هولدر های بیت کوین

نهنگ ها و هولدرها عامل اصلی رکورد 67 هزار دلاری اخیر قیمت بیت کوین

به نظر می رسد که دستیابی قیمت بیت کوین به اوج های تاریخی جدید به دلیل کاهش چشمگیر عرضه فعال در ماه های اخیر بوده است.

سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به‌طور فزاینده‌ای به امید نرخ های بالاتر در قیمت ارز دیجیتال دارایی های خود را هولد می کنند به طوری که و سهم عرضه بیت‌کوین که در سه ماه گذشته غیرفعال بوده است، به رکورد 85 درصدی رسیده است.

عرضه غیر فعال بیت کوین به مقداری از عرضه بیت کوین گفته می شود که در اختیار هولدر هایی است که با رمز ارزهای خود فعالیت خاصی انجام نمیدهند و به آدرس‌هایی که بیت کوین خود را طی 12 ماه گذشته جابجا نکرده‌اند «دارندگان بلندمدت» (LTH) می‌گویند.

سرویس ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای گلسنود در گزارش 8 نوامبر (17 آبان) خود تحت عنوان “The Week Onchain” نقطه عطف را شناسایی کرد و نتیجه گرفت: 

سرمایه‌گذاران سکه‌های خود را خرج نمی‌کنند.

به نظر نمی رسد روند انباشت و خرید بیت کوین برای هولد کند شود، زیرا سهم عرضه در صرافی های متمرکز نیز به پایین ترین سطح 12.9٪ کاهش یافت است. این یعنی سرمایه گذاران BTC های خود را به کیف پول های شخصی امن منتقل کرده اند تا آنها را هولد کنند.

بر اساس گزارش گلسنود بیش از 5000 بیت کوین (تقریباً 338.6 میلیون دلار) در هفته گذشته از صرافی های معاملاتی متمرکز خارج شده است. این گزارش تاکید کرد:

بازار احتمالا هنوز در مرحله انباشت یا جمع آوری است، که با فعالیت کم، خروج حجم زیاد ارز و خرج کردن استراتژیک و بسیار کم سکه ها توسط دارندگان با تجربه مشخص می شود.

بیت کوین در 8 نوامبر (17 آبان) به اوج تاریخی خود در بالای 67000 دلار رسید و ارزش بازار آن نیز از تسلا و فیس بوک پیشی گرفت.

این گزارش خاطرنشان می کند که افزایش جمع آوری بیت کوین از سوی دارندگان بلندمدت به عنوان یک عامل اساسی برای ثبت بالاترین رکورد قبلی BTC در آوریل نیز عمل کرده است. سهم عرضه بیت کوین که توسط دارندگان بلند مدت نگهداری می شود در آگوست 2020 به بالاترین میزان 80.6% رسید و سپس قیمت به اوج آوریل 2021 یعنی حدود 66000 دلار رسید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments