنسری روشی کارآمد را برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل برای تعامل با یکدیگر ارائه می دهد. توجه داشته باشید که در وب سایت، فریلنسرها فروشنده نامیده می شوند و صاحبان مشاغل به عنوان خریداران شناخته می شوند.

به جای ارسال پیشنهاد، فروشندگان می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند، لیستی از مهارت های خود تهیه کنند و حداقل مبلغ دریافتی مورد نظر خود را درج نمایند. در همین حال، خریداران می توانند برای ثبت درخواست خود به سادگی مهارت های فریلنسرها را مرور کنند.

هر زمان که یک کارفرما (خریدار)، فریلنسری (فروشنده) را انتخاب می کند، سیستم به طور خودکار حساب او را شارژ می کند و پول را در حالت تعلیق قرار می دهد. سپس سیستم هزینه کمیسیون دریافت می کند و 80 درصد قیمت پیشنهادی را به فریلنسر پرداخت می کند.

بسته به سطح هر فریلنسر، ممکن است تا 14 روز طول بکشد تا درآمد آنها برداشت شود. گزینه های متعددی برای برداشت از پرداخت وجود دارد، مانند ویزا کارت، پی پال و حواله مستقیم.

Fiverr دنیایی از فروش بالقوه را با 3.42 میلیون خریدار فعال باز می کند. هیچ نرخ ساعتی وجود ندارد، فقط قیمت گذاری بر اساس پروژه است که شما باید تصمیم بگیرید.

فروشندگان با گواهی SSL که از صورتحساب و اطلاعات شخصی محافظت می کند، پرداخت های محافظت شده را تضمین می کنند و همچنین پشتیبانی شبانه روزی مشتری همیشه آماده کمک است.

🔺معرفی سایت های پول ساز | آشنایی با برنامه هایی که پول میدهند!🔺

تاپتال (Toptal)

  • حوزه فعالیت: توسعه نرم افزار، مشاوره مالی، رشته های مدیریتی
  • مزایا: شرکت ها و استعدادهای برتر، پرداخت مبلغ دریافتی بدون کسر کارمزد
  • معایب: فرآیند گسترده غربالگری، فقط پروژه های بزرگ

تاپتال یک وب سایت فریلنسری است که متخصصان حرفه ای فریلنسری بسیار ماهر را با شرکت ها مرتبط می کند. Toptal دارای طیف گسترده ای از مترجمان، از توسعه دهندگان وب و طراحان وب تا مشاوران مالی و مدیران فروش است.

ثبت نام در سایت فریلنسری تاپتال مستلزم گذراندن پنج مرحله از فرآیند غربالگری است، از ارزیابی جامع زبان انگلیسی تا ارزیابی پروژه. این فرآیند تضمین می‌کند که فقط 3 درصد از کل شرکت کنندگان می توانند پذیرش را دریافت کنند. 

پس از گذراندن تمام مراحل، به آگهی های شغلی مختلف از مشتریان و شرکت های برتر مانند موتورولا و Airbnb دسترسی خواهید داشت. با این حال، عدم موفقیت در آزمون، روند درخواست شما را تا چند ماه متوقف می‌کند.

سایت Toptal یک سرویس اختصاصی برای پیگیری زمان و صورتحساب به نام TopTracker دارد. با استفاده از این سرویس، فریلنسرها کل قیمتی را که پیشنهاد می کنند دریافت می کنند و درآمد خود را می توانند از طریق پی پال، پایونیر و یا ویزا کارت نقد کنند.

فریلنسر (Freelancer.com)

فریلنسر (Freelancer.com)

  • حوزه فعالیت: ترجمه محتوا، توسعه وب، بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • مزایا: ردیابی پیشرفته، چت آنلاین، پشتیبانی 24/7 مشتری
  • معایب: رابط کاربری سخت، وجود مشتریان فیک

سایت Freelancer.com پلتفرم فریلنسری دیگری است که در آن متخصصان و شرکت هایی از سراسر جهان در پروژه های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند. به لطف طیف گسترده ای از تخصص، مشتریان به راحتی می توانند یک متخصص از هر نوع را پیدا کنند.

می توانید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار ثبت نام کنید. برای ثبت نام به عنوان فریلنسر، باید فرم ثبت نام کوتاهی را پر کنید. اطلاعات دقیق از جمله مهارت ها، سوابق تحصیلی و تجربه کاری خود را ارائه دهید. علاوه بر پروژه ها، تست های زیادی مانند کارهای بصری یا طراحی وجود دارد. 

هر فریلنسر پس از تکمیل یک کار، حقوق کامل دریافت خواهد کرد. با این حال، این پلتفرم 10٪ از کل درآمد شما را به عنوان کارمزد برداشت می کند. مانند بسیاری از سایت های فریلنسری، می توانید از متود پرداختی پی پال یا حواله مستقیم برای برداشت درآمد دلاری خود استفاده کنید.

♦️تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن♦️

آپ ورک (Upwork)

آپ ورک (Upwork)

  • حوزه فعالیت: بازاریابی برند، برنامه نویسی، طراحی سایت
  • مزایا: پرداخت های به موقع، مشتریان معتبر، پروژه های مبتنی بر بودجه
  • معایب: فرآیند طولانی تایید شدن و تکمیل ثبت نام، کارمزد بالا

آپ ورک (Upwork) یک وب سایت فریلنسری است که مشتریان و فریلنسرها را از سراسر جهان به هم متصل می کند. این پلتفرم طیف گسترده ای از دسته بندی ها، از طراحی وب و توسعه نرم افزار تا خدمات مشتری و حسابداری را ارائه می دهد. مشتریان و فریلنسرها راه‌های متعددی برای ارتباط دارند – مشتریان می‌توانند مطرح کنند که به فریلنسری با چه مهارت هایی نیاز دارند و فرد مورد نظر خود را که با نیاز های آنها مطابقت دارد را استخدام کنند. به طور مشابه، فریلنسرها می توانند به تابلوی کار دسترسی داشته باشند و مهارت های خود را برای استخدام ارائه دهند. 

برای شروع به عنوان یک فریلنسر با Upwork، با ایجاد یک پروفایل شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که شامل جزئیاتی در مورد خودتان، تخصص و تجربه کاری شما است. به خاطر داشته باشید هر زمان که برای شغلی پیشنهاد می دهید یا پروژه ای را ارائه می کنید، مشتریان با اسکن پروفایل خود تصمیم می گیرند که آیا شما واجد شرایط هستید یا خیر.

Upwork دارای کارمزد طبقه بندی شده است، به این معنی که هر چه بیشتر کار کنید، کارمزد کمتری پرداخت می کنید. به عنوان مثال، کارمزد کمیسیون از 20٪ برای اولین صورت حساب 500 دلاری شروع می شود و با دریافت پول بیشتر به تدریج کاهش می یابد.

برای نقد کردن درآمد دلاری خود از سایت آپ ورک (Upwork) در ایران می توانید با متود پرداختی پی پال اقدام کنید. 

گورو (Guru)

  • حوزه فعالیت: بازاریابی، برنامه نویسی، مدیریتی
  • مزایا: پرداخت امن، لیست مشاغل سفارشی، ثبت نام رایگان
  • معایب: مشتریان جعلی

Guru مکانی است برای فریلنسرها و شرکت ها در سراسر جهان برای همکاری با یکدیگر. شرکت ها می توانند افراد حرفه ای با مهارت های مختلف مانند برنامه نویسان، طراحان گرافیک و مدیران محصول را استخدام کنند.

این وب‌ سایت فریلنسری، مرور فهرست‌های شغلی و ارسال پیشنهاد به مشتریان را آسان می‌کند. با ثبت نام و ایجاد پروفایل می توانید به راحتی برای کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی از جمله گورو اقدام کنید. این سیستم بر اساس مجموعه مهارت و تجربه کاری شما توصیه های شغلی را ارائه می دهد.

فریلنسرها می توانند برای پروژه های بلند مدت یا کوتاه مدت مناقصه بدهند و برای هر پروژه قیمت ثابتی بدهند. چندین روش برداشت برای دریافت درآمد شما وجود دارد، از جمله پی پال و وایر ترنسفر. مهمتر از آن، این سایت تضمین می کند که فریلنسرها به موقع حقوق دریافت می کنند.

هر فریلنسری که در وب سایت گورو (Guru) ثبت نام کند، یک عضویت اولیه رایگان دریافت می کند. با این حال، طرح‌های عضویت پولی شامل ابزارهای بیشتری برای برجسته کردن پروفایل شما هستند.

🔺ترجمه کن، پول بگیر! معرفی 4 سایت برتر ویژه مترجمین برای کسب درآمد دلاری🔺

بیهنس (Behance)

  • حوزه فعالیت: تصویرسازی، عکاسی، طراحی وب
  • مزایا: مخاطبان زیاد، فرصت ارتباط سازی، محتوای شخصی سازی شده
  • معایب: محیط رقابتی، آپلود فایل ها در حجم محدود

متفاوت از سایت های فریلنسری قبلی در لیست، بیهنس یک شبکه اجتماعی برای استعدادهای خلاق است. مردم در سراسر جهان از این وب سایت برای ساختن نمونه کارها و به اشتراک گذاری کارهای خلاقانه خود از انیمیشن ها و تصاویر گرفته تا طراحی وب سایت و گرافیک استفاده می کنند.

اگر یک طراح گرافیک، طراح وب یا انیماتور باشید، Behance مکانی را برای کشف شدن توسط کارفرمایان بالقوه فراهم می کند. با ثبت نام برای یک حساب کاربری و ایجاد پروفایل خود شروع کنید.

از آنجایی که این سایت یک فرصت برای ارتباط برقرار کردن با دیگران است، هرچه پروفایل های بیشتری را دنبال کنید، فرصت های شغلی بیشتری برای شما شما ظاهر می شود. 

Behance همچنین لیست مشاغل را ارائه می دهد. هر فریلنسر با توجه به مجموعه مهارت‌ ها و دسته‌ بندی‌ های خود یک توصیه شغلی شخصی دریافت می‌کند و یافتن شغل آزاد متناسب با تخصص فرد را آسان‌ تر می‌کند.

💎سایت rev.com | ترجمه کن، درآمد دلاری کسب کن!💎

سایت PeoplePerHour 

  • حوزه فعالیت: برنامه نویسی، ژورنال نویسی، برندسازی
  • مزایا: ایجاد فاکتور خودکار، فرصت های شغلی براساس موقعیت مکانی، پرداخت امن
  • معایب: پیشنهادات رایگان به 15 دلار در ماه محدود می شود

همانطور که از نام آن پیداست، PeoplePerHour به کسب و کارها کمک می کند تا فریلنسرهای حرفه ای را برای استخدام هر ساعت یا پروژه پیدا کنند. میلیون ها فریلنسر از حوزه های مختلف مانند روابط عمومی، بازاریابی و ژورنال نویسی وجود دارد.

فریلنسرها می توانند به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنند و شروع به ایجاد پروفایل کنند. توجه داشته باشید که ناظران هر درخواست را قبل از تایید آن بررسی خواهند کرد. پس از تأیید، فریلنسرها می توانند جستجوی مشاغل در حوزه های مختلف را آغاز کنند.

هنگام کار بر روی یک پروژه، فریلنسرها می توانند پیشنهادات خود را ارسال کرده و مبلغ دریافتی خود را تعیین کنند. پس از اتمام کار، می توانند به راحتی فاکتوری را از داشبورد خود تهیه کنند.

مانند بسیاری از سایت های فریلنسینگ، افراد در هر ساعت از فریلنسرها هزینه خدمات به ازای هر مشتری دریافت می کنند. برای درآمد 350 دلاری، وب سایت فریلنسری هزینه خدمات 20 درصدی را دریافت می کند. خوشبختانه با کار بیشتر، کارمزد کاهش می یابد.

💸سایت Zirtual چیست؟ دستیار مجازی (VA) باشید و ساعتی 10 دلار دریافت کنید!💸

دریبل (Dribbble)

دریبل (Dribbble)

  • حوزه فعالیت: طراحی موبایل، تصویرسازی، انیمیشن
  • مزایا: شبکه بزرگ، جامعه جهانی، الهام بخش طراحی فراوان
  • معایب: لیست فعالیت در بخش فریلنسر فقط با نسخه حرفه ای موجود است

Dribbble یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای استعدادهای خلاق برای ملاقات، ارتباط و تعامل با یکدیگر است. طراحان و هنرمندان از این وب سایت برای ساخت نمونه کارها و تبلیغ برندهای خود استفاده می کنند.

آپلود یک نمونه کار در وب سایت می تواند شانس شما را برای استخدام افزایش دهد. این کار را با ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری و آپلود نمونه کار های خود انجام دهید.

راه دیگر برای یافتن فرصت های کاری این است که صفحه کار را در مرورگر خود باز کنید. انواع مختلفی از مشاغل در وب سایت وجود دارد، از جمله طراحی UI/UX و تولید محتوا. با این حال، دسترسی به لیست مشاغل آزاد محدود به کاربران ممتاز است.

نسخه پریمیوم سایت Dribbble از 5 تا 15 دلار در ماه متغیر است. با نسخه حرفه ای، کاربران میتوانند فیلم ها و تصاویر چند شات را در پروفایل خود آپلود کنند. یک حساب پریمیوم همچنین در لیست های جستجوی استخدام در اولویت قرار می گیرد.

🔸اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند! معرفی 4 برنامه برای کسب درآمد دلاری🔸

سایت 99designs

سایت 99designs

  • حوزه فعالیت: وب، لوگو و طراحی گرافیکی
  • مزایا: محیط اختصاصی، امنیت پرداخت، جامعه فعال
  • معایب: کارمزد بالا، سطح طراح را می توان محدود کرد

برای طراحان آزاد که به دنبال شغل هستند، سایت 99designs گزینه های زیادی را ارائه می دهد. این یک وب سایت مستقل است که به طور ویژه برای طراحان و مشاغل طراحی شده است تا همکاری کنند. پروژه های طراحی مختلفی از طراحی لوگو و جلد کتاب گرفته تا لباس و کالا وجود دارد.

پس از ثبت نام، به شما دستور داده می شود که یک پروفایل بسازید و تجربه کاری خود را درج کنید. تیم سرپرستی درخواست شما را بررسی می کند و سطح طراح شما را تعیین می کند. هرچه سطح شما بالاتر باشد، پروفایل شما در معرض دید بیشتری قرار میگیرد.

99designs جستجوی مشاغل آزاد با تخصص شما را آسان می کند. با انتخاب صنایع، سبک ها و دسته بندی های طراحی، به لیستی از مشاغل برای انتخاب دسترسی خواهید داشت.

هر زمان که با مشتری جدیدی کار می کنید، 99designs هزینه معرفی 100 دلار و هزینه پلتفرم از 5٪ تا 15٪ را دریافت می کند. فریلنسرها از طریق پی پال یا پایونیر در عرض سه روز کاری و زودتر برای افرادی که سطح پروفایل بالاتری دارند، حقوق دریافت می کنند.

سایت SimplyHired 

  • حوزه فعالیت: منابع انسانی، مالی، ورود اطلاعات
  • مزایا: هشدارهای ایمیل، راهنماهای مفید، ابزارهای شغلی رایگان
  • معایب: ارسال پیام از وب سایت های غیر قابل اعتماد شخص ثالث

SimplyHired یک تابلوی کار است که در آن شرکت ها می توانند فرصت های شغلی را به صورت رایگان ارسال کنند. همچنین پیشنهادات شغلی را از سراسر اینترنت در یک صفحه جمع آوری می کند. این سایت دارای یک رابط کاربری آسان است که بررسی مشاغل بر اساس دسته بندی را آسان می کند.

فرصت های فریلنسری مختلفی در زمینه های مختلف از جمله مالی و بازاریابی وجود دارد. برای یافتن یک شغل خاص، کافی است کادر جستجو را با کلمات کلیدی مرتبط پر کنید. 

جویندگان کار همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر مانند نمای کلی حقوق و دستمزد یک شرکت، لیستی از مزایای ارائه شده، و بررسی های ارسال شده توسط فریلنسرهای واقعی آن، به صفحات شرکت دسترسی داشته باشند.

افراد می توانند بدون ایجاد پروفایل، سایت SimplyHired را بررسی کنند. با این حال، ثبت نام برای یک حساب کاربری به شما امکان می دهد به ابزارهای مختلف شغلی مانند برآوردگر حقوق و رزومه ساز دسترسی داشته باشید.

🎯کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!🎯

چگونه بهترین سایت های فریلنسر خارجی برای ایرانی ها را انتخاب کنیم؟

برای اطمینان از اینکه هر وب سایت فریلنسری موجود در لیست ما قابل اعتماد است، عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم، مانند:

شرایط و ضوابط. وب‌ سایت‌ های فریلنسری منتخب دارای شرایط و ضوابط کاملاً مستندی هستند که از فریلنسرها و کارفرمایان در پلتفرم‌های مذکور محافظت می‌کند.

پشتیبانی مشتری. هر سایت فریلنسری پشتیبانی مشتری را برای راهنمایی کاربران و حل هرگونه اختلاف ارائه می دهد.

روش های پرداخت و برداشت. فریلنسرها می توانند از طریق چندین گزینه مانند نقل و انتقالات بانکی و پرداخت الکترونیکی از وب سایت های فریلنسری حقوق خود را دریافت کنند.

با این حال، فراموش نکنید که هنگام درخواست شغل، همه چیز را دوباره بررسی کنید زیرا همیشه احتمال کلاهبرداری وجود دارد.

جمع بندی

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی لازم نیست پیچیده باشد. اکثر سایت ها فقط از شما میخواهند که برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و پروفایل بسازید.

با این حال، فراموش نکنید که قبل از ثبت نام برای یک حساب کاربری، نحوه عملکرد هر وب سایت فریلنسری را دوباره بررسی کنید. سیستم پرداخت، روش برداشت و هزینه کارمزد را در نظر بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments