احتمال پامپ 300 درصدی شیبا در سه ماه دوم سال 2024 

احتمال پامپ 300 درصدی شیبا در سه ماه دوم سال 2024 

در میان اصلاحات اخیر بازار پس از هفته‌ها روند صعودی، بازار کریپتو قبل از رسیدن به ارزش بازار مورد انتظار 3 تریلیون دلار در حال اصلاح است. با این فشار فروش قبل از هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل، بخش میم کوین ها ضربه مهمی را متحمل می شود زیرا سکه های میم بزرگی مانند دوج کوین و شیبا اینو به سرعت واکنش نشان می دهند.

با منفی شدن بازده هفتگی، قیمت شیبا اینو 11.72 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، عدم صعود به قیمت های بالاتر در آخرین کندل هفتگی به سرعت رالی نزولی شیبا افزود.

خرید و فروش شیبا پی98

تحلیل قیمت شیبا 

در نمودار هفتگی، سقوط چند روز گذشته شیبا باعث ایجاد یک کندل قرمز شده است زیرا قیمت SHIB از سطح 50 درصد فیبوناچی تغییر روند داد. با این کار، میم کوین از قیمت 0.000036 دلار فراتر نرفت و وارد فاز اصلاحی شد. 

چارت هفتگی شیبا
چارت هفتگی شیبا

علیرغم اصلاحات قیمت، روند بلند مدت قیمت شیبا اینو نشان دهنده تغییر روند صعودی پس از سال ها روند نزولی است. با رسیدن قیمت شیبا به سطوح حیاتی که آخرین بار در فوریه 2022 مشاهده شده بود و افزایش 240 درصدی در عرض دو هفته، روند صعودی غیرقابل توقف به نظر می رسد.

از این رو، پیش بینی می شود سه ماهه دوم سال 2024 برای شیبا اینو می‌تواند بسیار صعودی باشد، به طوری که روند شکست به طور بالقوه به جهش تا 0.00010381 دلار اشاره دارد.

این چیزی است که هوش مصنوعی برای شیبا اینو در سه ماهه دوم سال 2024 پیش بینی کرد.

پیش بینی ChatGPT در مورد عملکرد شیبا

طبق تجزیه و تحلیل قیمت تصویر بالا توسط ChatGPT میم کوین شیبا اینو در سه ماهه آینده منفجر می شود. با استفاده از سطوح فیبوناچی، هوش مصنوعی با توجه به نزدیک شدن قیمت SHIB به مرز 0.00042404 دلار، جهش 308 درصدی را پیش بینی می کند.

با این حال، در یک رویکرد محافظه کارانه، این ربات هوش مصنوعی یک حرکت بالقوه در Shiba Inu را به 0.00026156 دلار در سطح 2.618 فیبوناچی پیش بینی می کند که افزایش 151 درصدی را به همراه خواهد داشت.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
1 ماه قبل

دوستان و همراهان .درمیان ارزهای دیجیتال شیبا و لونا و دوج چین خودشون را برای رشد ۱۰۰۰ درصدی اماده می کنند به خصوص لونا و دوج چین .لونا تا یک هفته دیگر ابتدا ۴۰۰ درصد و در طی بازه دوم بعد از یک اصلا ۲۰ درصدی رشدی برابر ۲۰۰۰ درصدی رشد خواهد کرد .قیمت شیبا تا ۵ خواهد شد بعد از ان به زیر از یک خواهد بر گشت .دو ج کوین دیگر رشد خودرا تمام کرده و در فروردین ماه به زیر از ۵۰۰۰ بر می کردد .درطی دو هفته اینده اوج رشد اکثر ارزها می باشد به خصوص لونا و دو ج چین و شیبا و هم چنین گالا .گالا تا اوج رشد ۱۰۰۰۰ تومانی خواهد رسید و بعد از ان طی یک ماه به ۱۵۰۰ خواهد نزول کرد .
پیشنهاد بنده لونا و دوج چین شیبا و گالا و هچنین بیبی دوج و پپه دراین ارزها قابلیت رشد دارند و بقیه هم به تناسب رشد کمتر .
با تشکر از همه عزیزان .در انتظار سود بیشتر برای شما عزیزان .هیچ وقت هم از اصلاح هایی که ارزها می خورن نترسین و ارزهای خود را به مفت نفروشین

علی یاوری
علی یاوری
پاسخ به  علی
1 ماه قبل

یه هفته 400 درصد🙄

eli
eli
1 ماه قبل

نمیدونم این شیبا واقعا قرار تا کی به این انفجارای معجزه اساش ادامه بده ولی هرچی دیرتر خریدنش واقعا ضرره

rez
rez
1 ماه قبل

چه احتمال گنگی هوووو ماشالله هولدرا شیبا