جهش ناگهانی دوج کوین برخلاف ریزش بازار کریپتو | تصمیم جدید ایلان ماسک

جهش ناگهانی دوج کوین برخلاف ریزش بازار کریپتو | تصمیم جدید ایلان ماسک

ابزار پرداخت توییتر از ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، اما ایلان ماسک می‌خواهد آن را برای پشتیبانی بالقوه از ارزهای دیجیتال در آینده آماده کند.

طبق گزارش ها، ایلان ماسک، رئیس توییتر، به توسعه دهندگان خود دستور داده است تا سیستم پرداخت پلتفرم را به گونه ای بسازند که قابلیت های استفاده از رمز ارزها در آینده اضافه شود.

طبق گزارش 30 ژانویه فایننشال تایمز، دو نفر از افراد آشنا با برنامه‌های توییتر گفتند که از ابتدا پرداخت تنها از طریق ارزهای فیات امکان پذیر بوده است، اما اگر فرصتی پیش بیاید، برای ارزهای دیجیتال بستری ساخته خواهد شد.

توییتر مدت‌هاست که پرداخت‌ها را به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند – که بخشی از برنامه اعلام‌ شده ماسک برای تبدیل توییتر به یک «برنامه همه کاره» است.

⁉️با این حال، علیرغم اینکه مدیرعامل توییتر نقش مهمی برای رمزنگاری در توییتر می بیند، مبهم باقی مانده است که آیا این پرداخت ها شامل فناوری بلاک چین یا رمزارز می شود.

در اوایل دسامبر، تصاویری منتشر شد که “کوین های توییتر” را فاش می کرد – یک دارایی دیجیتال مخفی در حال توسعه که برای پرداخت ها و انعام در پلتفرم استفاده می شود، و بسیاری امیدوار بودند که به نوعی شامل رمزنگاری باشد.

با این حال، تصاویری که اخیراً از این پروژه در اوایل ژانویه منتشر شده است، هیچ اشاره ای به فناوری رمزنگاری یا بلاک چین نداشت، که باعث ناراحتی جامعه شد.

همچنین شایعات تایید نشده اکتبر گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه توییتر در حال کار بر روی یک نمونه کیف پول است که از سپرده گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

با این حال، به نظر می رسد در حال حاضر، سیستم پرداخت تنها با پشتیبانی فیات پیش خواهد رفت.

به همین منظور، توییتر فرآیند درخواست مجوزهای نظارتی مبتنی بر ایالت را در سراسر ایالات متحده آغاز کرده است که به آن امکان می دهد پرداخت ها را به این پلتفرم معرفی کند.

♦️یکی از منابع گفت که این شرکت امیدوار است روند صدور مجوز ایالات متحده ظرف یک سال تکمیل شود.

در ماه نوامبر، “Twitter Payments LLC” در شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده (FinCEN) ثبت نام کرد، که به آن اجازه می دهد پرداخت ها را پردازش کند.

در یک رویداد فضایی توییتر تقریباً در همان زمان، ماسک گفت که در نظر دارد به حساب‌های بانکی اجازه دهد به پروفایل‌های توییتر متصل شوند و کارت‌های نقدی را همراه با پلتفرم که بتواند نقل و انتقال پول را تسهیل کند، اضافه کند.

به گفته یکی از منابع فایننشال تایمز، پس از تایید آتی مجوزهای ایالات متحده، توییتر به دنبال دریافت تاییدیه های نظارتی در سطح بین المللی است.

خرید و فروش دوج کوین

افزایش قیمت دوج کوین 

قیمت دوج کوین (DOGE) با انتشار خبر حرکت آشکار توییتر برای معرفی پرداخت سرمایه گذاران را برای خرید دوج کوین هیجان زده کرد و افزایش ناگهانی داشت. پس از تایید، پلتفرم شبکه اجتماعی می تواند پرداخت ها را معرفی کند و به طور بالقوه درهایی را برای پرداخت های مبتنی بر DOGE باز کند. جامعه کریپتو همیشه بر این باور بوده است که ایلان ماسک در نهایت ویژگی پرداخت مبتنی بر کریپتو را در این پلتفرم معرفی خواهد کرد.

به طور گسترده ای شناخته شده است که ماسک از حامیان بزرگ میم کوین DOGE است که منجر به گمانه زنی های زیادی در مورد اضافه کردن این رمز ارز به عنوان یک روش پرداخت شد.

از زمانی که ماسک در اکتبر 2022 مدیریت توییتر را به دست گرفت، جامعه دوج کوین نسبت به چشم اندازهای این میم کوین خوش بین بود. در واقع، DOGE تا چند هفته پس از خرید پلتفرم توسط ماسک شاهد یک حرکت صعودی عظیم بود. در یک مقطع زمانی، پس از تصاحب ماسک در توییتر، قیمت DOGE تا 100٪ افزایش یافت. در زمان نوشتن این مقاله، دوج کوین با قیمت 0.09292 دلار معامله می شود که تقریبا 5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments