علت افزایش قیمت بیت کوین امروز چیست؟ آیا صعود btc به بالا 30 هزار دلار پایدار است؟

علت افزایش قیمت بیت کوین امروز چیست؟ آیا صعود btc به بالا 30 هزار دلار پایدار است؟

قیمت بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه می دهد و به نظر می رسد که در آخر هفته خرس ها را گیر انداخته است چراکه در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته است. 

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین 2.1 درصد در روز افزایش یافته است و با قیمت بالای 30 هزار دلار معامله می شود که یک سطح مقاومتی و روانی مهم است. شایان ذکر است که این اولین بار نیست که بیت کوین در این هفته سعی می کند 30 هزار دلار را به سمت بالا بشکند. 

در 16 اکتبر، به دلیل گزارش های نادرست از یک ETF بیت کوین تایید شده، قیمت بیت کوین به حدود 30 هزار دلار در بایننس رسید. با این حال، به محض اینکه جعلی بودن گزارش ها ثابت شد، بازار اصلاح شد و قیمت ارزهای دیجیتال کاهش یافت.

دو روز بعد، قیمت بیت کوین بار دیگر برای صعود تلاش کرد و به 30 هزار دلار رسید، اما دیگر نتوانست خود را بالاتر از این سطح محوری حفظ کند.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با 30179 دلار معامله می شود که 2 درصد در روز و 12 درصد در هفته افزایش یافته است. به نظر نمی‌رسد دلیل خاصی برای این افزایش وجود داشته باشد، اما خوش‌ بینی گسترده‌ تر بازار نسبت به تأیید بالقوه ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ممکن است یک نیروی محرکه باشد..

چارت روزانه قیمت بیت کوین

بر اساس داده‌های CoinGecko، حجم کل معاملات در 24 ساعت گذشته نسبتاً پایین و در حدود 34 میلیارد دلار است. سایر آلت کوین ها نیز در سود معامله می شوند و اتریوم نیز در روز گذشته 2.92 درصد افزایش داشته است.

داده‌های Coinglass نشان می‌ دهد که در روز گذشته در مجموع 68 میلیون دلار معامله فروش در قسمت فیوچرز صرافی ها لیکویید شده اند. 

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments