پامپ 20 درصدی دوج کوین در دو روز متوالی | آیا افزایش قیمت Doge ادامه دارد؟

پامپ 20 درصدی دوج کوین در دو روز متوالی | آیا افزایش قیمت Doge ادامه دارد؟

بزرگترین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر برای دومین روز متوالی بیش از 10 درصد افزایش یافته است! تا زمان انتشار، DOGE با 15 درصد افزایش با قیمت 0.075 دلار با ارزش بازار کمتر از 10 میلیارد دلار معامله می شود.

خرید و فروش دوج کوین

این برای اولین بار در ده هفته گذشته است که قیمت DOGE بالای 0.07 دلار معامله می شود. در بحبوحه معاملات عظیم نهنگ ها و خرید دوج کوین، این افزایش قیمت رخ می دهد. بر اساس ارائه دهنده داده های درون زنجیره ای Santiment، بیش از 420 تراکنش نهنگ DOGE به ارزش بیش از 100 هزار دلار انجام شده است. همچنین حجم معاملات دوج کوین (DOGE) به رقم خیره کننده 1.18 میلیارد دلار رسیده است. ارائه دهنده داده خاطرنشان می کند:

دوج کوین برای اولین بار در 10 هفته در چند روز گذشته به بالای 0.072 دلار رسید. چراکه تراکنش نهنگ های دوج کوین و حجم معاملات به سطوح ماه اوت افزایش یافت.

تراکنش نهنگ ها و حجم معاملات دوج کوین

برخی از تحلیلگران بازار معتقدند که افزایش اخیر دوج کوین (DOGE) در حالی رخ می دهد که طبق گفته بلومبرگ، ایلان ماسک احتمالاً در این هفته توییتر را خریداری می کند. بنابراین، جامعه دوج کوین ممکن است خوشحال باشد که این معامله می‌تواند راه را برای تراکنش‌های DOGE در توییتر هموار کند.

ایلان ماسک بزرگترین طرفدار دوج کوین (DOGE) در چند سال گذشته بوده است و معتقد است که ارز دیجیتال میم برای انجام پرداخت های روزانه بهتر از بیت کوین است.

افزایش قیمت دوج کوین ادامه دارد!

در 48 ساعت گذشته، قیمت دوج کوین بیش از 20 درصد افزایش یافت و ارزش آن در مدتی به 10 میلیارد دلار رسید. با این حال، این میم کوین پر طرفدار(DOGE) با بیش از 90 درصد کاهش قیمت نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 0.73 دلار در ماه می سال 2021 معامله می شود.

مطابق با تحلیل تکنیکال، افزایش قیمت دوج کوین می تواند ادامه یابد. قیمت DOGE یک شکست موفقیت آمیز از خط مقاومت نزولی خود ایجاد کرده است که نزدیک به 18 ماه است پایین این خط روند در حال معامله است. اکنون، مقاومت بعدی برای DOGE تا 0.88 دلار است.

چارت هفتگی دوج کوین

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments