افزایش قیمت دوج کوین

افزایش قیمت 11 درصدی DOGE به دنبال اخبار آپدیت دوج کوین

همزمان با انتشار اخبار مثبت پیرامون DOGE و احساس خوشبینانه بازار، قیمت این کوین هم با یک پامپ مواجه شد که باری دیگر هیجان را به جامعه آن بازگرداند.

به دنبال اعلامیه آپدیت Dogecoin core 1.14.5 این میم کوین که از قدمت بالایی هم برخوردار است، 11 درصد افزایش قیمت را شاهد بود اما خیلی سریع با اصلاح روبرو گردید.

یکی دیگر از دلایل رشد ناگهانی قیمت دوج کوین، رالی حاضر در بازار ارزهای دیجیتال می باشد که مجموع ارزش این بازار را به 3 تریلیون دلار رسانده است. اما عامل اصلی این رشد، آپدیت Dogecoin می باشد که به کاهش هزینه هایی منجر می شود که ایلان ماسک بارها به آن پرداخته بود.

این کاهش هزینه ها همچنین بسیار مورد استقبال جامعه این کوین قرار گرفت که همواره برای غیر متمرکز شدن هرچه بیشتر شبکه آن آماده می باشد.

علاوه بر کاهش هزینه کارمزد، این آپدیت همچنین به بهبود عملکرد شبکه کمک شایانی می کند. بخشی از این کار با برطرف کردن برخی آسیب پذیری ها می باشد که مشکلاتی را برای کاربران Dogecoin به همراه داشته است.

گفته می شود که این آپدیت جدید، می تواند در توسعه هرچه بیشتر DOGE برای تبدیل شدن به رمز ارزی که پرداخت های مختلف از جمله خرید بلیط سینما با آن انجام می گیرد، کمک بسزایی کند و تجارت های بیشتری به پشتیبانی از آن چراغ سبز نشان دهند.

نمودار قیمت DOGE
نمودار قیمت دوج کوین – منبع: TradingView

اما اصلاح قیمت سریعی که شامل حال این ارز گردید، بیشتر به این دلیل حاصل شد که DOGE تحت تاثیر فشار فروش قرار گرفت. این فشار فروش در نزدیکی 0.3 دلار قرار داشت؛ قله محلی که در ماه September (شهریور) دوج کوین از همین سطح با اصلاح روبرو گردید.

از آغاز ماه میلادی فعلی، ارز DOGE به طور مداوم در حال رشد بوده است و در مجموع 43 درصد افزایش را شاهد بود که آنرا به 0.34 دلار رساند. در زمان انتشار این خبر، معاملات این کوین با قیمت 0.279 دلار و مارکت کپ کمتر از 37 میلیارد دلار انجام می گیرد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments