پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025 و تحلیل عملکرد آن

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025 و تحلیل عملکرد آن

دوج کوین به‌عنوان برترین سگ در دنیای کریپتو کوین‌های میم، همچنان در بین سرمایه‌ گذاران جدید و قدیمی محبوب است. با این حال، بازار نزولی سال‌ ها برای سکه‌ های میم با برخی سکه‌ های صعودی در حال حرکت است، Dogecoin در حال شکستن حمایت‌های متعدد است.
به دلیل عدم وجود پایه محکم برای میم کوین، پیش‌ بینی قیمت DOGE در بازار کلی نامشخص به نظر می‌رسد. با این حال، حتی در نزولی ترین مرحله خود، سکه با مضمون سگی این پتانسیل را دارد که در فصل آلتکوین آینده قوی تر از قبل افزایش یابد.
از سوی دیگر، اصلاحات عمیق در طول سال ها سؤالات زیادی را به همراه دارد: آیا دوج کوین یک پروژه مرده است؟ آیا doge افزایش می یابد؟ آیا ارز دوج کوین سرمایه گذاری خوبی است؟ یا احتمال رسیدن دوج کوین به یک دلار چقدر است؟
⁉️برای پاسخ به این سوالات، پیش‌ بینی قیمت دوج کوین در سال 2025 بررسی کردیم. بیایید نگاهی به این پیش بینی قیمت DOGE که به خوبی تحقیق شده و دقیق است برای حرکت های آینده بیندازیم.

تحلیل عملکرد قیمت دوج کوین در سال جاری

با معاملات پایین تر در الگوی گوه نزولی، خرس ها همچنان روند قیمت DOGE را کنترل می کنند. از آنجایی که قیمت DOGE قادر به نگه داشتن بالاتر از 0.060 دلار نبود و این منجر به شکست نزولی در محدوده بین 0.060-0.0644 دلار شد.

قیمت دوج کوین در یک الگوی نزولی به دام افتاده است و روند نزولی مداوم به عنوان یک چرخه منفی ادامه می یابد. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 0.06072 دلار معامله می شود.

در عقب نشینی اخیر با رالی اصلاحی در سراسر بازار، دوج کوین با یک هجوم ناگهانی عرضه مواجه شد که منجر به چرخه منفی به سمت منطقه پشتیبانی پایین شد. با این حال، گاوها با خرید دوج کوین با قدرت از این سطح دفاع کردند و رالی صعودی را در کوتاه مدت ایجاد کرده اند. 

اگر بازگشت صعودی شتاب بگیرد، قیمت Dogecoin ممکن است مقاومت پیش رو را در 0.065 دلار تست کند. در همین حال، شکست خط حمایت می تواند موجب شود که قیمت دوباره به 0.050 و یا 0.042 دلار برسد.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025

Dogecoin اخیراً چندین پیشرفت داشته است. اولا، ایلان ماسک در آوریل 2023 به طور خلاصه لوگوی توییتر را به دوج کوین تغییر داد. همچنین، پس از ایجاد استاندارد توکن «DRC-20»، فعالیت شبکه در بلاک چین Dogecoin رونق گرفت.

این پیشرفت ها دو چیز را نشان می دهد که این پروژه با حمایت ایلان در کانون توجه باقی خواهد ماند و توسعه‌ دهندگان دوج کوین در تلاش هستند تا با آخرین نوآوری‌ های صنعت به‌ روز باشند.

راه اندازی شبکه DRC-20 به طور خلاصه شاهد بود که دوج کوین در تراکنش های روزانه از بیت کوین پیشی گرفت، اگرچه تعداد تراکنش ها تقریباً به همان سطح قبل از انتشار بازگشته است.

پیاده‌سازی DRC-20 عملکرد توکن‌هایی را که در بلاک‌چین Dogecoin ضرب می‌شوند، اضافه کرد. با این حال، استقبال کمی از این موضوع توسط جامعه صورت گرفته است. در عوض، تمرکز بر توسعه نقشه مسیر Dogecoin، یعنی نقشه راه، و ایجاد ابزارهایی برای اجازه به توسعه‌ دهندگان و پلتفرم‌ها برای ادغام آسان DOGE به عنوان یک روش پرداخت بدون اشکال بوده است.

اگر احساس FOMO در دوج کوین بیشتر شود و سکه توسط افراد مشهور مانند ایلان ماسک تبلیغ شود، می توان به دوج کوین یک دلاری امیدوار بود. با این حال، اگر Dogecoin نتواند نرخ رشد فعلی خود را حفظ کند، قیمت آن احتمالاً در یک بازار بسیار رقابتی به طور متوسط 0.845 دلار خواهد بود.

❓با وجود عوامل صعودی مربوط به Dogecoin، دو موضوع توکنومیک می تواند قیمت آن را در سال 2025 کاهش دهد.

🔺اول، پنج میلیون دارنده وجود دارد و 10 دارنده برتر، 46 درصد از کل سکه‌های دوج کوین را کنترل می‌کنند. در حالی که این نگرانی احساسات منفی ایجاد می کند، به این معناست که حتی در یک بازار صعودی، پنج میلیون سرمایه گذار شرط می بندند که قیمت یک سکه سودا گرانه و کم مصرف افزایش یابد در حالی که 10 عضو دیگر جامعه قدرت زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن بازارها دارند.

بسیاری از این سرمایه گذاران دوج کوین را برای کسب سود سریع در بازار صعودی بعدی نگه می دارند و به دنبال نگهداری طولانی مدت سکه نیستند. بنابراین، احتمالاً با افزایش قیمت در سال 2025، فشار فروش زیادی را شاهد خواهیم بود و این ممکن است مانع از رسیدن دوباره قیمت دوج کوین به ATH شود.

🔺ثانیا، برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، مانند بیت کوین، اتریوم یا حتی شیبا اینو، Dogecoin حداکثر عرضه را ندارد. در اصل، این امر باعث می شود که دوج کوین یک توکن تورمی باشد و به این معنی است که همیشه فشار فروش جدیدی وارد بازار خواهد شد.

چارت هفتگی دوج کوین

دوج کوین احتمالا در سال 2025 رالی صعودی را در پیش خواهد گرفت، اما نه به اندازه ای که جامعه انتظار دارد. بنابراین، پیش‌بینی قیمت Dogecoin ما حداکثر قیمت 0.45 دلار، حداقل قیمت 0.16 دلار و میانگین قیمت 0.3 دلار تا پایان سال 2025 را انتظار دارد.

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025 بر اساس منابع معتبر

برای تعیین بهتر اینکه آیا دوج کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است یا خیر، پیش‌ بینی‌ های چند تحلیل‌ گر دیگر را بررسی کردیم.

  • پیش‌ بینی قیمت دوج کوین براساس کارشناسان Changelly حداقل قیمت 0.20 دلار، حداکثر 0.24 دلار و میانگین قیمت 0.20 دلار را تا پایان سال 2025 تخمین زد.
  • طبق گفته CryptoNewZ، قیمت دوج کوین تا پایان سال 2025 بین 0.25 تا 0.39 دلار خواهد بود.
  • بر اساس پیش‌بینی CoinPedia دوج کوین قیمت می‌تواند تا پایان سال 2025 به قیمت 0.43 دلار برسد. 

آیا دوج کوین، ارز دیجیتال خوبی برای خرید در سال 2025 است؟

دوج کوین در حال حاضر با وجود اینکه کاربرد کمی دارد، دارای ارزش بازار بیش از 8 میلیارد دلار است. ارزش گذاری عظیم عمدتاً به دلیل گمانه زنی سرمایه گذاران مبنی بر اینکه ایلان ماسک به حمایت از دوج کوین ادامه خواهد داد، مربوط می شود.

در حالی که Dogecoin بدون شک پتانسیل اجرای مجدد را دارد، اتکای بیش از حد به ایلان ماسک یک ریسک برای پروژه است. علاوه بر این، در مقایسه با بسیاری از بهترین آلت‌ کوین‌ها، Dogecoin از نظر توکنومیک نیز ضعیف تر است، عمدتاً به دلیل عرضه نامحدود آن و این واقعیت که ده کیف پول 46 درصد از سکه‌ها را کنترل می‌کنند.

سوالات متداول

قیمت دوج کوین در سال 2025 چقدر خواهد بود؟

پیش‌ بینی قیمت دوج کوین در سال 2025 نشان می‌دهد که حداکثر قیمت DOGE ممکن است حدود 0.39 دلار باشد که آینده‌ ای خوش‌ بینانه را نشان می‌دهد. در حالی که میانگین قیمت Dogecoin ممکن است حدود 0.32 دلار باشد.

آیا دوج کوین تا سال 2025 به 1 دلار می رسد؟

ممکن است تا پایان سال 2025، کوین میم به حداکثر 1.07 دلار برسد. همچنین با افزایش احتمالی، قیمت ممکن است تا پایان سال 2030 به 3.035 دلار برسد.

قیمت دوج کوین تا سال 2025 به 5 دلار می رسد؟

دوج کوین احتمالاً در دهه آینده به 5 دلار خواهد رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حجت
حجت
4 ماه قبل

من خودم دوج کویین خریداری کردم ولی بنظرم تا زمانیکه دوج کویین بی نهایت تولید بشه این سکه پیشرفتش فقط تو جیب اقای ماسک هست

احمد
احمد
4 ماه قبل

یکی از بهترین پیش بینی ها بود برای دوج کوین خیلی به اطلاعاتم کمک کرد خیلی ممنون