هشدار ژائو در مورد کلاهبرداری 20 میلیون دلاری از صرافی بایننس!

هشدار ژائو در مورد کلاهبرداری 20 میلیون دلاری از صرافی بایننس!

ژائو، مدیر اجرایی بایننس، کاربران را در مورد آخرین کلاهبرداری رمز ارز که سعی دارد افراد را فریب دهد تا به آدرس اشتباه ارسال کنند، هشدار داده است.

در 2 آگوست، Changpeng Zhao گفت که می خواهد یک کلاهبرداری بسیار هوشمندانه و ناموفق دیروز را با جامعه کریپتو به اشتراک بگذارد.

کلاهبرداران هر روز با روش های پیچیده تری قصد سرقت دارایی افراد را دارند و آخرین سلاح آنها تولید آدرس هایی با حروف شروع و پایان یکسان است. CZ گفت: این چیزی است که اکثر مردم هنگام انتقال چک می کنند.

آدرس های کلاهبرداری ارز دیجیتال

او اضافه کرد که برخی کیف پول ها قسمت میانی آدرس را پنهان می کنند تا رابط کاربری بهتر به نظر برسد. این به نفع کلاهبردار است.

کلاهبرداران از آدرس تازه تولید شده خود با حروف شروع و پایان یکسان برای کلاهبرداری از کیف پول قربانی استفاده می کنند. آنها با استفاده از روش حمله Dust مقدار خیلی کمی رمز ارز به کیف پول کاربران ارسال می‌کنند و از آنجایی که کاربران چنین تراکنش‌هایی با ارزش پایین را جدی نمی‌گیرند و یا به منبع ارسال آن توجهی نمی‌کنند، آن مقدار را برای فروش انتقال می‌دهند و با این کار، هکرها را در جریان تراکنش‌های کیف پول خود قرار می‌دهند.

از آن پس اگر کاربران بخواهند ارزی را به یک کیف پول دیگر انتقال دهند آدرس کیف پول کلاهبرداران برای آنها نمایش داده می شود، زیرا اکنون در تاریخچه نشان داده می شود و شروع و پایان همان کیف پول هدف قانونی است.

🔺احتمال توقف فعالیت بایننس آمریکا!🔺

شما ممکن است آدرس اشتباه را کپی کنید. این همان چیزی است که دیروز برای ما به عنوان یک اپراتور رمزنگاری بسیار با تجربه اتفاق افتاد.

با این حال، همانطور که توسط CZ توضیح داده شد، این تلاش کلاهبرداری پایان خوشی داشت:

اپراتور مورد نظر بلافاصله پس از معامله متوجه خطا شد و ما توانستیم درخواست کنیم انتقال USDT به موقع مسدود شود.

برخی از پاسخ دهندگان به این توییت گزارش دادند که سرمایه خود را در این نوع کلاهبرداری از دست داده اند. در همین حال، دیگران پرسیدند که بایننس چه زمانی از ENS پشتیبانی می کند، که مشکل آدرس های کریپتو جعلی را برطرف می کند.

منبع: کریپتو پتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments