آمادگی شیبا اینو برای یک رالی صعودی | رکوردشکنی یک شبه توکن سوزی shib

آمادگی شیبا اینو برای یک رالی صعودی | رکوردشکنی یک شبه در توکن سوزی shib

🔺افزایش نرخ سوختگی شیبا اینو: نرخ سوختگی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته حدود 52000 درصد افزایش یافته است و 12.4 میلیون توکن برای همیشه از گردش خارج شده است.
🔺کاهش عرضه قابل توجه توکن: بیش از 40 درصد از عرضه انبوه شیبا اینو به عنوان بخشی از یک استراتژی برای افزایش کمبود و به طور بالقوه افزایش ارزش از بین رفته است که به افزایش 10 درصدی قیمت در ماه گذشته کمک کرده است.
🔺توسعه شیباریوم: راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو، یعنی شیباریوم به نقاط عطف مهمی دست یافته است، از جمله بیش از 4 میلیون تراکنش و نزدیک به 1.8 میلیون بلاک تولید شده، با آدرس های کیف پول بیش از 1.2 میلیون.

خرید شیبا اینو یکی از محبوب ترین سرمایه گذاری ها است. این میم کوین با مضمون سگ از نظر ارزش بازار پس از دوج کوین (DOGE) – همچنان شاهد حذف مقدار قابل توجهی از دارایی ها از عرضه در گردش خود است.

خرید و فروش شیبا اینو

بر اساس داده‌های اخیر، میزان توکن سوزی شیبا اینو تقریباً 52000 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است که منجر به ارسال 12.4 میلیون توکن به آدرسی شده است که هیچ‌ کس نمی‌توانست به آن دسترسی داشته باشد.

شیبا اینو دارای حداکثر عرضه فوق العاده 999,982,443,841,584 دارایی است. با این حال، بیش از 40٪ از آنها در حال حاضر نابود شده اند.

تیم پشت پروژه میم کوین این برنامه را در تلاش برای کمیاب تر کردن SHIB و به طور بالقوه ارزشمندتر در زمان اتخاذ کرده است. با وجود کاهش اخیر، قیمت سکه در 30 روز گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

پیشرفت شیباریوم

عامل دیگری که ممکن است برای قیمت شیبا اینو مفید باشد، توسعه بیشتر راه حل بلاک چین لایه 2 – شیباریوم است. این شبکه از زمان راه‌اندازی رسمی خود در ماه اوت، چندین نقطه عطف را پشت سر گذاشته است.

اخیراً تعداد کل معاملات از مرز 4 میلیون فراتر رفت. علاوه بر این، کل بلاک های شیباریوم نزدیک به 1.8 میلیون است، در حالی که آدرس های کیف پول از 1.2 میلیون فراتر رفته است.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments